"Dragii mei multumesc pentru toata sustinerea voastra,pentru ca mati incurajat in orice moment..."Triplu Love" a avut mult mai multe capitole,decit eu ma asteptam...Am trait aceleasi emotii citind si scriind cu voi...Va multumesc"
***
Deya P.O.V
A trecut inca 1 an....Numai ca in anul acesta,sunt impreuna cu cei mai buni prieteni si cu familia...Corect familia!
-Kostea,adu-o pe Rose il strig eu in timp ce ceilalti s-au pregatit pentru poza
Ah da...Fiecare deja are o familie...Eu cu Kostea avem o fetita Rose...Rosita!Dar cind i-am spus ca sunt insarcinata,nu mi-as fi dat seama niciodata ca o sa am gemeni!Rosita are un frate mai mare cu doar 2 minute...Brius!
Milka cu Kolea sunt la fel de nebuni,dar sunt cei mai fericiti au si ei o fetita Katea...
Maggy si Cristi chiar daca nu au copii,isi daruiesc puterile si viata in toata Europa cunoscuti ca cei mai buni medici...
Fiecare in felul sau a obtinut ceea ce a vrut,nu putem fugi de soarta...De aceea sunt acum linga el,si sunt cea mai implinita femeie...Am ajuns aici,datorita ca am ramas unita cu fetele,ele au fost,sunt si vor fi cele mai bune si nebune persoane din viata mea...
-Sunteti gata? Striga fotograful
-Da!!! Tipam toti...Deja pregatiti
-Zimbitiiii!!!!
Hah,cuvintul asta...Fara el viata mea nici nu este spun incepind sa hihotesc...Uitindu-ma la toti.
***
Asta a fost tot...Orice epoca are un inceput si un sfirsit...Dar in cazul nostru,istoria nu se termina aici."Triplu Love II " va exista!
To be continued....
CITEȘTI
Triplu Love
RomanceCiteşte o să-ţi placă,cea mai bună istorie a trei fete in căutare de dragoste! Atentie cartea contine scene 18+!!!