Si din nou revenirea mea... Nu am scris de ceva timp pe wattpad, probleme de scoala stiti cum e, dar totusi sunt aici... Poftim si continuarea...
Milka P. O.V
"Am ajuns in fata unui hotel de vreo 15 etaje", unul dintre cele mai frumoase hoteluri pe care l-am văzut vreo data. Ma intorc spre nebunii mei si o vad pe Maggy cu gura căscată, uitindu-se in sus... Incep sa hihotesc cind il vad pe Cristi cu gura tot cascata, uitindu-se la Maggy cu gura cascata... Mdea, cam asa seva... Mai repet odata nebunii mei"...
In hotel, in numarul lui Kostea si Deya.
Kostea statea intins pe pat, imbracat deja pentru plaja... Adica mai bine spus, dezbracat pentru plaja.
Urmarind-o pe Deya, cum isi lua toate necesarele...
–Auzi, de ce nu-mi zici "Hai Deya mai repede, ajunge sa te pregatesti... E o plaja... Nu e mare lucru, sa-ti i-ai un costum de baie"...Stai putiiiiin...Deya. P. O. V
"Imi dau seama de ce tace el, se uita la mine... Nu! El se holbeaza"
Ma innervez, dar cind sa dau privirea, il vad la citiva centrimetri de mine, si ma trage brusc pe el...–Nesimtitule... Perversule! Spun eu rizind in timp ce ma gidila
–Cine zice! Spune el rinjind.
Ma inrosesc la cele zise de el si aducîndu-mi aminte noptile...
–Ti-am mai spus ca tu si roşeşti frumos? Spune el incepind sa rida
Il imping de pe mine si ii zic
–Taaaci! Taci te rog! Ca te... Te...ughhh!!
Il vad cum zimbeste ca nu gasesc nici-un motiv...
–Emm... Mai bine vorbeste!Il dobor cu fraza mea, a inceput sa rida in hohote si eu la fel.
*Peste jumatate de ora*
La iesirea hotelului, s-au strins toti si vazind in fata la citiva metri... Oceanul.–Voi cum vreti, dar eu nu mai am rabdare. Zice Maggy si i-a lasat lucrurile lui Cristi fugind spre apa...
Fetele vazind acest lucru,tipind din urma
"–Maggyyy!! Asteapta-ne!!! "
Au inceput sa fuga si ele rizind.Iar baietii raminind cu lucrurile, uitindu-se unul la altul"
Mormaind...Ajungind pe plaja Milka s-a asezat si se uita la soare
–Ce bineee.... Calduuut... Si nisipul asta fierbinte... Ahh.
–N-am inteles, tu ai venit la o ocean ca sa stai in nisip?! Spune Kolea ridicind o sprinceanaMilka auzind vorbele acestuia... Isi da jos ochelarii si mormaind ca da.
Deodata Kolea ii face o privire interesanta si zîmbind...
Milka isi dadu seama ce are in minte...
–Ne, ne, ne... Nu, nu nu. Tu nu o sa indraznesti.... Nu? Zi te rog ca nu spune Milka, dîndu-şi seama ca n-are sanse
–Ba daaa Milkuta, ba daaa!!
Spune Kolea in timp ce a luat-o in brate si fugind spre apa
–Aaa, Koleaaaa! Nuuuu tipa si ride Milka
Ajunsa in apa, iese la iveala si face o fata speriata, iar Kolea murea de ris...
–Asa, da?! Spune Milka rinjind cu o fata diabolica... Pregatestete!!
A inceput sa-l stropeasca... Rîsetele lor se puteau auzi si la kilometri
Deodata Kolea se scufunda, iar Millka nu intelegea unde a disparut si se uita in toate partile... Koleaa... Eeei... Nu ma speria, da...
Deodata o trage de picior si se scufund in apa... Semanau ca doi copii... Doi copii fericiti!In timpul acesta la Deya si Kostea, sub umbrela de soare...
Deya s-a pus sa citească o revista, iar Kostea mingiind-o si sarutind-o pe tot corpul...
–Kostiii, da-mi pace spune Deya rizind de la mingierile lui
Deodata Kostea o intoarce pe spate, luîndu-i revista...Punîndu-se pe ea, sprijinindu-si echilibrul pe cotul sting, incepind sa o sarute senzual...
–Kostea... Incearca sa zica ceva Deya, prin geamate
–Ce-mi place cind imi rostesti numele, in asa cazuri spune el rinjindDeya P. O. V
–Daca o sa ne vada cineva? Spun eu, dar singura nedorind acest lucru, incolacindu-i gitul cu miinile mele
–Şşşş şopteşte el la urechea ei, atingindu-si din cind in cind buzele de aceasta.
Deodata ma pun pe mijlocul lui, simtindu-i membrul prin costumul de baie... Dîndu-mi parul intr-o parte, incep sa-i masez abdomenul. Vazind cum isi musca buza posterioara.Kostea P. O. V
"Ce face femeia asta cu mine... Ma innebuneste pur si simplu printr-o miscare, o iubesc atit de mult... Orice moment cu ea e un joc in care, oricum pierd si ii cad in plasa... Dar e unul joc in care imi place sa pierd! "Ma ridic dintr-o data spre ea, incolacindu-i talia cu miinile mele, provocîndu-i un tresarit...
Distanta intre noi era numai de citiva centimetri, stateam pur si simplu si ne uitam unul la altul... Înţelegînd ca sunt cel mai norocos barbat de pe lumea asta...Deya P. O. V
–Te iubesc... Ii soptesc incet, apropiindu-ma de buzele lui apetisante.
Nu ne grabeam,deparca au disparut toti, si existam numai noi, savurînd orice moment...
Daar... Vazind ca se fac niste umbre dupa umbrela si înţelegînd ca cineva vine, ma dau rapid jos de pe el, aplecind capul, punind niste fire de par dupa ureche...
Au venit Maggy si Cristi.
–Ce faceti, ma? Spune Maggy asezindu-se
–Citim reviste,Maggy spune Kostea zîmbind Deyeei
Iar aceasta a inceput sa se rida si rosind
Maggy neintelegind a zimbit si ea.
–Unde-s "perver... "Deya nu reuseste sa zica nimic ca Milka e deja aici
–Chiar aici draga... Spune aceasta zimbind
Toti au început sa se rida, glumind...Au petrecut ore intregi le plaja... Intorcindu-se la hotel, toti s-au strins intr-o camera... Care privea filmuri, care beea sampanie si ridea... Corect fetele..
Intr-un moment dat Milka cu Kolea stind in picioare se şuşoteau...
Deya fiinnd in brate la Kostea, i-a observat si a intrebat
–Ce va susotiti voi acolo, secrete da?
Spune ea luind un pahar de apa...
–Ca tot veni vorba... Eu cu Kolea dorim sa va zicem ceva... Spune Milka zimbindu-i si se vedea ca avea emotii...
–Va ascultam... Spune Deya facindu-i semn sa vorbeasca, in timp ce a inceput sa bea apa...
–Noi... Noi o sa avem um copil! Spune Milka zîmbind
La vorbele acestea, Deya se ineaca cu apa, tusind.. Iar Kostea rizind de ea, incercind sa o liniştească
–Stai, ce?! Tu esti insarcinata! Si eu nu stiam?! Spune Deya de aici certind-o, de aici tusind
–Am vrut sa va facem o surpriza... Spune Kolea in timp ce o imbratiseaza si o saruta pe Milka din spate.
–Uraaaaa!! Tipa Maggy si Cristi luind sampanii pentru toti... Au inceput sa-i felicite... A fost o seara extraordinara...
CITEȘTI
Triplu Love
RomanceCiteşte o să-ţi placă,cea mai bună istorie a trei fete in căutare de dragoste! Atentie cartea contine scene 18+!!!