După ce fetele au mîncat,fiind sîmbătă au decis să meargă la cumpărături.In apartament fetele se pregăteau pentru a se duce la mall:
Deya:-Milka,iar mi-ai luat rochia violetă?!
Milka:-Da naţi-o!
Milka i-a aruncat rochia Deyeei drept în faţă.
Deya P.O.V
"Nu destul că o i-a fără ca eu să ştiu,dar încă are tupeul să mi-o arunce în faţă!Off,ce bună prietenă sunt eu..pff"
-Mersi! spuse Deya cu ton sarcastic.
Maggy în timpul acesta murea de rîs.
Maggy:-Off,nu mai pot opriţi-mă cineva!
Milka şi Deya:-Tu,ce te rîzi?!
Milka şi Deya au luat pernele şi au început să o bată pe Maggy.
Maggy:-Ei!!! Nu-i cinstit voi sunteţi două.Tfu,penele mi-au nimerit şi în gură!Gata!E RAZBOI!!!
Iată aici s-a început bătaia adevărată cu rîsuri şi ţipături.După o oră, penele s-au împrăştiat în toată camera,dar nici fetele nu erau mai presus,obosite şi ciufulite s-au aşezat care pe podea,care tăvălită pe pat,care nici nu mai simţea pe ce s-a aşezat.
Deya:-Cineva mai are chef...nu,mai bine spus cineva mai are energie să meargă la cumpărături?
Milka:-Dute,mă!Eu nici nu mă pot ridica,dar nu încă la magazine...
-Of,ce obosităsunt,spuse Deya frămîntîndu-se pe scaun.
Deodată sună telefonul Deyeei,aceasta cu greu a ajuns la el şi a deschis:
Robert:-Bună,vrei să mergem la o plimbare?
-Da,desigur!spuse Deya apărîndu-i dintr-o dată sute de puteri.
Robert:-Peste jumătate de oră,te aştept jos la blocul tău,o să vin cu maşina să te i-au.
Deya:-Ok.
Fetele:-Si după asta vrei să zici că nu-l placi?!
Milka şi Maggy au început să hihotească.
Deya:-Mă duc să mă îmbrac!
Milka şi Maggy:-Ne-a lăsat!
Fetele s-au uitat şiret una la alta.Bătaia cu pernele,iar s-a început.
CITEȘTI
Triplu Love
RomanceCiteşte o să-ţi placă,cea mai bună istorie a trei fete in căutare de dragoste! Atentie cartea contine scene 18+!!!