"-Doamna Victoria?!"

75 24 12
                                    

10 iunie, 4:00,dimineata.

Era o noapte lunga...Cerul prindea incet cu incet rasaritul...G
Greierii conturau sunetul perfect a unei nopti linistite...Insa nu si la personajele noastre...

Toti dormeau in camerele sale si deodata s-a auzit soneria,atit de tare incit putea sa-ti sparga timpanele.

La Maggy si Cristi

Cristi a deschis deodata ochii si cade de pe pat.

-Unde?!Cine a impuscat?! Spuse Cristi uitindu-se in toate partile camerei.

-Bai prostule,nu urla si tu! Spuse Maggy aruncindu-i o perna,doborindu-l.

-Taranca! Spuse Cristi incepind sa rida.

Maggy se pregatea sa-i arunce si a doua perna,dar se oprise din cauza sonerii.lasa perna si iese din camera,mergind spre usa,mormiind sub nas:

-Daca a facut cineva o farsa,jur ca va fi pe lumea asta cu un om mai putin!

Ajunge la usa si deschide,si a facut doi ochi cit doi bulgari...

-Doamna Victoria?! Spuse Maggy raminind cu gura cascata

-Maggy!! Ce-ai crescut! Oh,eu si gura mea mare!Desigur ca ai crescut,doar te casatoresti...

Maggy face o rinjet tinut mai putin de o secunda,lasind iar o fata mirata,mormiind

-Da,da..da.

Deodata Milka iese din camera sa si se uita la Maggy si la doamna Victoria...si zice inca de pe somn:

-Buna dimineata,doamna Victoria! Si trece in bucatarie.

Se opreste,face doi ochi bolditi,merge inapoi fara ca sa se intarca si zice:

-Doamna Victoria?!!!!!!

Victoria intra in casa,lasindu-si geanta pe dulap...In timpul acesta Maggy ii face semn Milkei ca nu stie nimic,e mirata si ea!

Milka isi trinteste o palma pe frunte...Apoi isi da seama si zice:

-Oi...

-Ce-i cu tine,Milka? Spune Victoria incepind sa rida.

-Hah...nimic...Un tintar este in casa asta...Si se intoarce zicind:

-Unul de marimea unui om! Merge sre bucatarie,dar se intoarce repede in camera lui Deya!

Intra si inchide usa cu spatele,tinindu-se de ea zicind cu putina isterica

-Deya!Mama ta!

Deya dormea linga Costea...

-Milka!Nu stiu cit e ora,da tu deja vorbesti prostii! Spune Deya punindu-si perna pe fata.

-Care ma,prostii?! Mama ta e in coridor!!!

Deya si Costea se scoala rapid,trecindu-le tot somnul.

-Mama?! Spuse Deya uitindu-se la Milka apoi la Costea.

-Doamne Victoria?! Spuse Costea uitindu-se la Deya,inghitindu-si limba.

-Da! Mama ta,poate sa-ti mai fac cunostinta cu ea? Zice Milka cu sarcasmul ei.

-O nu nu nu! Repede treci sub pat!Mama nu stie ca tu esti "fostul" si "viitorul" meu sot! Spuse Deya impingindu-l pe Costea de pe pat.

-Ce dracu?!Tu nu i-ai spus ca ne-am impacat?! Spuse Costea cazind de pe pat.

-Nu chiar....Spuse Deya amintindu-si cum a vorbit cu mama sa la telefon cu 3 zile in urma...

( -Mamy,buna!

Triplu LoveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum