Maggy:-Milka,cum crezi o să se primească la ei ceva?
-Maggy,ce-i cu tine?!Cînd la Deya ceva nu s-a primit,a?A spus Milka revoltată
Maggy:-Ce-i drept îi drept.
Maggy s-a dus la frigider:
Maggy:-Mda...gol,goluţ. Milka,scoală-ţi fundul şi dute la magazin,cumpără şi tu ceva de mîncare. La urma urmei eşti bucătar!
-Nu,mi-i lene. A negat din cap Milka.
Maggy s-a uitat cu o privire rea la Milka.
-Off,Doamne nu te uita aşa la mine,urăsc privirea asta a ta.Of,săracii viitorii tăi pacienţi Dumnezeu să-i ierte. A spus Milka,îmbrăcîndu-se şi rîzînd.
-Dute odata!Si ai grijă să nu te ierte acuş nimeni,pentru că am şi eu o tigaie bunicică,şi ştii e tare?!A spus Maggy învîrtind tigaia în mînă.
Milka:-Aluzia am înţeles-o,pa!
Milka a plecat,a ajuns la magazin şi şi-a luat un coş.
După 10 minute,coşul era plin.
Milka:-Aşa,asta am luat,am luat.Ups,n-am luat pîine,cel mai principal.
Milka uitîndu-se în coş,nu vedea unde merge,dă într-un băiat şi cade jos.
Milka:-Ce dracu!
(Băiatul-Danu,cunoscutul Milkei)
Danu:-Milka,tu eşti?!
Milka:-Danu?!
-Cum la tine? Spuse Danu zîmbind Milkei.
-Ce musculatură...Milka avînd slăbiciunea respectivă,nu şi-a dat seama căvorbeşte în voce.
-Măscuzi,ce?! Spuse Danu rîzînd.
Milka şi-a dat seama că a vorbit în voce şi spune speriată:
-Zic,că demult nu ne-am văzut!
Danu:-Spune-mi numărul tău de telefon.
Milka:-Eu,nu mi-lam schimbat,cum era înainte aşa şi este!
Danu:-Atunci,eu îl am.
Milka s-a întors,se uşurează printr-o răsuflare şi merge mai departe şocată.
Milka P.O.V
"Fuhh,mai nu m-am făcut de ruşine cu musculatura lui...minunată."
Si-a muşcat buza,gîndindu-se la musculatura lui "minunată".
CITEȘTI
Triplu Love
Lãng mạnCiteşte o să-ţi placă,cea mai bună istorie a trei fete in căutare de dragoste! Atentie cartea contine scene 18+!!!