Volumul 2!!!

144 37 12
                                    

Hey!!! Ursuletii mei,conditia a fost implinita,inafara de comentarii...dar chiar vreau sa incep al doilea volum asa ca poftim si continuarea!!! Dar...voi nu va opriti ...sa scriti,da? Da...da...Deci,sa incepem!!!!

-Doamne,nu mai pot...comedie cu intimplarile tale la fotbal. Spuse Deya in timp ce pufnea in rîs.

-Da... si inca cite au mai fost...si o sa mai fiiba. A zis Leon in timp ce ii zimbea Deyeei.

Deya se uita la interiorul restaurantului sau din fabrica,in timp ce statea cu Leon la masa.Leon i-a observat colierul in forma de inima la gitul ei,s-a apropiat de ea si i-a luat colierul in mina.

-Ce colier frumos...Ai gusturi bune. Spuse Leon in timp ce analiza colierul

-Multumesc..si mie imi place foarte mult...e de la Costea. A spus Deya in timp ce isi aminti cum Costea i l-a daruit in fabrica.

Deodata de pe fata lui Leon i s-a sters zimbetul si a zis enervat:

-De la Costea da?...A zis Leon in timp ce l-a smuls de la gitul ei.

Deya a reusit numai sa puie mina la gitul ei,observind ca colierul era la Leon in mina cind a vazut cum acesta l-a aruncat...spargindu-l.

-Nu!!!

Deodata Deya a ramas singura cu privirea la colierul spart in doua jumatati,totul a disparut din inconjurul ei.

Deodata Deya a ramas singura cu privirea la colierul spart in doua jumatati,totul a disparut din inconjurul ei

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Deodata Deya se scoala pe fund tipind:

-Nu!!!!!!

Si-a dat seama ca e in camera sa cu Costea in pat si cu colierul intreg la git.Deodata Costea s-a sculat rapid,imbratisind-o.

-Deya! Linisteste-te...a fost doar un vis rau...esti linga mine.Ce-ai visat?

-Costea...Costea. A spus Deya in timp ce l-a imbratisat strins.

-De ce tremuri? Ce cosmar ai avut?Spuse Costea,ingrijorat.

Deya P.O.V

"Nu...nu pot sa-i spun...colierul asta e dovada iubirii noastre...Iar eu nu pot sa-i spun ca acesta s-a spart in vis."

-Nimic...Pur si simplu,sunt obosita.Am niste probleme cu fabrica,stii cum e...A spus Deya in timp ce ii zimbea.

Deodata,usa se deschide,iar in camera cei patru prieteni transpirati si speriati,in halate si papuci.

-Cine?hotii?Unde-s? A spus Kolea in timp ce se uita jur in prejur ca nebunul.

Deya si Costea au pufnit in ris.

-Am visat un cosmar...de aia am tipat. Spuse Deya rizind cu Costea.

-Hai ma! Prostilor,mai nu ne-ati bagat in pamint de spaima. A spus Maggy in timp ce isi tragea rasuflarea.

-Ma doare capul...Spuse Cristi plingindu-se.

-Pai daca,te-ai palit cu capul de usa cind fugeam sa vedem cine tipa. Spuse Maggy pufnind in ris.

Toti au inceput sa se rida.

La bucatarie stateau fetele...Deya pregatea ceaiul...Milka de abea deschidea ochii din cauza somnului,iar Maggy ungea clatitele cu gem.

-Deya...? A spus Milka nesigura.

-Da? A intrebat Deya cu un zimbet fals pe fata.

-Totul e in regula? A intrebat Milka in timp ce o privea pe Deya cum turna ceaiul.

-Da...sigur...e in regula tot A spus Deya disparindu-i zimbetul fals de pe fata.

Milka s-a sculat,a luat-o de barba ridicindu-i privirea spre ochii ei si a i-a zis:

-Deya te stiu de zece ani...Zi adevarul!

-Off..A oftat Deya in timp ce ii povestea cosmarul.

Dupa ce Deya le-a povestit fetelor:

Milka:-Si ce vrea sa insemne cosmarul asta?

Deya:-Asta e un semn...Aveai dreptate...Leon imi face curte,vrea sa ne desparta pe mine si pe Costea. Iar eu nu vreau sa-l pierd pentru a doua oara! Asa ca azi ma duc la fabrica,o sa-l chem si o sa discutam,sa nu-si faca niste ginduri...Imposibile!!!

-Imbratisare de prietene? A spus Maggy intinzind miinile la fete cu zimbetul ei larg deschis la fete.

-Desigur! Au raspuns Deya si Milka imbratisindu-se.

-Eiii!!! nu-i cinstit,dar eu? A spus Maggy revoltata.

Deya si Milka au inceput sa rida si au imbratisat-o.

Dupa ce eroii nostri au mincat si au glumit ca de obicei:

-Va pupam..noi am plecat! A spus Maggy in timp ce-l tragea pe Cristi care beia ceaiul.

Cristi s-a inecat,iar celalti mureau de ris.

-Ho nebuno!!!Vrei sa ma omori inainte de nunta sau ce?! A spus Cristi tusind.

-Care nunta,ba? Tu mie toata viata o sa-mi trebuiesti! A spus Maggy in timp ce-l batea la spate pe Cristi sa se opreasca din tusit.

Cristi s-a oprit din tusit si s-a sculat de la masa urmind-o pe Maggy.

-Pai da...tie doar iti trebuieste cineva cui sa nu-i dai pace sa savureze ceaiul. A spus Cristi in timp ce a pufnit in ris

-Taci odata!!! A spus Maggy in timp ce il batea pe Cristi.

Iar ceilalti numai puteau de ris.

Continuarea e astazi...asa ca stati pe fir!!! Pe firul capitolului :D

Triplu LoveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum