Deya P.O.V
Au trecut vreo 6 ore de cind zburam...suntem pe la mijlocul oceanului,iar privelistea e extraordinara!Zimbesc fara sa vreau intelegind ca sunt una din cele mai norocoase persoane din lume!Sunt alaturi de el...Imi intorc capul de la fereastra sa-l admir,dar observ ca nu e!Unde e?!Ma asez pe scaun pe genunchi,cautindu-l cu ochii tot avionul.De ce toti trebuie sa fie la loc,numai el nu?!
Dintre perdele iese el cu bereta de stiurdesa si cu masa cu rotile,facind o mimica amuzanta.Omul asta nu petrece nici jumatate de ora fara vre-o prostie!Ugh...poate de asta si il iubesc.
Scoate de sub ,asa o sticla de Bourbon,aruncind-o din mina in mina.
-Ce faci?! Ii spun eu incrucisindu-mi miinile
-Hai draga,suntem numai noi in avion,fara ceilalti pasageri.Nu degeaba am luat avionul meu spune el dindu-mi din ochi
Fac doi ochi mari cind aud cele spuse de el.
-In avionul tau?!
-Corectare! Al nostru! Spuse el zimbind din buzele alea a lui...ugh!daka nu ar fi ceilalti,l-as fi..Mmm..La dracu' tot!
Il trag spre sine,incit a ajuns aplecat la nivelul meu,si ma uitam in ochii lui si la buze,ma jucam si il manipulam cum vream.Numai rezist tentatiei si imi lipesc buzele de ale lui.Simt cum imi inlatura parul soptindu-mi pervers....O sa te pedepsesc pentru ca tragi de timp cind eu numai am rabdare!
Incep sa rid isteric la vorbele sale,dar mintea mea era invadata de niste ginduri...
-Deci....Dragi pasageri,va inform ca daca vreti sa nu va arunc in mijlocul oceanului,trebuie sa serviti! Spune Kostea pe un ton sarcastic
Toata lumea a inceput sa rida...Iar kolea se apropie,luind paharul cu bourbon,zicindu-i batindu-l pe umar....Frate,asta a sunat nu a amenintare,ci a placere
Milka s-a afundat in scaun,punindu-si miinile pe frunte,incepind sa rida.
***
Cristi si Eric dansau un "vals",era de inteles ca erau bati morti!Kostea ii filma,rizind nebuneste la privelistea asta,mai nu pupau.Kolea de la atita ris,a pierdut echilibrul cazind jos,neoprind sa se rida.
-Mda...Spun eu,in timp ce stateam linga fete,toate stind cu bratele incrucisate
-Asta se numeste "placere!!!" zice Milka batind in mina cu pumnul
-Calm,Calm Milka spune Katzy eliberindu-i miinile incepind sa rida
-Sa le spui ceva,deja e prea tirziu...eu ma culc1 Spune Maggy dind din mina,culcindu-se pe doua scaune.
***
Ma asez pe o parte,pe alta....Ughhh,scaunele astea pot sa fie si mai incomode?!Ma scol pe fund,dindu-mi patura la o parte si ma indrept spre baie,intru si observ o oglinda cu marmura alba si chiuveta,pornesc robinetul si imi clatesc fata cu apa cea rece.Ma indrept si vad in oglinda,chipul lui Kostea tresarind.Ma intorc spre el,palindu-l pe piept
-Vrei sa ma bagi in pamint?! Ii spun eu respirind tot mai repede
-Nu era parte din...pedeapsa Spune el rinjind
Deodata imi dau seama ca i-au trecut gradele,tine minte...Macar ceva!
-Tu esti nebun...Ii spun eu incepind sa-i zimbesc.
-Da...sunt nebun...dupa tine! Imi spune el si simt cum m-a ridicat pe sus,asesindu-ma pe chiuveta.
-Dusul nu ti-a fost de ajuns? Ii spun eu aducindu-mi aminte ce s-a intimplat dimineata in dus
Nu imi raspunde,face un pas in spate si spune:
-Okey....Plec,daca nu vrei.
Vad cum vrea sa se porneasca,dar il trag spre sine,incit intre fetele noastre erau numai citiva centimetri.
-Si acum cine trage de timp?! Ii spun zimbindu-i siret
Incepe sa rida,dind putin din cap.Imi scot tricoul,lasindu-i la iveala sutienul.Observ cum ramine putin uimit,imi ridic o sprinceana.Incepe sa zimbeasca si isi scoate si el tricoul,ridicind si el sprinceana.
Incepem sa ridem ca doi nebuni si se aropie de mine,incepind sa ma sarute,infingindu-si degetele in fundul meu.Fara sa vreau am scos un gemut,lasindu-mi capul pe spate cind coboara cu saruturile...
***
Au trecut inca 5 ore...Statem in bratele lui,intinsi pe scaune...Imi dezmierda corpul cu masaj...Se pricepe atit de bine!!!Deodata se aude "Dragi pasageri,pregatiti-va pentru aterizare"
-Si eu cind mai vroiam masaj spun incepind sa ridem amindoi
Dupa citeva minute,am aterizat.Am iesit toti,privind privelistea....
-Hello Haway...Strig incepind sa ridem si sa fugim spre hotel.
CITEȘTI
Triplu Love
RomanceCiteşte o să-ţi placă,cea mai bună istorie a trei fete in căutare de dragoste! Atentie cartea contine scene 18+!!!