Hey!!! Iata si al treilea capitol al volumui 2!!! Vreau sa va previn din timp ca volumul 2 va contine scene 18+!!! Deoarece am observat ca orice carte din categoria "Dragoste" are scenele respective...asa ca am decis si eu sa fac acest lucru :) Vreau ca sa-mi spuneti in comentarii,daca doriti si voi acest lucru,as fi foarte recunoscatoare... Citire placuta...
Deya,Milka si Maggy stateau pe pat,rizind ca nebunele,deodata Maggy face o fata mai serioasa si zice cu un zimbet pe fata si cu niste lacrimi in ochi:
-Fetelor...Noi deja 2 ani traim in acest apartament,zi de zi impreuna! Adica nu a trecut nici-o zi fara ca noi sa nu ne vedem,sau mai ales sa nu ridem ca si acum.
Fetele ii zimbeau,iar in ochii lor la fel se formau niste lacrimi de fericir, cind isi aduceau aminte de toate nebuniile pe care le faceau impreuna.
-Dar...oare va mai fi asa cind ne vom casatori? Asta inseamna ca nu o sa va vad in fiecare zi?! A spus Maggy in isterie.
Fetele nu au mai putut rezista tentatiei si au inceput sa o linisteasca pe Maggy cu zimbete pe fata.
-Maggy...totul va fi bine.Desigur ca o sa ne vedem...noi ne casatorim,dar nu murim A spus Deya in timp ce se ridea.
-Micuta noastra...A spus Milka in timp ce pufnea in ris.
-Ei!!! Nu-s mica,daca ceva ma casatoresc ca si tine! A spus Maggy revoltata,dar cu zimbetul ala perfect al ei pe fata.
-Pitica,pitica!! Spune Milka rizind...
Maggy a trintit-o pe perna pe Milka,batindu-se cu ea.Deya murea de ris...Tipetele si resetele fetelor se auzea si in cartierul apropiat.
Dupa o bataie cu perne,Maggy se scoala aranjindu-se si cu rinjet pe fata.Milka se strecoara din urma ei si ii spune:
-Pitica,pitica!
-Ugh..te omor! a spus Maggy in timp ce a imbratisat-o,stringind-o.
-Off..nu mai pot.Opritiva ca ma doare burta A spus Deya in timp ce se tine de talie rizind.
-Dumnezeu cu tine! a spus Maggy in timp ce si-a luat telefonul in mina.
-Telefonul! A strigat Deya.
-Ce s-a intimplat?! Ce tipi?! A spus Maggy in timp ce mai nu scapa telefonul din cauza ca s-a speriat de strigatul Deyeei.
-Hai sa facem selfie! A spus deya facind niste ochi de pisicuta.
-Si tu normal nu puteai sa-mi spui,nu? A spus Maggy punindu-si mina la fata
-Taci ma,odata si hai la treaba! A spus Deya in timp ce a luat o bucata de pepene verde in mina.
-Em...Pentru ce bucata aceasta? A spus Maggy nedumerita.
-Bai Maggy,vad ca bataia cu pernele te degradeaza...Vreau sa ma fotografiez asa A spus Deya in timp ce se ridea.
-Ha,ha,ha A strimbat-o Maggy pe deya in timp ce a pornit camera.Deya i-a luat telefonul,si-au pregatit ambele pozitiile si si-au facut un selfie:
CITEȘTI
Triplu Love
RomanceCiteşte o să-ţi placă,cea mai bună istorie a trei fete in căutare de dragoste! Atentie cartea contine scene 18+!!!