1 hafta sonra
1 hafta olmuştu ne Dae beni arıyor ne ben onu aramaya cesaret edebiliyordum.Cansu daha gelmemişti.Hiç abartmıyorum,iki,üç gündür yemek yemiyorum yiyemiyorum.Sürekli onu düşünüyorum.Annemle babamla bile konuşamıyorum.Restorantada gitmiyorum.İşler iyice kötüleşiyordur heralde.Mesaj geldi ama ona bile bakmak istemiyordu canım.Ama kalkıp telefonumu aldım.
Gelen mesaj=yooraunni
İşler iyice kötüleşti.Nerdesin sen cansuda yok 2 haftadır ben yetişemiyorum.Tamam unni geliyorum hazırlanıp.
Çabuk ol.
Tamam
Yola çıktım.Öyle etrafıma baka baka restoranda gitmeye koyuldum.Cansu arası.Gelmiş retorantaymış.Beni bekliyomuş. Aslında sevinmem gerekiyo ama sevinemiyorum.Derken telefonum çaldı.
Gelen arama=Celloppa
Merak ettim.Hemen açtım.
Efendim oppa
Şeyma sen misin
Evet benim bişey mi var
Şey şeyme şey Dae
Oppa geveleme de söyle
Dae hastanede
Ne demek hastanede nasıl niye hangi hastane
Sakin ol.*****Hastanesi
Tamam hemen geliyorum hemen
Kapattım.Çok kötü oldum.Bir an nefes alamadım.Restorantı aradım olanları anlattım.Hemen taksiye binip hastaneye gittim.Odasını sordum.Üyeler odanın önündeydi.Ağlamamı durduramadım.Ama onlara göstermemeye çalıştım.Doktor çıktı.İyi olduğunu söyledi.Yanına girebilir miyiz diye sordu Yongguk Oppa. Sadece bir kişi dedi.Ben üyelerden biri girer diye düşündüm. Hala ağlıyordum.Hepsi bana döndü.Yongguk oppa içeriyi işaret etti.Hadi dedi.Ona minnettarım.İçeri girdim. Uyuyordu.O kadar masum o kadar güzel ki bebek gibi.Hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım.Sonra uyanmasın diye tam arakamı döndüm dışarı çıkacaktım ki.Kolumda bir el arkamı döndüm.Dae kolumdan tutmuş.
Benimle kal
Seninleyim zaten Dae
Ağlama gel yanıma yat
Ama bu uygun olmaz
Ben senin sevgilinin lütfen sadece bir kere sadece bir kere yanıma yat.
Dae yapma bana bunu kurbanın oliyim
Ağlama gel.dedi yatağı açtı.
Yanına yattım.Sarıldım.İyice kokusunu içime çektim.O da anlımdan öptü.Uyumuşuz.Doktor geldi. Kalktım.İkimizde doğrulduk.Bütün üyeler kikirdemeye başladı.Sonra Dae'ye döndüm. O da gülüyodu.Çok özlemişim..
Uzun zaman oldu ama artık yazıcam merak etmeyin