21.Bölüm

41 8 0
                                    

Sabah zar zor kalktım. Bugün kız gelecekti.Hazırlanıp hemen çıktım.İş yerine gittiğimde çoktan kız gelmişti.Arkası dönüktü.Montumu çıkarıp yanına gittim.İçimden Bu ne la demek geçmedi değil.Kız resmen suratına badana boya yapmış.Ha bide sürebileydin ablam.Neyse.

Siz, yeni elemansınız galiba

Evet benim

Hoşgeldiniz

Hoşbuldum

Maaş falan konuşalım

Ben burda maaşsızda çalışırım

Anlamadım

Yani az 1000 won

Bu kadar az mı

Evet

Hayırlısı başlayabilirsiniz

Teşekkürler

Bu kızda beni gıcık edecek şeyler var.Ve baya açık giyiniyor.Dae burdayken böyle giyinmese iyi olur.Maaşı da yok denilcek kadar az istedi.Bu kızda var bişeyler ama yyakında çıkar kokusu.

Pardon buraya bakarmısınız

Kkafamı çevirmemle şok .Got7

Ah buyrun

Siparişimizi almaya ne dersin.

Ta--

Ben alırım diye atıldı yeni gelen kız.Ne yapmaya çalışıyor anlamadım.Nedir bu gevşeklik

Tamam diyebildim siparişi alırkengülme sesi geliyordu.Ama işin garibi sadece kız gülüyordu.Tabi diyeceksiniz bu kızın adı yok mu? Tabi var.Jessi Jessica'ymış. Ama Jessi denmesini istiyordu.Aman ne mühim.Neyse konumuz bu değil.Got7 üyeleri hiç memnun değildi.Daha 10 dakika olduki hesabı istediler.Ben gittim hesabı almaya.

Ne oldu neyiniz var bişey mi beğenmediniz?

Siparişçinizi beğenmedik

Ne oldu ki

O farklı sen gibi değil daha önce hiç erkek görmemiş gibi.

Ow üzgünüm ne yapıcam bilmiyorum bende istemiyorum onu ama tek başvuran oydu ne yapabilirim.

Senin hatrına kalırdık ama kızın bakışları

Ya cidden çok üzgünüm

Neyse artık haftaya tekrar geliriz

Tamam söz mü

Söz söz

Tam gülüşürken Jackson konuştu.

Tabi sevgilisi bizi isterse

Anlamadım Jackson OPPA oppayı sert söylemiştim bastırarak.

Neyse boşver hadi gidelim

Görüşürüz

Sanmıyorum

Hiçbişey diyemedim.Yada ne diyeceğimi bilemedim bilmiyorum.Ama ondan gitgide soğuyorum.Çok ititci.Gerçi bu konuşmayı Dae duysa bilmiyorum artık.

Pardon Jacksonla aranızda bişey mi var?

Ne saçmalıyosun Dae'yi unuttun heralde

Sakin olun Şeyma Hanım

Tamam işine bak

Tamam

Bu kız beni sinir ediyo.Sen kim oluyosun da bana hesap soruyosun.Çok sinir bozucu.
Aradan 1 saat geçti.Jessi ortalıkta yoktu.Bi gariplik var derken telefonum çaldı.
Gelen arama=Jungdae:)

Alo

Alo Şeyma

Efendim hayatım

2 saat önce aklımda yokmuşum ama

Ne demek istiyosun Daehyun

Ne demek istediğimi biliyosun

Bak ne diyosun bilmiyorum ama hata yapıyosun gelmene 3 gün kaldı gelmeni iple çekiyorum ve sen beni ne ile suçluyosun onu bile bilmiyorum.

Jackson varmış yine yanında sana imalı imalı konuşmuş.Doğru bu değil mi?

Dae bu doğru ama kim söyledi nasıl söyledi bilmiyorum bu kadar abartılı değil sadece görüşürüz dedim bidaha görüş---

Umrumda değil ne konuştuğun yeter artık

Ama Dae---

Kapattı.Bana telefonu kapattı.Ama bunu ona kim söyledi bu o kızın başının altından çıktı kesin.Ama bana çok haksızlık yapmıştı Dae ama ben onla çıkalıdan beri bi erkeğe dönüp bakmamıştım.Çok üzmüştü beni ağlayamıyordum.O kızı bulmam lazımdı.Ama yoktu gitmişti.Eve gitmek zorunda kaldım.Yolda hıçkıra hıçkıra ağlıyordum.Eve geldim.O kadar kötüydüm ki anlatamam.Dae'yle yaşadıklarımız film gibi geçti gözümün önünden o kadar içim yanıyordu ki.Ben onu çok seviyordum.Ama o kıız yüzünden bana bunları yapıyordu.Tam 20 kez aradım.Açmadı sonra telefonunu kapattı bende ağlayarak uyuyakalmışım..

Mucizeler ÜLKESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin