O bu değilde Jacksonsız hayat olmuyomuş. Onu anladım.O kadar sessizleştiki hayatım bi saat arıyor onun dışında yok Jackson'ı hayatımda fazla hafife almışım.Jackson benim hayatımın tamamıymış...
Sabah kalktım.1 hafta çoktan olmuştu.Sabah mutlu uyandım kıyafetlerimi giydim.Restoranta geçecektim. Restorantın önüne geldiğinde yerde gül yaprakları vardı ama bizim Restoranta doğru ok şeklindeydi.Not vardı notta içeri gl yazıyodu sonra bidaha not devam sonra bidaha devam kapıda bir balon. Notta almam istenmiş.Balonu aldım içeri girdim yüzüm gülüyordu tabiki iiçeride mumlar yanıyodu.Jackson arkası dönüktü.Zaten başka kim olabilirdi ki.Onun da elinde balon vardı yanıma geldi tam konuşacakken bana sus işareti yaptı. Benim elimdeki balonu aldı ve bana kendi elindeki balonu verdi. Aldığımda şok oldum.Balonu elime bıraktığında bide çift yüzüğü bıraktı elime biliyordum.Çünkü bazı koreli çifttlerde gördüm.Sonra bana kendi parmağındaki aynı yüzüğü gösterdi.Benim elimdeki yüzüğü alıp parmağıma taktı.Sence vakti gelmedi mi?
Şey Jack-jack-jjackson ben yani ben çok şaşkınım.Sen bana çift yüzüğü verdin.
Hiç çıkartma olur mu bu yüzük sende kalsın ve ayrıca sende bende kal.
Sarıldı.Tutamadım kendimi 2 damla yaş aktı gözümden .
Ağlama mutlu olacaksın sanmıştım.
Mutluyum zaten o kadar mutluyum ki ya ama ya ben seni çok seviyorum.
Bana seni seviyorum dedin.
Bunda şaşıracak ne var
Sen bana çıktığımızdan beri ilk defa seni seviyorum dedin
Seni seviyorum özel bi kelime hep söylenmez özel zamanda özrl kişiye söylenir.
Sonra sarıldık.Tekrar tekrar doyamıyoruz ki birbirimize.
Şey şeyma hani sen Dae'yle çıkarken onunla uyuyıdun ya
Evet ama keşke şimdi atırlatmasaydın
O değil ben senden bugün için bişey istiycem
Tabikii
Bugün seninle kokunu alarak uyuyabilir miyim.
Şimdi sana hayır des m olmaz değil mi yani kabul etmezsin
Yani
Ya cansu
Cansuyu ben hallettim.
Nasıl yani
Yugyeom ona Kore'yi gezdirecek.
Wow mütüş.
Yemek yedik. Beraber bulaşık yıkadık.O kadar tatlıydı ki. Sonra akşam biz geçtik.Jackson'a eskiden Dae ye aldıpım ama vermete fırsat bulamadığım gecelikleri verdim.O kadar tatlı oldu ki. Salak.Sonra ben kahve yapıcaktım.Bana sarıldı boşver kahveyi ben seni uyurken izlemek istiyorum dedi iyi romantik bu çocuk..Sonra benim yatağım zaten iki kişilikti.Sığarız.Sonra sarılarak uyıduk.Beni çok fazla sıktı.Boğacaktı.
Jackson rahat olsana neden sıkıyısun bu kadar
Seni kaybetmekten korkuyorum.dedi.
Vallahi bi daha sevdim..