20.Bölüm

56 7 1
                                    

Çoktan 1 hafta olmuştu.Çok özlemiştim bebeğimi.Ama daha 1 hafta daha vardı.İşler baya düzeldi burda.Yoldan geçen girip yemek yiyiyordu.Cansu ile konuşmuyordum.1 haftadır.Yanıma geldi bi ara hiç yüz vermedim.Çünkü ona çok sinirlenmiştim.Bana olanları anlattı.Suga hep gözünün önünde olması için şirketlerinde yemek yapmasını istemiş. Cansu'da orda yemek yapıyormuş.Aslında çok hoş ama ben buraya tek başıma yetişemem.Yanıma birini almam gerekiyor.İlan yazıp astım. İnternetede yazdım.Sipariş almaları için bir tane bayan eleman istedim.Hemen geri dönüş aldım.

Alo

Alo buyrun

Orası neresi

CŞ restorant  ne istemiştiniz

İlan için aramıştım

Tecrübeniz var mı

Evet

Tamam o zaman yarın bekliyorum

Tamam. Şey siz Daehyun'un sevgilisisiniz değil mi

Evet

Sizinle çaloşmak benim için bi şeref olacak

Teşekkürler

Yarın görüşürüz

Görüşürüz

İlanı kaldırmıştım.Yarın kız bi gelsin görüşelim.Ama sesi hiç hoşuma gitmemişti.Dae'yi de biliyordu.Ya Dae'yi.. Aman yok aklıma getirmemem lazım.Dae benden başkasına bakmaz ben biliyorum.Neyse işimiz bitti.Çalışanlara paralarını verip montumu alıp iş yerini kapattım.Eve gitme zamanıydı. Maç izleyecektim evet maç yanlış duymadınız.Türkiye-Kore maçı vardı.Onu izleyecektim.Cansu benden önce eve geliyordu.Arayıp mısır falan patlatmasını istedim.Eve geldim kapıyı açtım.Cansu maçı açmış izliyor bile hemen eşofmanlarımı giyip oturdum kanepeye maçı izlemeye koyuldum.Tam o anda telefonum çaldı.

Gelen Arama=Jungdae:)

Alo bitanem

Efendim aşkım

Napıyosun

Maç izliyorum

Maç mı

Evet

Sen maç mı izliyosun

Evet olamaz mı

Ama sen kızsın

Kızlar maç izleyemez mi

İzler de çok nadir o da bana düşmüş ne şanslıyım.Ne maçı

Türkiye-Kore maçı

Kaç kaç

3-1 Türkiye yeniyo hihihigi

Demek öyle

Ama ben ikisinede seviniyorum.Çünkü iki ülkeyide çok seviyorum.

İyi misin

İyiyim bitanem sen nasılsın neler yapıyosun aslında izlerim ama kıskançlık krizlerine girerim diye izlemiyorum

Kıskanılacak bişey yok hayatım ben senden başkasına bakar mıyım

Ya ama GOLLLLLLLL

Ne oldu

Türkiye gol attı da kusura bakma

Ben ne kadar şanslıyım ya

Bende öyleyim

Senle konuşmaya doyamıyorum ama menejer çağrıyo.

Tamam hayatım hadi iyi geceler tatlı rüyalar.

Sanada

Uf nasıl özlemişim bebeğimi ama daha 5 gün var. Neyse maç devam ediyo.Cansu'yla uykumuzun geldiği gözlerimizden okunuyordu.Evi toplayıp uyumaya odalrımıza çıktık. Hem yarın görüşme vardı.Kıza bakacaktım çok güzelse tabiki almıycaktım.Şaka şak işini güzel yapsın yeter..

Mucizeler ÜLKESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin