Yeni bi Günnn

277 19 3
                                    

Evet kalktık ama sırtım tutulmuş.Sonuçta kanepede uyuyakalmışım.Yemeğimizi yedik üstümğze giydik ve yeni işyerimize gittik.Çok iş vardı.Hemen tadilatçı çağırdık.İş başınaaa.
1ay sonra
Evet artık işlerimizi yerine koymuştuk.Yavaş yavaş müşteriler geliyordu.Kore yemekleri için aşçı tuttuk.Bizde Türk yemek lerini yapıyorduk.Çok iyi anlaşmıştık Koreli aşçıyla çok tatlıydı.Çok iyi davranıyordu bize.Cansuyla ben bir kere daha buraya geldiğimizde için şükrettim. BİR ülke bu kadar güzel olabilir mi.Tabi benim ülkem kadar güzel değil ama çok seviyorum burayı.Tek kelimeyle harika.
Tam bunları düşünürken bir kız grubu girdi içeri.Arkamı dönmemle şok oldum bu Red Velvet ten başkası değildi.Çok heyecanlanmıştım .Ne yapacağımı bilemedim.Ve o anda arkamda bi çığlık evet cansu
Oda çok heyecanlanmıştı.
Hemen servis için yanlarına gittim.Hala elim ayağım titriyordu.Gerçi maknea benim yaşındaydı ama heyecanlanmamak elde değildi .Kore yemeği sipariş etmişlerdi.Yediklerinde bir gülümseme geldi yüzlerine. Mutlu olmuştum.Onlarla fotoğraf çektirip imza aldım.Onlardan bişey rica ettik.Bilin bakalım ne.
Tabiki EXO'ya bizden bahsetmelerini istedik.
Onlarda bunun zor olacağını ama yinede söylemeye çalışcaklarını söylediler.Çok tatlılar. Cansuyla ben sevinçten uçuyorduk.Ama hemen koyvermedik.Sonra telefonu aldım elime.Instagram'da dolaşıyordum.B.A.P üylerine baktım.Evet bakmaya doyamıyorum.Mükkemmeller.Hele dae bayılıyorum ona .Neyse artık kapatma vakti gelmişti iş yerini.Cansuyla tekrar kol kola girip eve gittik Allahım bugün baya güzel bir gündü.Ama artık uyumak istiyordum.Çok yorulmuştuk.Yastığa kafayı koymamla uyumam bir oldu.Bilin bakalım rüyamda kimleri gördüm.
TABİKİ B.A.P

Arkadaşlar beğensinizmi bilmiyorum ama yorumlarınızı bekliyorum

Mucizeler ÜLKESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin