Onu yurda bıraktım.Kendim reatoranta gittim.Cansu endişeli şekilde beni bekliyodu.
Ne olmuş Dae enişteyeMidesini üşütmüş.Neyse sen ne yaptın . 1 hafta dedin 2 hafta oldu neler yaptın?
Çok mükkemmel bi ailesi var gerçi biliyosun Suga'nın ünlü olmasını istemiyorlardı.Biraz kırgınlardı Suga'ya ama çok eğlendik.
Ooo kaynanan iyi mi?
Çok tatlı çok nazik çok kibar yani kısacası çok iyi. O aile
Mütüş dostum.Yani iyi geçindiniz.
Evet.Darısıı başına İnşallah
Amin amin iyileşsin de bi sonra istediği yere gideriz.
Ha bu arada Jackson seni instagramda takibe almış.Seninle fotoğrafını patlaşmış.
Sorma Dae 'yle o yüzden kavga ettik.Ama ben Jackson oppaya söylemiştim.Ama o benimle çekilmek istedi.Şaşırdım.Eeee Suga oppa nerde
Video çekimleri varmış.Şirkete gitti.
O kadar tatilden sonra yapılır mı?
Yani.
Telefonum çaldı.
Gelen arama=jungdae:)Efendim hayatım
Nasılsın
İyi cansuyla oturuyorum.Sen iyi oldun mu?
Daha iyiyim.Ben şey diye aramıştım..
Ne diye??
Özür dilerim.
NE için özür diliyorsun ki haklıydın senden başka hiç bi erkekle çekilmemrliydim.
Ondan değil. Bi kere sizde kalmıştım ya
Evet
O zaman senin günlüğünü okudum.Orda 15 yaşındaymıssın ya.Orda Jackson'ı çok sevdiğini yazmışsın.Biasın oymuş.Ve öyle bir erkekle evlenmek istediğini söylemişsin.Ben o yüzden kıskandım
O tam 6 sene önce evet Jackson biasım ama sen varken ben başka hiç bir erkeğe bakmam bunu biliyor olman gerekiyo.
Tamam işte özür dilerim.Seni üzmek istemedim.
Üzülmedim.Kıskanılmak hoşuma gitti.
Şımarma
Tamam
Hadi iyi geceler
İyi geceler öpüyorum.
Kapattı.Bi gülme geldi içime.Cansu 'nun çimdiği ile kendime geldim.Onu da Suga aramıştı.Onunla konuşmaya gitti.Allah başlarını bozmasın.Daha hiç kavga etmediler bile.Allah nazarlardan sakınsın.
Artık sokağa çıktığımızda hayranlar bizimle fotoğraf çekiliyorlardı.Bazılarına ücretsiz B.A.P bileti veriyordum.O yüzden çok sevilmiştim aslında.Hayranlar tarafından hoş karşılanmak mütiş bişey.Sonuçta Dae onları çok seviyor bende öyle....Aslında hala rüyada gibiyim biri gelip beni uyandıracak diye çok korkuyorum.Dae ' ye minnettarım.Tabi Cansu'da Suga'ya minnettar.Onlar mütiş insancıklar.
Okuma çok az... :( :( :(