39.Bölüm

104 6 4
                                    

Akşam Cansuyla bir şeyler izleteyecektik.Öyle kaptırmışım ki Jackson'ın aramasını bile duymamışım.Anca film bitince gördüm sonra bide mesaj atmış.
Gönderen=Maymun Jack
Benden daha önemli ne işin var bilmiyorum ama bittikten sonra bana acil geri dön.

Hih çocuk baya bana trip atmış hihihi.Neyse hemen geri dönüyüm.

Efendim Jackson

Kaç kere aradım

Cansuyla televizyon izliyoduk

Neyse tamam yarın restorantta mısın

Evet ne oldu ki

Ailem

Ne oldu ailene

Seni görmeye gelmek istiyorlar

Yarın mı

Evet müsait misin

Müsait olmasamda gelsinler ailen sonuçta

Tamam haber veririm yarın

Tamam

Seni seviyorum

Bemde seni

Yarın ailesi ile tanışacaktım.Bu heyecanla inşallah uyuyabilirim. Neyae yatayım bari.
Sabah erkenden kalktım.Üstümü usturuplu giyinip restorantta geçtim.Yemekleri hazırlamıştım.Müşteriler geliyordu.O Anda hiç unuttum Jackson'ın ailesini. Kapıdan içeri endamı ve güzelliğiyle Sophia Wang ve eşi girdi.Hemen yanlarına gittim.Sayın müstakbel annem beni o kadar sıkı sardı ki kendi kızı gibi.Masaya oturduk.

Demek o kız sendin

Hagi kız efendim

Jackson'ın her gece bana anlattığı kız

Şey sanırım

Gerçi ilk başta senin gibi bi kızla çıkacağını düşünmüyordum

Benim gibi bi kız derken

O sanırım yalnış anladın koreceyi tam konuşamıyorımda

İngilizce konuşabiliriz

Oh tamam çok iyi

Buyrun efendim anlatın

Çok efendisin ailende öyledir heralde

Öyledir efendim

Bakın ilk baştan söylüyorum bi kız bi oğlan çocuk kesin istiyorum

Jackson ile ikimiz öksürmeye başladık.

Ne oldu niye öksürmeye başladınız evlenmeyi düşünmüyor musunuz tek sevgili olarak kalacaksınız.

Yok efendim tabiki öyle değil ama biraz erken sanki

Olabilir ben torun istiyorum

Yanaklarım kızarmış olacak ki Jackson gülmeye başladı.Sonra muhabbet etmeye devam ettik.Çok güzel ailesi var ve Jackson ailesine fazlasıyla düşkün.Göüzümde bir artısı var.Onları yolladık.Sonra Jackson beni kendine döndürdü.Ve alnımdan öptü.Ailem senden çok memnun kaldı,dedi. Bende daha konuşmadınız nerden biliyorsun dedim.Ben annem ve babamın gözlerinden anlarım ve parıldıyorlardı.Sadece sarıldım başımı huzurla göğsüne yasladım.Bi kokusunu içime çektim.Sanki bunların aynısını yaşamış gibiydim.Dae'de.Lütfen sonu öyle olmasın.Lütfen hayat benden Jackson'ı almasın ,derken ağlamaya başladım o kadar korkuyorum ki onu da kaybetmeyi.Jackson'a mutluluktan ağladığımı söyledim ama gerçekte çok korkuyorum.

Okuyanlar yorum yapın lütfenn

Mucizeler ÜLKESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin