26.Bölüm

37 6 0
                                    

Eve gittim kapıyı açtım.Evde ses yok Allahım ben nasıl kalıcam burda.Çok korkuyorum.En iyisi hemen yatıp uyumak diye düşündüm duş aldım üstümü giyindim saçımı ördüm.Işıkları kapattım.Yastığa başımı koydum.Korkmamaya çalışıyorum ama yok çok korkuyorum.En iyisi biraz telefonla ilgileniyim daha sonra uyurum.Telefonla ilgilenirken aşağıdan kapı sesleri gelmeye başladı acaip korktum.Yataktan kalkıp aşağı inmeye başladım.Merdivenleri yavaş yavaş inerken yutkunuyordum.Çok korkmuştum.Aşağı inmeme 5 6 basamak kaldı ki gördüklerim karşısında donakaldım.Bi tane adam vardı aşağıda.Korkmamak mümkün değil di ama eğer ses çıkarırsam bana bişey yapabilirdi.Benim evde tek kalmamı mı bekliyodu acaba derken beni gördü bağırarak yukarı çıktım.O da benim arkamdan koştu.Beni belimden tutup ağzımı kapattı.Sonra yüzündeki maskeyi açtı.Bu Jackson'dı.Garip bi bakış attım. Bana ses çıkarmazsam ağzımı açacağını söyledi bende kafamı salladım.

Ne yapmaya çalışıyosun derdin ne ne diye benim evimdesin

Ben hergün geliyorum buraya

Nasıl ya

Her gece gelip başına seni gözlüyorum

Nasıl yani ya sen habersiz bınu nasıl yapabilirsin

Haber versem izin verecek misin

Tabiki de hayır iyimisin

Bak ben seni---

Bak o cümleyi tamamlama. Bak umutlanma ben Dae'yi asla bırakmıycam tamam mı yani sen ve ben olmayacak

Çok sert davranıyorsun

Olması gereken bu kendine başka kız bul

Başkasını isteyen kim

Jackson lütfen

Şeyma

Jackson lütfen şimdi git burdan Dae senin burda olduğunu öğrenirse biterim

Niye korkuyorsun

Ya yapma o benim sevgilim ve sen şuan beni kendinden daha çok soğutuyosun

Ben herzaman seni bekliycem

Bak boşuna umutlanma tamam

Hiç bişey demeden arkasını dönüp gitti.Cidden hiçbirşey hissetmiyordum.Ona karşı Dae olmasa belki ama ben asla Dae'yi bırakamam.Şu kapılara alarm kurmak lazım olmayacak böyle.
Çok uykum vardı gözlerim kıpkırmızı olmuş yatsam iyi olcak aslında dedim ve yattım ha diyeceksiniz bu olaydan Dae'ye bahsetcekmisin? Tabikide hayır zaten bütün kavgalarımız bu çocuk yüzünden oldu.Uyumam gerek yoksa yoora unni beni yarın et yerine keser valla...

Mucizeler ÜLKESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin