Gece 00.00 ve biz hala uyumadık.Kızlarla konuşuyoruz hala.Küçükkende böyleydi.Gece 3 lere kadar mesajlaşırdık.Şimdide öyle yapacaktık.Film izleyecek,konuşacak,dertleşecektik..Sıra konu bizim sevgililerimize gelmişti.Gerçi eski sevgililerimize.Biz anlatmak istemedik ama kızlar çok ısrar etti.Bizde anlattık herşeyi başından sonuna kadar.Bize acıdılar gibi bi yüz ifadesi oldu.Hissettim.Çünkü cidden acınacak haldeydik.Hangi ünlü bizimle çıkar ki ya da çıksa bile düzgün bi ilişkisi olmaz.Eninde sonunda biter herşey.Biz bunu bile bile Suga ve Dae'yle bi yola girmiştik.ha mutlumuyduk cidden mutluyduk çok seviyordum ama o ne yaptı beni aldattı.Neyse dedim kızlara eski günleri unutalım artık hiç hoşuma gitmiyor bu konular.Tamam dediler onlarda saat 3 e gelmeden uyumuşuz yol yorgunu kızlar tabi .Sabah kalktık kahvaltımızı yaptık.Restoranta gitmeyecektik.Kızlara Kore'yi gezdirecektik.Epey gezdik çok yorulduk bir yere oturduk.Etrafı gözetlerken gözlerimi kapatan iki el vardı.İlk başta Cansu sandım ama Cansu nedden böyle bi şey yapsın ki.Kimim ben dedi erkek sesiydi.Hatta bu Jackson'ın sesiydi.Korkarak Jackson dedim.Eveeeet dedi gözlerimi açtı .Kızların ağzı beş karış açılmıştı.Cansu alışkındı ama Beyza ve Melike çok şaşırdı bu duruma .Yanımıza oturdular .Evet lar çünkü Yugyeom da burdaydı.O Cansu'nun yanına Jackson'da benim yanıma oturdu.Çok geçmeden tabiki ıgot7 lar alana doluşmaya başladı.Hepsi fotoğraf çekti.Hemen bana bildirim geldi.Ne ara çekip yükleyip beni etiketlediniz anlamdım ki. Cansu da aynı dertden müzdaripti.Ama Jackson ve Yugyeom çok rahattı.Olum kızlarla yakalandınız. Biraz endişelenin jsjsjs.Neyse cidden korkuuyordum.Ya bu haber Korede yayılıp yine adımız çıkarsa diye çok korkuyordum.Jackson benim Yugyeom Cansu'nun kolumdan tutmasıyla dışarı koştuk.Arkamızdan kızlar zor kurtuldu hayranlardan.Gülerek yollarda yürümeye başladık.Jackson benim elimden tutmaya kalktı.Ama ben izin vermedim biz sevgiliyiz biliyosun demi dedi.Ben onun hiç farkında değilim Jackson'cım jsjsjs .Sonra elimi tutmasına izin verdim.Yugyeom'la Cansu gülüşüyolardı.Biz Jackson'la onlara bakıp ne kadar tatlı olduklarını düşündük olsa gerek birbirimize bakıp gülümsedik.Kızlar arkadan öksürmüş gibi yaptılar bizde Jackson ve Yugyeom 'dan özür diledik.Onlarda zaten işleri olduklarını söylediler .Bizden ayrılırken Jackson benim belimden tutup yanağımdan öptü bende onu öptüm .Sonra ayrıldık.Sonra eve gitmeye koyulduk.Kızlar bana Jackson'la daha çok yakıştığımızı söylediler.Bnde mutlu oldum bir an .