31.Bölüm

45 6 0
                                    

1 Hafta olmuştu.Dae beni arayıp sormuyorsun yanıma gelmiyordu.Telefonunada cevap vermiyordu.Ne olduğunu anlamamıştım.Şirketine gitmeyi düşündüm.Cansu uyuyordu.Ona sormayı bile unutmuştum.Hemen atlatıp gittim şimdi diyeceksiniz 1 haftadır neden gitmedin gittim gittim ama geri döndüm neden mi?Dae sürekli bi kızla elinde dosyayla içeri giriyordu.İşi var diye hiç girmedim.Bugün girecektim.İçeri girdim. Sağıma soluma baktım Jongup oppa yanıma geldi.
Senin ne işin var burda

Ne demek ya sevgilimi götmeye geldim

O artık senşn sevgilin falan değil

Ne diyosunşaka falan mı bu ne diyosun

Şaka falan değil o seni görmeden git burdan

Ya oppa sen ciddi misin

Hiç bu kadar ciddi olmamıştım.

Gözümden yaş döküldü. Ben ne yapacağımı bilemedim.Kafamı dönmemle gözyaşlarım kendi kendine inmeye başladı.Dae bir kızla sarmaş dolaş gülüyordu. Arkamı döndüm hemen beni görmesin istedim acizliğimi görmesin ağladığımı görmesin istedim.Çıktım hemen ordan.Arabaya bindim bindim ama nasıl ağlamaktan hiçbir şey göremez oldum.Ben bi erkek için ağlayacak bi kız değildim.Ve böyle aldatıldığımı gördüğümde asla ağlamazdım.Ama ağlanıyormuş işte.Hep demiştim zaten erkekler hepsi hepsi aynı.Derken dalmışım önüme büyük bi kamyon çıktı.Kurtulamadım.Çarotım sonra hiçbişey hatırlamıyorum.
Cansunun ağzından

Restoranda gittim.Şeyma yoktu.Telefonu da kapalıydı.Bende restoranda gitmiştir diye.Oraya geldim. Ama burda da yoktu. 15 dakika sonra Jackson geldi.

Efendim jackson oppa

Şeyma nerde

Bilmiyorum bende onu arıyorum

Ne demek onu arıyorum Telefonunu açmıyormu

Hayır

Tamrı aşkına hiç mi merak etmiyosun.

Derken telefon çaldı.

Buyrun

Pardon biz polis

Buyrun bi sorun mu var

Şeyma Kara neyiniz oluyor

Kuzenim bi sorun mu var

Kuzeniniz kaza geçirdi

Kaza mı ne kazası ne demek kaza durumu nasıl söylesenize.

Sakin olun durumu ağır ama hastaneye gelseniz iyi olur

Ağır mı.telefonum elimden düştü hala.şaşkındım. Jackson bağrıyordu ama boşuna ben gitmiştim.Jakson telefonu aldı.

Buyrun.bana söyleyin

Durumu cidden ağır kan kaybı var

Kim

Şeyma hanım

Şeyma 'mı

Evet hemen gelseniz...

Adres

***** hastanesi

Tamam hemen geliyoruz.

Jackson beni aldı. Hemen hastaneye gittik.Odasını bulduk.Yoğun bakımdaydı.O kadar kötüydü ki ben gittim ciddi anlamda gittim.Jackson'ın gözünden yaş damladı.O kadar inandım ki onun Şeyma'yı sevdiğine o an aklımdan dedim yeter ki iyileşsin Jackson girsin yanına diye.Doktor çıktı.Kanı durdurmuşlar.Kolunu da alçıya almışlar.Dedi kş hayati tehlikeyi atlattı. Yanına sadece 1 kişi girecek. And içtim Jackson girecekti.Jackson'ı gönderdim.

Şeymaya dönelim.

Göğsümde bir ağrı sanırım direksiyona çarptım.Gözğmü aralayacaktım ki Jackson ama o bildiğiniz herzaman gülen Jackson değil ağlıyordu.Ne için benim için mi ağlıyordu.Olamaz beni bu kadar çok mu seviyordu.Ben ne malmışım ben ona bu kadar acı mı çektirdim.

Ağlamak sana yakışmıyo ağlama

Uyandın mı.

Uyandım uyandım

Ben çok özür dilerim ben ben seni çok merak ettim o yüzden geldim

Olsun

Kızmadın mı

Kızmadım

Dae nerde beni görmesin gidiyim ben

Şeytan görsün yüzünü

Ne oldu

Boşver ben ben çok yorgunum. Telefonunu cansu ya bırak ben ondan alıp seninle konuşcam tamam mı merak etme

Tamam da bi tane satılabilir miyim sana..

Tabi dur..

Dur doğrulma belini inciteceksin.Ben öyle sarılırım

Tamam peki

O ban sarıldığın da öyle bi güvende hissettim kş kendimi o kadar sahiplenmiş hissettim ki anlatamam öyle bi sarıldı ki canım yansada söylemedim. Jackson sevilmeye layık biri o melek gibi bi insan.

Arkadaşlar biliyorum bana kızacaksınız ama böylesi daha heyecanlı olacak...

Mucizeler ÜLKESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin