Evin kapısını açtım.Dae'ye sıcak çikolata yapmasını söyledim bende pijamamı giymeye gittim.Dae'nin burda pijamaları var onlarıda Dae'ye götürdüm.
Al şunları giy
Tamam
Owww burda değil bayım git benim odamda giyin
Tamam tamam
O yukarı çıkınca bende sıcak çikolataları içeri götürdüm.Oturdum koltuğa. Sonra Dae geldi.Bende omzuna yattım böyle daha iyi.O da benim başımın üstüne koydu başını tam o anda Cansu girdi içeri..
Ow tamam ben hemen yukarı gidip yatıyorum sizi bozmiyim iyi geceler
İyi geceler tatlım
Sonra Dae bana baktı .
Bana gelmiycem demişti.
Sadece güldü.
Yatalım mı artık
Tamam sen benim yatağıma git ben geliyorum sakın uyuma
Tamam
İçeride su içtim yukarı çıktım.Baktım Dae 2.uykusuna dalmış canım ya yoruluyo tabii. Bende yanına yattım.Daha doğrusu göğsüne. Daha önce kaç kere söyledim bilmiyorum ama vallahi huzur.
Jackson'ın ağzından
O gün tekrar gittim evine.Dün olanları unutmadım.Ama gitmek istedim işte.Keşke gitmeseymişim.Gördüklerim karşısında içim öyle acıdı ki.Dae'yle sarılmış uyuyorlardı.Öyle kıskandım ki Dae hyungu alıp orda öldürmek istedim Hala hyung diyorum.O zaman anladım Şeyma onunla daha mutluydu.Telefonunun ekranıında dahi onunla fotoğrafı vardı.İlk defa bi kızı sevmiştim böylesine ama olmayacak işte olmayacak.Sonra birden onun telefonuna mesaj geldi ses çıktı.Bende tam kaçarken bişeye bastım.Tabi yine Şeyma beni gördü.
Tekrar Şeyma
Tam uykunun en güzel yerindeyken mesaj geldi telefonuma yerimden sıçradım arkamı döndüm ki yine o yine jackson.Ne arıyosun burda dedim sessizce.Bana eliyle sus işareti yaptı sonra dışarıyı gösterip gitti.Ne yapmaya çalışıyor anlamıyorum ya Dae görseydi ben ne yapardım.Sonra Dae uyandı;
Ne oldu hayatım tir tir titriyorsunYok bişey olmadı korkunç bi rüya gördüm korktum
Gel buraya. Dedi ve sıkıca sarıldı.Aha unuttum herşeyi vallaha unuttum. Hiç bırakmadı beni gece boyunca bense gece boyunca ne kadar şanslı olduğumu düşünüyordum.Öyle bi adam yok o mükkemmel biri.