5.Bölüm

157 12 0
                                    

Cansu ile ben çok şanslıydık aslında şu ana kadar 3büyük grupla tanıştık.Ve zamanla gelip gitmeye başladılar tabiki gözüm B.A.P yi arıyordu.Tam bunları düşünürken Cansu nın sesiyle yerimden zıpladım.Yemek emek için bağırmış.yemek yerken Cansu 1 ay önce yaşadıklarını hatırladı.Bi daha onları hiç görmemiştik. TELEFONUNDAN BTS in eski şarkısı olan bizim 2014 yılları gibi,dinlediğimiz INeed You şarkısını açıp ağlamaya başladı.Ona engel olmadım ağlyıp rahatladın istedim Cidden tek istediği Sugayla konuşmaktı.şimdiye kadar ama bi daha hiç olamayacak diye üzülyordu.Ama Allah'tan umut kesilmez belki olur.diye düşünürken işe gitme zamanımız gelmişti.İş yerine vardık.Yoora unni yine döktürüyo artık Türk yemeklerini de yapmaya başladı.Çok tatlıydı.55 yaşındaydı.Ailemiz,gibi olmuştu.Herşeyimizi ona söylüyorduk.Çok anlayışlıydı.Biz yine Yoora unniyle konuşuyorduk.Benim arkam dönüktü.Yoora unni benim B.A.P sevdiğimi biliyordu.Birden sustu arkaya bakarak ne olduğunu sordum.Kaşıyla arkaya bakmamı işaret etti. Arkaya bakmamla önüme dönmem bir oldu.Ben ne yapacaktım.Dilim tutuldu.Çok kötü oldum.Yoora unni gülerek gidip sipariş almamı söyledi.Yanlarına gittim.Allah Yarabbi aynı televizyondaki gibiler çok MÜTİŞ..Gülümsedim.Bi Dae ile göz göze geldim.(dostum o mütiş)Bana güldü.Dae bana güldü bana Allahım hayal mi bu sonra siparişlerini aldım.Dae'nin gözü hala bndeydi.Kormuştum acaba kötü bişey mi yapmıştım..
Daehyun'un ağzından
Restoranta girmiştik. Yanımıza kapalı bi kız geldi.Tanrım çok güzel.modası da kendisi de çok güzeldi.Yanımıza geldi göz göze geldik gülümsedim o da bana gülümsedi. Tekrar çok güzel adı Şeyma imiş. Yaka kartında öyle yazıyor.Yemeği bitirene kadar onu izledim.Tedirgin oldu.Ama onun peşini bırakmayacaktım.Ayağıma gelen tekmeyle irkildi. Jae bana sert vurdu ve önüme döktüğümü söyledi..Aishh ne aptalım..
Tekrar bennn
Bang oppa hesabı istedi. Yanlarına gidip bugün benden olduğunu sadece fotoğraf ve imza istediğimi söyledim kabul ettiler.Fotoğraf çekilirken Dae ile yine göz göze gelmiştik.Fotoğrafta yanımdaydı.Yanyanaydık.Bugün unutulmaz bi gün

Umarım beğenmişsinizdir.

Mucizeler ÜLKESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin