'' Merhaba Leydim ''
Bana bunu demişti . Gözümden akan yaş falan olmadı . Benim hayatımda pişmanlıklara yer yoktu . Onun yüzüne yumruk atmak , ağzı ile burnun yerinde değişiklik yapmak istiyordum . Yapmadım . Çünkü ben asla bunu yapmazdım . Ya da beni yeterince sinirlendiremiyordu artık .
'' Bir şey demeyecek misin ? '' dediğinde irkildim . Evet o şeref yoksunu beni kullanan eski sevgilimdi . Adı Uygar. Sevgili Buse'nin kuzeni oluyormuş kendisi . Bak bak bak . Kendisi kadar nefret ettiğim birisi yok bu dünyada . Onu bir kızın asla gösteremeyeceği zamanda unutmuştum . Çünkü bana göre yanlış bir davranışın geri dönüşü yoktur . Üstelik bu davranış yalansa ...
'' Sesin gelmiyor tatlım . Sanırım bayağı diptesin . '' dedim içimdeki koşturan aslanı bastırmaya çalışarak . Gamzelerini çıkartarak güldü ve '' Belki de sen fazla yükseklerdesin . '' dedi . Tam ağzımı açmıştım ki birden herkesin Berk' e cephe aldığını gördüm . Sonra da Beyza '' Dökül ! '' dedi beni koruduğunu hissettirerek . Berk'i kolundan tuttum ve biraz ileri götürdüm . '' Ne var aptal ! Yoksa çok mu koydu sana bu ayrılık ? Şahsen ben mutluluktan uçuyorum . '' dedim gülerek . O da ben de soğukkanlıydık ve eminim ki o da beni çok çabuk unutmuştur . '' Hayır kızım aksine ben var ya mutluluktan öleceğim resmen ! '' dedi . '' Kaçamak cevaplar bunlar . Neyse hadi hızlı ol yoksa bizimkiler seni burada yerler . ''dedim biraz endişeyle .
'' Şimdi bir kız var . Ben bundan hoşlanıyorum ve sadece sen yardım edebilirsin . '' dedi titrek bir sesle. Korkuyordu ve bu apaçık belliydi . Çok da umurumda yani . Git kimden hoşlanıyorsan hoşlan . Ama benden ne istiyorsun . '' Sana yardım etmem için bana yeterli bir neden söyle . '' dedim gülerek . Ne var yani . Bunu karşılıksız yapacağımı zannetmemişti herhalde . '' Bana yardım edersen sana Buse ve 11/A hakkındaki her şeyi size anlatırım . Size karşı planları da dahil . '' dedi . Ne istediğimi biliyordu bu çocuk .
Bir antlaşma imzaladık . Bende bu aptala kızı ayarladım . Sonra günün yorgunluğunu atmak için eve gittim . Şans eseri evde kimse yoktu . Başımı yastığıma koyup '' Şimdi işin bitti sevgili Buse . '' dedim . Zilin o iğrenç sesi ile irkildim . Camdan baktım ve bizim kızları gördüm . Söylene söylene kapıyı açtım ve içeri girdiler . Kendimi sorguya çekilmiş gibi hissediyordum .
'' Ne dedi ? Yoksa yeniden mi ? Ooooo ! '' dedi Aslı gülerek . '' Kızlar bakın birazcık uyumak istiyorum . BİRAZCIK ! Bİ - RAZ - CIK ! '' dedim . Sinirlenmiştim . Böyle duvarlar üstüme üstüme geliyordu . '' Ooo peki Melek Hanım bir daha gelmeyiz . '' dedi Dicle . Onları üzmüştüm . Ama şu Uygar'a çok sinirliydim.
Hayır yani nerede görülmüş eski sevgililerin birbirine kız ayarladığı . Derin düşüncelerimden ayrılıp kızların gönlünü almaya koyuldum . '' Ya öyle demek istemediğimi biliyorsunuz . Moralim bozuk işte . Hadi gelin de yemek yiyelim . Berfin annem sarma yaptı bak . '' dedim . Sonradan gülümseyerek mutfağa gittim . Biliyordum ki Berfin' e sarma dediğinde cinayet işleyebilir . Bu yüzden kesin geleceklerdi . Berfin hemen yanıma ilişip '' Biz zaten sana kırılmamıştık . Değil mi kızlar ? '' dedi . Bir yandan da Deniz'i çimdikliyordu .
Mutfakta yemek yapmaya başladık . Unlar , şekerler ve tuzlar havada uçuşuyordu . '' O zamaaaan ! '' dedim heyecan dolu . Hepsi birden '' Un savaşı . '' dediler . Bu bir savaştı . Kaybeden takımın kafasından aşağı su döküyorduk . Takımlara ayrıldık . Ben , Deniz ve Cansu bir takımdık . Aslı , Berfin ve Dicle de bir takım . Aslı şeytani gülüşünü yaptı ve savaş başladı .
***
'' Ne oldu Aslı ben sana son gülen iyi güler dememiş miydim ? '' dedi Deniz . Evet kısmen kazanmıştık . Kısmen derken hiçbirimiz Dicle'ye böyle bir şey yapma cesareti gösteremiyorduk . Yine de olsundu . Aslı '' Dökmeden önce son bir dileğim var . Melek bir şey soracağım . Sen onu tam olarak unuttuğuna inanıyor musun ? Ben inanmıyorum da . '' dediğinde sinirimi bozmayı amaçlıyordu . Başarmıştı da . Deniz' e gözlerimle dök işareti verdiğimde Aslı'nın hiç beklemediği bir anda döktü .
'' Beni bilmem ama sen bunu hayatın boyunca unutmazsın herhalde . '' dedim kendimden emince .Sonra hep birlikte gülmeye başladık . Etrafa göz gezdirirken evin halini gördüm . İçimden bir ses hemen toparlanmamız gerektiğini söylüyordu . Bu fikri kızlara da sunduktan sonra temizliğe başladık.
***
'' Bir daha un falan yok . Ben bu acıya bir daha katlanamam . '' dedi Cansu . Meyvesuyumdan bir yudum daha aldıktan sonra mesaj sesi ile irkildik . Sevinçle hemen telefonuma baktım . Ama benimkine gelmemişti . Aslı '' Ne oldu Melek yoksa birinden mesaj mı bekliyordun ? '' dedi . Ona sahte bir gülümseme yolladıktan sonra Cansu' nu sesi ile Cansu'ya döndük .
'' Berk'ten gelmiş .'' dedi Cansu endişeyle . Acaba ne istiyordu şimdi bu Berk ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düşman Sınıflar
Teen FictionBiraz acayiplik + Biraz zekilik + Biraz tatlılık + Biraz güçlülük + Biraz macera ruhluluk + Biraz mallık =11/C . Biz 11/C 'yiz . . Yeri geldiğinde çok ciddiyiz . Takım olabilmemiz için başımızın belada olması gerekir . Ama çok iyi destekçiyizid...