Dicleden bir bölüm...
Alametli bir şekilde açılan kapı üzerine herkes birbirine sarılıp böğürmeye başladı.Kapıdan bilin bakalım kim çıktı...Hıyar...Buse Balaman A sınıfından en nefret ettiğim kıçı kırık kız.4. sınıfta bana tren geçer öküz bakar demişlerdi bende onlara ayakkabımın altına benziyosun demiştim.Sonra da beni yakalayıp dövdüler...Üstelik öğretmen bana kızdı.Ama intikamım kötü olacak Buse Balaman...
"Tutmayın lan beni!!!"diyip Buse'nin üzerine tüm Haluk Mertoğlu kişiliğimle yürüdüm.O ise bana havalı havalı bakıyor gözlerini deviriyordu.Yanına gittim "Hey baksana!"diyip suratına güzel bir yumruk geçirdim..İşte bu.Sonra da çığlık attı.Berfin durun diye bağrıyordu.Nisa ise bana katılmaya başlamıştı bile."Bana bak kızım senin kafanı keser klozete atarım,üzerine de sifon çekerim!!"diye tehtit ettim onu.Ardından 11/A sınıfının keko kızları ve erkekleri geldi.Ve Alican erkeklerin üstüne doğru atak yapmak için koştu.Ardından Sezer...Berkay...Eren...Rojhat...Ve ardından herkes "AA sınıfın gülleri de gelmiş" dedi Berkay.Ardından Sezer lafa girdi"Güllerin savaşına hazır olun o zaman.."
.....
"Rezalet" dedi müdür heceleyerek."Ama hocam bunlar bizi odaya kilitledi napalım yani"dedi Alican her zaman ki ukala tavrıyla.Buse Balaman yüzü çizik içinde,kaşı patlamış ve saçları dağılmış bir şekilde bana baktı ve ardından"Müdür bey ben en çok Dicle'den şikayetciyim güya onları kurtarmak için odaya girmiştim ama üstüme saldırdı"dedi Buse.Diğer sınıf arkadaşları da onay verdiler.Biz de gözlerimizi belerte belerte baktık.."11/C bir kelime dahi duymak istemiyorum ve kararımı veriyorum uzaklaştırma aldınız.Hepiniz! ''
.....
"Tam anlamıyla sıçtık arkadaşlar." dedim rahatsız bir şekilde.Tüm sınıf koro halinde "Aynen" dedi.Beyza söze girdi"Evet arkadaşlar demek bu sinsiliği yaptılar cezasız kalmayacaklar.Bu uzaklaştırma sicilimize işlenecek ve hayatımız mahvolucak hayal gücü geniş olan kardeşlerim bir şey bulsalar diyorum."dedi.Hepimiz aynı anda Aslı'ya baktı."Ne?Kolay kolay çalışmaz bu kafa bence herkes evine gitsin akşama doğru herkes çardakta buluşsun." dedi Aslı ortaya mantıklı bir fikir atarak.Hepimiz onayladık ve evimize gittik.
.....
Günün yorgunluğunu atmak için bir duş hiç fena olmazdı aslında.Ama o kadar yorgundum ki yorgunluğumu atmak için bile enerjim yoktu. Alarmımı saat 4'e ayarlayıp uyudum.
......
Çardağa vardığımda herkes oturmuş beni bekliyordu.Melek sıkıntıdan ortalıkta gezinip böbürleniyordu.Kulaklığımı çıkardım ve " Eee canlarım planınız nedir acaba??"dedim somurtarak.Deniz lafa atladı."Ne yapabiliriz ki? Bence bu işi yapmayalım arkadaşlar yine suçlu biz çıkıcaz ve disiplinle kalmayıp okuldan atılıcaz lütfen biraz mantıklı olun."dedi.Haklıydı ama içimde kalamazdı sinirim.Berfin'in yüzü bir anda parladı"Arkadaşlar aklıma muhteşem bir şey geldi.Ama mantıklı biriyi kurban seçmemiz lazım."dedi.Hepimiz merak ettik ve devam etmesini istedik .
"İçimizden biri ajanlık yapıcak.Yani bir kız erkeklerden biri ile çıkmaya başlayacak.Tabii nasıl inandırırız diye düşünüyorsunuz ama bana kalırsa bu iş Cansu'ya göre hem kavgalarla hiç alakası yok hem de çok güzel bir kız eminim kimse ona hayır diyemeyecektir"dedi.Cansu gözlerini pörtleterek baktı.Herkes şaşkındı."Bence bu gayet güzel bir plan Cansu bunu yapmak zorundasın.Onların içine girip planlarını dinlemelisin."dedi Berfin.
Herkes onay vermişti.Birkaç ısrardan sonra Cansu da kabul etti."E arkadaşlar mal mısınız madem boş zamanımız var gidip eğlenlim." dedim.Herkes aynı anda "Leblebi Tozu" diye bağırdı.İşte bu...
Özcan bakkala geldiğimizde cebimizdeki 15 kuruşla leblebi tozu aldık.Eğlence başlasın...Leblebi tozunu yiyince boğazımıza takılıyordu ve öksürüyorduk,öksürdüğümüzde çıkan tozları onun bunun üstüne atıp malca eğleniyorduk...Biz buyduk işte...
11/C'ye özel bir gelenekti bu . Ne zaman güzel işler başarsak kutlamalarımızın vazgeçilmezi olurdu leblebi tozu . Yine de bu sefer çok sert ve katı olacaktık . Bu düşmanlık işini fazla abartan 11/A'ya haddini bildirmemiz gerekiyordu ....
Evet arkadaşlar Dicle'den de bir bölüm yazıldıktan sonra macera tüm hızı ile devam ediyor . Bölümler hakkındaki düşüncelerinizi aşağıya yorum olarak bırakabilirsiniz . Acaba 11/C'nin geri dönüşü nasıl olacak ? Merak ediyorsanız okumaya devam edin . Sevgilerle ......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düşman Sınıflar
Novela JuvenilBiraz acayiplik + Biraz zekilik + Biraz tatlılık + Biraz güçlülük + Biraz macera ruhluluk + Biraz mallık =11/C . Biz 11/C 'yiz . . Yeri geldiğinde çok ciddiyiz . Takım olabilmemiz için başımızın belada olması gerekir . Ama çok iyi destekçiyizid...