Acun Ilıcalı : Evet arkadaşlar bir eleme gününe daha hoşgeldiniz . Bu gün mavi takımdan bir kişi elenecek . Şimdi oylamaya geçelim . Aslı sen başla .
Aslı : Acun yapma bu kadar tehlikeli olma . Neyse gidiyorum . Bu arada elimi de kohonatla yıkadım . Müko kokuyor . Evet ben Berfin' i yazıyorum . Çünkü adayı yedi , hala doymadı . Geçen neredeyse göbeğimi de yiyordu , Allahtan Melekim kurtardı . I love you Melek . Neyse hoşça kal Berfin ... Bak Acun birinci ben olursam , ki kesin ben olacağım . İşte o zaman yanıma Turabi'nin getirilmesini istiyorum . Tamam mı ?
Acun : Evet şimdi sıra Beyza'da .
Beyza : ... ... ... Bu adadan Melek'in gitmesini istiyorum . Her yerde gamzelerimle uğraşıyor . Beni ''Gamzelim'' diye çağırıyor . Zaten her şeyde de haklı çıkıyor . Git bu adadan Melek . GİT ! ...
Acun : Evet şimdi sıra Kerem'de ...
Kerem : Ben bu adadan kendimin gitmesini istiyorum . Burada herkes mal . Tam yaşam alanlarında yaşıyorlar . Bence bunları burada bırakın . Bir daha da geri gelemesinler . Acun al beni burdan !
Acun : Söylemeye korkuyorum ama sıra Dicle'de ...
Dicle : Ben bu adadan Aslı'nın gitmesini istiyorum . Her yerde bana ''Bodrum Aşkım'' diyor . Beni deli etmek için üstün çaba sarf ediyor . GİT BU ADADAN ASLI !
Acun : Şimdi sıra Alican'da ...
Alican : Bu adadan Berkay'ın gitmesini istiyorum . Beni çekememiş , gitmiş güzel maç oynamayı öğrenmiş . Ama burada maç değil adamlık önemli bunu öğrenememiş . THUG LİFE ...
Acun : Şimdi sıra Berkay'da ...
Berkay : Bu adadan herkesin gitmesini istiyorum . Acun bana da yalnız kalmamam için kız gönder . Sefamızı yaşayalım . Çoğul kullandım bak , seni de alırım yanıma .
Acun : Melek kimi yazacak acaba . Sıra Melek'de ...
Melek : Ben bu adadan kimsenin gitmesini istemiyorum . Özellikle Gamzelim benim için ayrı bir önem taşıyor . Kimse gitmesin . MELEK İLE ELEMELERE STOP ?
Acun : Sırada mavi takım adasının neşeli üyesinde ...
Eren Can : Ben bu adadan Aslı'nın gitmesini istiyorum . Adada kızlara '' Seni yalarım'' diyor . Bir gün başıma gelmesinden korkuyorum . Adadan git Aslı .
Acun : Şimdi sıra mavi takım adasının strateji kahramanında ...
Nisa : Bu adadan Alican gitsin . Adeta bir çin malı Turabi gibi dolaşıyor etrafta . Mavi takım olarak bıktık . DEFOL ALİCAN !
Acun : Deniz sana espri yapmayı yasaklamam gerek . Halkın psiklojisini bozduğun için . Neyse hadi git oy kullan .
Deniz : Ben bu adadan espri anlayışını elemek istiyorum . Benim esprilerim de gayet güzel . TMM MI ! SLK ACUN !
Acun: Sıra Berfin'de ...
Berfin: Ben bu adadan kendimi ve kohonatları alıp gitmeyi istiyorum . Adadaki tüm kohonatlar benim Acun . Yoksa göbeğini ısırırım . It is ALFA !
Acun : Son olarak Sezer ile oylama kapanacak ...
Sezer : Ben topluca hepimizi eliyorum . Al adanı da başına çal Acun . Görüşürüz ...
******
Acun : Evet arkadaşlar oylama bitti . Ben bu işi bıakıyorum . Kupa da sizin olsun para da . Kendi başınızın çaresine bakın . Ben Adriana'cığıma gidecem . Sürünün ....
Aslı : Acun seni döverim . Bizi burada bırakamazsın . Berfin bizi yer , Dicle cinnet geçirir , Kerem intihar eder , Melek '' Ben demiştim '' diyerek herkesin sinirini bozar , Deniz espri yapmaya çalışınca takım olarak onu öldürürüz . Acun sana diyorum ! VAĞĞĞĞĞĞĞĞOĞĞĞASĞĞĞĞ !
Biraz eğlenmek amacıyla yazdığım bu bölümü beğendiğinizi umuyorum . Sizi çoook seviyorum .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düşman Sınıflar
Fiksi RemajaBiraz acayiplik + Biraz zekilik + Biraz tatlılık + Biraz güçlülük + Biraz macera ruhluluk + Biraz mallık =11/C . Biz 11/C 'yiz . . Yeri geldiğinde çok ciddiyiz . Takım olabilmemiz için başımızın belada olması gerekir . Ama çok iyi destekçiyizid...