Bölüm 2

1.2K 45 3
                                    

Sabah alarmın o iğrenç sesiyle uyandım ve giyindim . Dün gece hiç uyuyamamıştım . Bir o tarafa bir bu tarafa dönüp durdum . Ama içimdeki sıkıntı beni yiyip bitirmişti . Bunları düşünürken annemin o muazzam sesi ile şaşkınlığa uğradım '' Meleeeek ! Kız kime diyorum ! Adı Beyza olan kız senin ile konuşmak istiyor. Kız çabuk ol ! '' .Annemin sesini duyduğumda '' Yoh  a***a '' diyen adam geldi.       Allah Allah bu kız yani BEYZA sınıfın en korkutucu kızı benimle konuşmak mı istiyordu şimdi ? '' Kızım seni baban küçükken bir düşürdü var ya sen günden beri  böylesin ! Kızım gelsene ! '' . Annem ne zaman onu kızdırsam  bana bu olayı hatırlatırdı . Neyse aşağı indim . Beyza psikolojisi yeterince bozuk bir kızdır  . Sanırım yaşadığı  sorunlar nedeni ile kendini içine kapatmış bir kız .


 Aşağı indiğimde gözlerindeki endişeyi hissetmiştim . Yüzü çok solgun gözüküyordu . Bu haliyle de beni korkutmayı başarmıştı . Etrafını kolaçan edip kulağıma yaklaştı . Bir anlık refleksle kendimi geri çektim . O ise eli ile gel işareti yaptı . Korka korka gittim . Tekrar etrafını gözleri ile kolaçan edip kulağıma eğildi ve '' Dün yaptığımız şeyi düzeltmek bize düşüyor '' dedi . Sonra da kolumdan çekip '' Önce Dicle'yi ,sonra Aslı'yı en son da Deniz' i alacağız . Düş önüme . '' dedi irdeleyerek . Herkesi aldık ve kızlar tuvaleti gibi saçma bir yerde konuşmaya başladık . Hepimiz şaşırmış  ve korkmuştuk . 



'' Hayıııııııır !'' Beyza'nın bize dediği şey üzerine hepimiz aynı tepkiyi vermiştik . Bize dün yaptığımız şeyi düzeltmemiz gerektiğini söylüyordu . Ama zamanı yanlıştı . Okul bitmeden hatta şimdi . Aslında beni tatmin edecek bir düşünceydi bu . Durumun tüm ciddiliğini bozan Aslı yine Dicle ile uğraşıyordu . '' Dicleeee ! Bodrum aşkım eğer istersen ben senin için yaparım bunu . Biliyorsun seni ne kadar çok sevdiğimi ! '' dedi .  Aslı ile Dicle'nin arasında değişik bir bağ vardı . Yani Aslı kendini öyle alıştırmıştı . Hatta ''Dicas '' diye aşkının adını da koymuştu . Tabi bir de ona '' Bodrum Aşkım ''diyordu .Aslı bunları sırf Dicle'yi sinir etmek için yapardı . Her seferinde başarırdı da .Buna Dicle'nin cevabı ağır olmuştu . '' Sırf sana inat sevgili yapacağım kızım ! sırf sana inat !''  Aslı'nın dediklerini duyan Beyza çekip gitti . Sonra Deniz ''Herkes de bir trip atma çabasında . Bunun cefasını da ben çekiyorum . '' dedi çok sinirli bir ses tonuyla . Sonra bize baktı , anında kafasını çevirip gitti . 


Ben de şöyle etrafı bir süzüyordum  . Aslı diz çökmüş Dicle'ye '' Dicle bu günüm, yarınım,özellikle de Bodrum aşkım olmaya var mısın ? '' diyordu . Bu duruma sesiz kalamadım ve Aslı'ya '' Aslı ne içiyorsun sen kızım ? Söyle bak vallaha kızmayacağım . Ama söyle arada ben de içeyim . Güzel kafa yapıyor . '' dedim. Sonra da çıkıp gittim . Allah aşkına şu uğraştığım insanları görenler beni ünlü pedegok seçer . Ama aklımda tek bir soru işareti var . Neden biz ? Yani Beyza'nın bizi seçip sonradan gitmesi beni iyice kuşkuya çekiyordu . Nedense bu kızdan sınırları aşacak derecede korkuyordum . 


Sınıfa girdiğimde Beyza'yı göremedim . Ama pek de umurumda değildi . Karşımda Berfin'nin o tatlı , şeker suratını görünce bütün sinirim azalmıştı . O çok tatlı ,sevimli ve şeker bir kızdır . Ayrıca sınıfımızın biricik başkanı . Geçen senelerede küçük tatlı yemek canavarımız , bu sene ortalıkta '' It is alfa ! '' diyerek dolaşıyor . Bir de başkan yardımcımız var tabi . Sezer iyi birisidir . Bazen de çok sinir bozucu . Bir de sınıfımızın  Alican'ı var . O adından da anlaşıldığı üzere yaramaz , haylazın tekidir .  Yine de bizim sınıfta olmakta bunu gerektirir zaten . Bira farklılık , biraz çocukluk , biraz macera ruhluluk , biraz yaramazlık = 11/C  demektir . O gün beden dersimiz vardı . Biz beden derslerinde asla takım ruhunda olamayız . Üç gruba ayrılırız . İsyan Çıkartanlar , Onları asla  Takmayanlar ve Başıboş Dolaşanlar . Yine aynı şey olmuştu Aslı , Dicle , Berfin ve Ben isyan çıkarttık ve bizi yine takmadılar .  Ama artık alışmıştık . Yani bizim için sorun yoktu . Sonuç olarak biz farklı ve çılgın bir sınıfız . Çoğu zaman kavga etsek de takım olmamız gerektiğinde ilginç bir şekilde birleşiriz ......

Düşman SınıflarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin