O gün ne olduğunu , benim o salağa ne dediğimi merak ediyorsunuz değil mi ? Anlatacağım , ama kimseye söylemek yok . Aramızda . Söz ver bakayım . Tamam . Merak etmeyin . Cansu ve o salağın ilişkisi sona ermedi . Sadece 11/C için yeni yıla giriş fazla aksiyonlu geçecek . Bunun için de maalesef o salaktan da yardım almam lazımdı .
Saat tam gece yarısında yeni bir yıla girecektik . Güne her zamankinden biraz farklı uyanmıştım . Annem evden erken çıkmıştı . Beni uyandırmak gibi aziz bir görev de babam ve mal kardeşime kalmıştı . Kulaklarımda çınlayan ''Mehter Marşı'' ile kendimi yerde buldum . Babam ve Ömer bana gülerken ben de onlara dil çıkarttım .
Babam '' Kusura bakma kızım . Ama sen uykuya daldığında hepimiz kış uykusuna yattın sanıyoruz . Annen her gün seni nasıl kaldırıyor merak ettim doğrusu . '' dedi yüzündeki gülümsemeyi genişleterek. Ardından Ömer '' Öyle deme baba . Annem artık o konuda master yaptı . '' dedi . Babam ona bu iyiydi bakışları atarken '' Kesin artık şunu . İzin verirseniz giyinip okula gitmem lazım . '' dedim.
Çok geçmeden üstümü giyinip okula gittim . Sınıf kapısının önüne vardığımda kahkahaların havada uçuştuğunu duydum . Dayanamayıp içeri daldım . içeri girdiğimde bütün gözler üstümde toplandı . Aslı yanıma gelmeye çalışınca elimle dur işareti yaptım ve '' Onunla ne konuştuğumu size söylemeyeceğim .'' dedim . Aslı'nın geri çekildiğini gördüğümde yerime geçtim .
Eren'in yanıma geldiğini hissettiğimde tam ağzımı açmıştım ki '' Unutma , burası senin olduğu kadar benim de sıram . '' dedi sinirli ses tonuyla . Etrafa göz gezdirdiğimde herkesin bana biraz kırgın olduğunu gördüm . Cansu'ya baktığımda bana zoraki bir şekilde güldü , ama o da bu yaptığımız şeyden mutlu değildi .
Kerem '' Bu sınıftan nefret ettiğim kadar hiçbir şeyden nefret etmem , ama bizim sınıfın gizlisi saklısı yoktur . Evet sınıfımız özellikle mallarla doldurulmuş , her adet aptal itina ile barındırıyor . Kimseye söyleme , ama bazen bu sınıf bana huzur veriyor . Şimdi bana o kaşlarını kaldırma da anlat . Ne oluyor?'' Ben doğru duyup duymadığım hakkında çelişirken Kerem'e baktım ve ona bunu anlatmayı çok istesem de anlatmamaya karar verdim .
***
'' Yaa ! Biz her gün böyle sınıf mı süpüreceğiz ? Birazdan ağzımdaki sakızı çıkartıp kafama yapıştıracağım . Kendimi Cennet Mahallesi'ndeki Pembe'nin sürekli iş yaptırdığı kız gibi hissediyorum!'' dedi Dicle . Evet her gün sınıfa bakmaya gelecekler endişesi ile karşı karşıya kalıyorduk. Tabi bazılarımız . Çünkü sınıfı süpürenler yeri kirleten birini gördüklerinde , kırmızı görmüş boğa gibi saldırıyorlardı .
Ders zili çaldı . Tabi tahtaya Berfin ve Sezer geçti . Herkes ayrı bir telden konuşuyordu . Arkamdan Meriç '' Melek sen Demi Lovato'yu benden daha mı çok seviyorsun ? '' dedi . Aramızda bir şey yok , ama ben Meriç'in ilk sıra arkadaşıyım . Şimdi ne var bunda diyeceksiniz . Öyle demeyin . Çünkü bu Meriç ve bana göre çok kutsal bir şey . Hatta geçen yıl '' Büyük ikramiye bana çıksın , yarısını Melek'e vereceğim , demişti ''
Büyük ikramiye ona çıkmayınca bayağı üzülmüştü :D . Bu arada Demi Lovato benim ve sınıftaki bazı kızların idolü . Meriç'e dönüp ''Senin yanında Demi olur mu ? '' dedim gülerek . Yandan Eren'in sesi geldi . Anlaşılan yine Alican'la kavga etmişlerdi . Onlar böyleydi işte . Bir keresinde birbirlerini öldürecek seviyeye gelmişlerdi . Biz onları ayırdıktan on dakika sonra , baktım oturup gülüşüyorlar .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düşman Sınıflar
Teen FictionBiraz acayiplik + Biraz zekilik + Biraz tatlılık + Biraz güçlülük + Biraz macera ruhluluk + Biraz mallık =11/C . Biz 11/C 'yiz . . Yeri geldiğinde çok ciddiyiz . Takım olabilmemiz için başımızın belada olması gerekir . Ama çok iyi destekçiyizid...