Bölüm 3

849 32 3
                                    

 Bana soracak olursanız ''You have to belive in love . Talk a bit louder , a bit prouder .'' aşk budur . Ama sormazsınız . Neyse . Otantik girişleri sevmem zaten . Sıradan bir gün geçirmediğim kesindi . Ama zaten benim dünyaya baktığım gibi baksanız siz de sıradan gün geçirmezsiniz . Sınıfa girerken kafama fırlatılan sınıfımızın biricik kalemliği ile bütün uykum açılmıştı . Bu kalemlik bizim kutsal ineğimiz . Ufak beyin sarsıntımın geçmesi ile hışımla içeri giren ben kalemliği Nisa'nın fırlattığını duyunca aslandan kediye geçiş yaptım . ''Nisacığım ama senin yaptığın oldu mu şimdi ? '' dedim yeterince tiz bir sesle . Cevap vermesinden korkuyordum ve yapıştırdı cevabı '' İnek seni sevdi ha '' deyip güldü thug life havası ile . Ben cevap vermedim . Ne de olsa ben hanım hanımcık bir kızım . Korktuğumdan değil yani .


Başımı tuttum ve sıraya geçtim . Sabah sabah Türkçe dersi işlemek hadi neyse . Ama ikinci ders sınav mı olur ? Hem de Matematik ! İçimden şimdi fışfışı yedin Melek gibi kendimce küfürler savuruyordum . Ta ki Deniz'in kulağıma ''Espriiiii ! '' diye bağırana kadar . Gereksiz esprilerinden hepimiz bıksak da o vazgeçmiyordu . Ona bakıp bir şey söyleyecektim ki vazgeçtim . Tatlı kızdı onu sabah huysuzluğumla kırmak istemiyordum . Herkes anne maymunun yavrusuna yaptığı gibi sıraya uzanmış , tek dilekleri biraz uykuydu . Ama hiç de öyle olmadı . Sınıfa 11/A' dan birkaç kız birkaç erkek gelmişti . Mal biçız sırıtışlarını yapıyorlardı . Onlar bu işi çok ciddiye alıyorlardı . Oyunu sıkı oynuyorlardı . Yaptıkları işte kusur olmazdı . Sanırım not mevzusunu anlamışlardı . Biraz ciddi olmuştuk . İçimden ''O my got ,bizim sınıf ve ciddilik '' dedim . Sonra koridordan bir kız sesi geldi . Hepimiz gözlerimizi koridora çevirdik .


Az bir süre sonra Deniz '' Ders booooş ! Ders boooş ! '' diye bağırarak sınıf kapısına geldi . Kapıdakileri görünce önce dil çıkardı , sonra  kızların saçını çekerek '' Çekilin geri zekalılar sınıfa müjdeli haber getirdimm ! Oğlum ders boş lan ! '' dedi . Dicle Parmağını sus işreti yaptı ve benim yanımı göstererek geçmesini söyledi . Benim yanıma geldiğinde ona '' Kızım sen daha demin şurada çıldırıyordun ne zaman gittin ? '' dedim oldukça sessiz bir sesle . Güldü ve '' Baktım bizim salaklardan hayır yok , ben de kendi işimi kendim halletim . Koskaca iki ders boş ! Ayrıca bunların burada ne işi var ? Ne istiyorlar? '' dedi . Tam cevap verecekken 11/A'dan Buse konuştu . '' Bizim de dersimiz boş . Eğer isterseniz aramızdaki düşmanlığı bitirmek için bu gün bizim bölge de takılalım biraz . '' dedigözlerindeki şeytanlığı saklamaya çalışarak. 


  Bu herkese cazip bir fikir gelmişti . Doğal olarak ban da hiç iyilik içeren bir teklif değildi . Tam ben fikrimi söyleyecekken Eren atladı ve '' Tamam ! '' dedi sevinçli bir bağırışla . Herkese baktım . Fikirden memnunlardı . Şimdilik susuyordum . Ama şu mallar gitsin ilk işim bunları uyarmaktı . Buse gülümsedi ve gitti . Tabi diyerleri de . Herkes mutluydu ve bana çok kızıp kala ya almayacaklarını bilsem de söyledim . '' Arkadaşlar biz bunlarla kaç yıldan beri düşmanız ? Ayrıca notların neden düşük geldiğini bilmiyorlar mı zannediyorsunuz ? Kusura bakmayın . Ama bence onlara güvenmemeliyiz . Hem neden onların bölge ? Bunu hiç düşünmediniz mi ? '' dedim filmlerde hep nutuk çekip öğrencileri gaza getiren öğretmenler gibi .


Eren '' Kızım ajan mısın sen ? Nereden biliyorsun ? Belki değişmişlerdir ? '' dedi gülerek .Beyza ve Deniz'de bana hak veriyorlardı ama onları kırmamak için gitmeye karar verdik . Eve gittim .Dolabı açıp normal gündeliklerimi giydim ve kulaklıklarımı takıp okula gittim . Bahçeye girdiğimde herkes toplanmıştı . Bir baktım A'ların erkekleri bizim kızlara sulanıyor . Olaya el koyarak erkeklere ''Yavşamayın lan hemen ! '' dedim ve '' SG'' bakışımı attım . Toz oldular . Bütün problemleri halledip yola koyulduk . Beyza , ben ve Deniz en endişeli kişilerdik . Yine de kimse bizi kalaya almıyordu . Berfin ''Selamm! '' dedi ve yanımıza geldi . ''Hadi ama kızlar . Biraz rahat olun . Bizi bu kadar kişi olmamıza rağmen tutup eski ve ıssız bir yerde bir odayamı kiliteycekler! Saçmalamayın ! ''dedi . 


''Soçmolomoyon kozlaor ! Bozo odoyo mo kotloyocoklor ? '' Sonuç ne mi olmuştu . Berfin'in dediği gibi bizi odaya  kilitlediler . Birden beynime damla damla çin işkencesi gibi akan sinir beni konuşmaya sürükledi . '' Rahat olun . Bence değişiyorlardır . Ne olacak bize bir şey yapamazlar . Ne oldu?Bunları söyleyenler düşünsün bakalım . Acaba bizi burdan nasıl çıkartacaksınız ? '' dedim bağırarak . Oradan Deniz atıldı ve '' Ne var lan macera işte diyen mal nerede ? AAAA! Alican bizi buradan çıkrtmak ister misin ? Ne var işte MACERA olur sana işte ! '' dedi bağırarak . Cansu her  zaman ki gibi ağlamaya başlayınca . Sezer '' Yeter ! Şimdi kavga etmenin değil çözüm üretmenin zamanı '' dedi oldukça kızgın bir sesle . Konuşmaya Dahil olan Dicle bayağı hararetli konuşuyordu . '' Siz önce bizi buraya getirin bir şey olmaz deyin , sonra 'şimdi çözüm üretme zamanı ' deyin . Siz üretin . '' dedi . 


Buradan nasıl çıkacağımızı bilmiyordum .  Tuzağa düşürülmüştük . Peki 11/A savaş mı istiyorsunuz ? O zaman oyunu kurallarına göre oynayalım . ARTIK ACIMA YOK!  Bunu siz istediniz ....

Düşman SınıflarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin