Herkese yeniden merhaba . Bu aralar ilham perim ölümcül bir hastalığa yakalanmış olmalı zira beynim bir ananas gibi çalışıyor . Ben yazarınız ve bu bölümde yerimin değiştiği , Eren'den ayrılmak zorunda kaldığım , o hiçbir filmdeki dram sahnesinde olmayan acıyı aktaracağım .
Sabah o meşhur zilsesiyle uyandım . En azından uyanmaya çalıştım . Annem '' Bildiğin tek şey uyumak . Kışın ayılardan fazla uyuyorsun . '' diyerek yine bilindik eleştirilerini yapıyordu . Haklıydı tabi . Annem hiç tarif edilemeyecek kadar dominant bir karakter olmasaydı her şey daha kolay olurdu . Ya da ben daha az uyusam . En azından çaba sarfetmeliydim .
İç sesimin beni daha fazla yargılamasına izin vermeden sevgili kardeşimin odasına gittim . Annem bana kahvaltı hazırlarken onu uyandırmak bana düşmüştü tabi . Kapıyı açtığım anda uyandığını görünce de kardeş olduğumuzdan kuşkulanmadım değil doğrusu . ''Sen çık ben geliyorum abla .'' dedi . Kafamı tamam derecesinde sallayıp mutfağa ilerledim .
Annem '' Bak Ömer' e . O hiç senin gibi mi ? Çocuk ayak seslerine uyanıyor . Neyse . Hadi al şu parayı da okula git . Geç kalacaksın yoksa . '' dedi . Arkamı dönüp gidiyordum ki hala pijamalarımla olduğumu hatırladım . Annemin bağırışları üzerine kendi rekorumu kırdığım bir hızla giyinip kendimi dışarı attım .
Yolda yarı uyuyor yarı uyanık halimle birkaç sendelenme ve birkaç rezilliğin sonunda okula vardım . Hızlıca sınıfa girdim . Yani şimdi diyeceksiniz ki o kadar bölüm oldu sen kalkerken hiç bu kadar acele etmedin. Anlıyorum haklısınız . Ama bilirsiniz işte okulun şirin mi şirin , tatlı mı talı , otoriterli , dominant ve biraz sinirli öğretmenleri vardır ya . Hah ! Üstüne bastınız . O bizim sınıf öğretmenimiz ve onun dersine sakın geç kalmayın .
Ben öyle diyorum , ama her gün ısrarla geç kalan arkadaşlara alıştı galiba . İlk ders matematikti . Olacaklardan Eren'de ben de habersizdik . Neşeliydik . O dakikaya kadar . '' Melek sen İlhan'ın arkasına geç .'' dedi sevgili sınıf öğretmenimiz . Bakışlarımı Eren'e çevirdim ve '' Ayrılık vakti geldi Eren . Sakın beni unutma . Şurada iki üç sıra mesafemiz var . Arada bir uğrarsın yemek ikram ederim sana . Eski anılarımızı hatırlar güleriz . '' dedim sesimin ağlamaklı çıkmasına aldırmayarak .
Eşyalarımı toplamaya koyulmuştum . Ağlıyordu sınıf . Böyle bir ayrılık görülmemişti daha önce .Hıçkırıklara boğulmuştuk . Ardından Eren'e el salladım . O da gözünden akan bir damla yaşı silip bana el salladı . Yeni yerime geçtim . Yeni yerim ise İlhan'ın tam arkasıydı . İlhan sınıfımızın keskin nişancısı , kendi kendine konuşan , neden konuşuyorsun denildiğinde sesi çıkmayan , okulun niteliksiz iş gücüdür .
Benim yerime kim geçti diye soracak olursanız Berfin . Evet doğru iki yemek canavarı bir aradalar . Bu da yakında korkutucu şeylerin olacağını gösterir .
2 Gün sonra ...
NE biçim bir yere düşmüştüm böyle . Her tarafımda erkek oturuyordu . Bana da onların yaptığı maç muhabbetleri , anlam veremediğim boş geyiklerini dinlemek kalıyordu . O gün beden dersi vardı . Yine aynı şey oluyordu . Haksızlıklar .
Buna daha fazla dayanamayan Aslı , ben , Deniz voleybol oynamaktan çıktık . Ne yapalım yani beceremiyoruz , sevmiyoruz ve istemiyoruz oynamayı . Aslı olayın sinir anı ile montunu kabadayıların yaptığı gibi omuzlarına atarak '' Ben bu sınıfın babasıyım . Bana böyle davranmayın çocoğom . '' dedi . O arada montunun arkasındaki şapkanın fermuarını açıp çıkardıktan sonra onu kafama geçirip '' Ben de bu sınıfın annesiyim . '' dedim . Sonra hep birlikte güldük .
Bu aralar A sınıfı ile olan atışmalarımız durmuştu . Ama intikam sırası bize geçmişti . Ben ise olay sonunda ben demiştim demeye hazırlanıyordum . Rezil olmak doğamda var nedir anlayamadım ama mahmutist olarak bahçede halay çekme içgüdümü bastıramayarak başladım halaya . S0onra Dicle kulağıma sınıf öğretmenimiz bugün burada nöbetçi . Lütfen unutup salaklık yapma . '' dedi gıcık ses tonuyla .
Aslı'da ''Bodrum Aşkımı dinle Melek . '' dedi . Dicle'yi sinir etme çabaları vol 19354637 olmuştu ki Dicle Aslı'ya bir tokat atıp ''Bana onu deme ! '' diyerek bağırdı . Şimdilik tek isteğim yerimin değişmesi ve yeni intikam planları ürettirmek . Bilirsiniz işte beynin basmıyorsa çok da zorlamaya gerek yok .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düşman Sınıflar
Fiksi RemajaBiraz acayiplik + Biraz zekilik + Biraz tatlılık + Biraz güçlülük + Biraz macera ruhluluk + Biraz mallık =11/C . Biz 11/C 'yiz . . Yeri geldiğinde çok ciddiyiz . Takım olabilmemiz için başımızın belada olması gerekir . Ama çok iyi destekçiyizid...