BÖLÜM 12

206 14 6
                                    

Paintball oynamadan önce atıp tutan Eren'e ne oldu diye soracak olursanız , daha on dakika dolmadan alnının ortasından vuruldu. Sonra yere yatıp " Kanımı yerde bırakma Melek . Artık bu benden sana kalan kan davası . " dedi acıtasyon yaparak . Cansu desen "Ay ben kimseye boya falan atamam . Beni karıştırmayın . Berk'i de sakın vurmayın . Canı acır . '' dedi . Herkesin ona şaşkın şaşkın baktığını anlayınca da '' Aha birazdan vurulacaksınız .'' deyip konuyu değiştirmişti . 


Benim ise tek bir düşüncem vardı . O kendi bakımından taviz vermeyen Buse'nin saçlarını rengarenk yapmaktı . Fakat bunu benim gibi düşünen 10 kız daha vardı . Tam yerimden Buse'ye doğru ilerlerken bir çığlık duyuldu . Herkes o tarafa bakarken ben Meriç'i de yanıma alıp sesin geldiği yöne gittim . Gördüğüm manzara karşısında dona kalsam da içimden '' Vurur yüze ifadesi gökkuşağı sıçan unicorn'a benzedin birtanesi .'' diyordum . Çünkü Dicle , Nisa , Deniz ve Aslı Buse'yi elegeçirmişlerdi . 


Meriç '' Melek yani bak şimdi herkes birbiriyle savaşıyor . Bizi takan da yok gel şurada iki dedikodu yapalım . Baksana Eren' e hemen vuruldu . '' dedi dedikodu moduna geçerek . Ben de '' Meriç saçmalama lütfen . Ne dedikodusu ? Burada önemli bir işle uğraşıyoruz . Ayrıca sen benim canım sıra arkadaşım hakkında nasıl böyle konuşursun ? Hatırlattığın iyi oldu . Onun bana bıraktığı bir kan davası var . '' dedim . Meriç üzgün biçimde '' Demek canın sıra arkadaşın peki Melek . '' dedi. 


Yani cidden onca kelimenin içerisinden buna mı takılmıştı ? '' Senin yerin ayrı . '' dedim . Sonra geri yerimize gittik . Düpedüz yeniliyorduk ve her an kavga çıkabilirdi . Tam Berk'e dönmüştüm ki o Sezer'i vurdu . İşte bu son hamleydi . Benchde oturan herkes sahaya atladı ve büyük bir kavga çıktı . Herkes birbirine boya sıkıyordu . Bu arada kavgaya salak Uygar'da katılmıştı . Bunu gören Berfin , Beyza ve Aslı üçlüsü ona saldırmaya başladılar . Berfin onun karnını ısırıyordu . Aslı desen saçlarını adeta yoluyordu.  Beyza ise tüm soğukkanlılığı ile Uygar'ı adeta sarıya boyuyordu . 


Bu hallerine gülerken arkamdan bir ses duydum . Cansu '' Melek git söyle şunlara Berk'i ezmesinler . '' dedi . Bu kızda bir haller vardı , ama şu an buna ayıracak vaktim yoktu . Cansu'ya dönüp tabancamdan biraz boya sıktım ve geri döndüm . Çok zaman geçmeden görevliler gelip kavgayı ayırdı . Sonunda kazanan olmamıştı . 


Tatil böyle sıkıcılık ile geçti sonunda okulların açıldığı gün geldi çattı . 

Bahçeden içeri girdim . Okulun son günü ve ilk günü kızlar ikiye ayrılır . Süslenmenin dibine vuranlar ve  saçını toplamaktan bile bıkmışlar . Sanırım ben ikisine de girmiyorum . Neyse . Sınıfa girip hemen çantamı bıraktım . Böyle sıkıcı sıkıcı dersler geçip giderken , teneffüse çıkmıştık . Deniz ben ve Aslı bahçede dolaşarak boş geyik yapıyorduk . 


Birden herkes çığırıp koşuşturmaya başladı . Ne oluyor diye bakalım derken koskocaman saldırgan bir köpek bahçede insanları kovalıyordu . Bu köpek üst sınıftan birininmiş . Aslı '' İleride liseye yıpranma davası açmayı planlıyorum . Zira beni en yıpratan yıllarımı geçiriyorum . Şu köpeğe bak ben nasıl içeri gireceğim ?'' dedi . Deniz ise '' Ay şu bekçi ne işe yarıyor ? Anca okulda kazulet gibi dolaşsın . '' dedi . O arada Aslı bizim sinirli teknoloji tasarım öğretmeniyle göz göze gelmişti . 

Nedense Aslı bu öğretmenden çok korkuyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Nedense Aslı bu öğretmenden çok korkuyor . Göz göze gelmesiyle birlikte koşmaya başladı . Tam ona dur diyecektim ki yere yapıştı . Bildiğin yüzüstü düştü . Herkes camlara çıkmıştı ve Aslı'ya bakıyorlardı . Aslı'yı yanından geçen hiç tanımadığımız birisi kaldırdı . Aslı kalktıktan sonra ona gülenlere dönüp '' Bazılarımız düşebilir . Çünkü bazılarımız insan . Bazılarımız elini kana bulamak zorunda . '' deyip içeri girdi . 


Yine rezil olmuştuk . Ama bu bizdik . Bu savaş bizi değiştiremezdi . Biz diğer hikayeler gibi birbirimize kötü şeyler yapamazdık . Aslı'nın da dediği gibi bazılarımız insan ... 

Düşman SınıflarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin