Beach Buggy

41 5 0
                                    

(Merhaba arkadaşlar Multimedya da Su ve Buggy var)

Sabah kalktığımda Can çoktan kalkmıştı aşağıda oturuyordu yan odaya baktığımda ise Emre kalkmış Su'ya bakıyordu ben hemen "öhöm öhöm günaydın" dedim ve Su'ya baktım. O sırada sesimle Su kalktı ve "götümaydın canım" dedi. Ooo Su'dan beklenmeyen laflarrr!! Emre pis pis sırıtarak aşağıya indi. Bende hemen saçını başımı halledip inmeye başladım ve yarısına kadar indiğim gibi geri çıkıp Su'yu yataktan kaldırıp ayaklarından yerde sürüklemeye başladım. Su garip garip sesler çıkarıyordu. Emre ile Can ise bize gülerken kapı çaldı. Emre gidip kapıyı açtı ve geri koltuğa oturdu ve telefonunu kurcalamaya başladı. Emre birden Can'a doğru koşarak "Can ya bana araba kullanmayı öğretsene." dedi. Bende hemen atıldım "bugün yapacak birşey yok bence olur" dedim ve Su "bensiz olmaz bende öğrenmek istiyorum." dedim. O sırada Ahsen "e o zaman işimiz var hadi hemen kahvaltı edip başlayalım. " dedi ve kahvaltıyı hazırlamaya başladık. O sırada Su koşarak yukarı çıktı ve 2 dakika sonra hazır bir şekilde aşağıya indi. Ahsen'le ben Su'ya şaşkınlıkla bakıyorduk. Birden Su Beni sürüklemeye başladı ve yukarı çıktık banada kıyafet hazırlamıştı. Hemen banada giydirdi ve saçımı yapmaya başladı. Ben bunalıma girmiş bir şekilde "Su yinemi ilham geldi ne oldu yine sana?" diye sordum. Su "ya sus oturmaktan canım sıkıldı hem bırak erkekler kahvaltı hazırlasın AHSENN YUKARI GELL!!" dedi ve Ahsen'ede kıyafet hazırlamıştı. Ahsen giyindikten Su benim saçımı yapıyordu. Hemen benide 15 dakikada hazırladı ve Ahsen bu sefer oturdu sandalyeye.Can "ne yapıyorsunuz siz orada?" dedi. Bende yavaş yavaş merdivenlerden inerek "gördüğün üzere Su bizi süslüyor.Süs köpeğine döndüm resmen" dedim. Su"çok konuşma güzel oldun kabul et" dedi. Evet güzel olmuştum ve beni 15 dakikada hazırlaması bir mucizeydi. Artık bara falan giderken Su Beni hazırlar hızlı hazırlıyor beni. Ahsen'de hemen kalktı sandalyeden ve aşağıya indi. Emre yukarı çıktı ve "hadi benide süsle " dedi. Su gözlerini devirip Emre'ye baktı ve tarağı kafasına hafifçe vurdu. "Sen sonraya kaldın onlar randevuluydu " deyip sırıttı ve yukarıyı toparladılar. Toparladıktan sonra ikisinide aşağıya çağırdım ve kahvaltı ettik. Kahvaltıdan sonra Can,Emre ve Ata üstlerini değiştirdiler. Bizde Buggy'nin yanında onları bekliyorduk. Su hemen yerini aldı ve hadi ama diye korna öttürmeye başladı. Bende o sırada "ilk önce kontağı çalıştır ondan so-" Su"biliyorum babam sana öğretirken herşeyi öğrendim yani bir nevi ama biliyorum yani senden." dedi o sırada Emre "hadi Can mıymışıklanma" diye bağırıyordu. Can "Top sahasında öğretmemizi beklemiyorsun herhalde geç sağ tarafa tarlada öğreneceksiniz" dedi. Emre tın tın direksiyondan kalktı ve sağ tarafa geçti. Aynı şekilde Su da. Ardından arabayı çalıştırdım ve Clio'yu takip etmeye başladım. Ahsen ve Ata gelmemeyi tercih ettiler.
Yolda giderken birden Clio ani fren yaptı tamı tamına 2 parmak kala durmuştum. Su neler olduğunu anlamaya çalışıyordu. Meğerse ani fren dur kalk komutlarını öğretiyormuş. Tarlaya geldiğimizde hepimiz arabadan indik ve ben sorular sormaya başladım. İyice öğrendiler mi bakalım. Birkaç birşey daha öğrettiğimizde artık hazırlardı. "Su aynalarını kontrol et" dedim. Su aynaları kontrol ederken teybin olduğu yere ayağını koymuş aynada kendini seyrediyordu. "Bu iş uzun sürecek" dedim ve Su böyle davranmayı kessin diye tokat attım. "Arabayı çalıştır" dedim. Zaten Su küçükken ben arabayı çalıştırmaya vaktim kalmayınca iner arabayı çalıştırır bir kendine getirir yukarı çıkardı. O yüzden çalıştıracağına emindim. Bildiğim gibide çalıştırdı ve ilerlemeye başladık arkadan Clio yavaş yavaş geliyordu. Su biraz fazla gaza yüklenmişti ki Clio arkada kalmış tozdan görünmüyordu. "Su yavaşla arkada kaldılar" dedim. Su kenara çekti ve beklemeye başladık. Geldiklerinde Can bağırıyordu "neden bu kadar yavaş kullanıyorsun bas gaza Buggy bile geçti seni daha ne diyeyim toza dumana kattı ortalığı sen hala-" "tamam bağırma daha ilk sürüşleri" dedim. Su "benim değil" diye atıldı bende "sen sadece çalıştırmaya iniyordun" dedim ve sırıttım. Can "sen Emre'ye ögretirmisin o yavaş ilerledikçe sinirlerim bozuluyor." dedi bende başımla onayladım ve Can Buggy'e geçti. Can "Su bas gaza kardeşim" dedi. Su direk ileriye doğru devam etti Clio'da bende Emre'yi sakinleştiriyordum. "Bu böyle diyor ama daha ilk sürüşünüz normal bu Su'da tam bilmiyor zaten sadece abin çok fazla hız sevdiği için bu sen şimdi biraz daha hızlan" dedim.

KardelenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin