"Sonunda artık tek işlem kaldı.Kızılcık şurubunu faka batırmak"
"Faka batırmak mı?"diyen Yağmurla, Emir Yiğit ve ben aynı anda ona baktık.
"Evet faka batırmak"dediğimde Yağmur bir süre düşündü sonra başıyla onayladı.
Onun bu haline hepimiz gülerken o hala saf bir şekilde bize bakıyordu.
"Neyse plan hazırlandı siz şimdi gidip şu kızılcık şurubunun yanına ve rolünüzü gösterin"
"Tamam o halde"diyerek elini masaya keyifle vuran Yiğitle başımda yanan ampüllerle vuran elini tutup aniden çektim.
"Sadece rolünüzü oynayacaksınız!!"
"Dün gece senin oynadığın gibi değil mi?"dediğinde sinirle elini bırakıp masadan kalktım.
"Kalk Yağmur kalk bunlarla uğraşıcağımıza şu kızılcık şerbetinin sevgilisini bulalım"dediğinde Yağmur başıyla onaylayıp masadan kalktı ardından Emirin yanına gidip yanağına ufak ama sesli bir şekilde öptü.
"Hop aile var!!"diyerek Yiğitle aynı anda bağırdığımızda Emirle Yağmur bize umutsuz vaka olarak baktılar.
"Siz nasıl sevgilisiniz hiç anlamıyorum"diyen Emirle tekrardan Yiğitle aynı anda bağırdık
"Sanane lan!!"
"Bence gayet uyumlu bir sevgililer aşkım"diyen Yağmurla Emir kahka atıp onayladı sonra oda Yağmurun yanağından öptü.
"Amma öptünüz be sanki askere gidiyoruz"dediğinde tekrardan güldüler sonra Yağmur Emirden-sonunda- ayrılıp yanıma geldi ve birlikte kızılcık şerbetinin sevgilisini aramaya başladık.
Sahil boyunca yürüyüp bulamadığımızda mutsuz bir şekilde kumların üzerine oturduk.
"Nerede bu adam ya"diyerek bağdaş kurup kumlarlar oynadım.
"Belkide odasındadır"
"Yok ya dedi ya o gün beni sahilde bulursunuz diye"
"Belkide anlattıklarımıza inanmadı"
"Of ya"diyerek kumları hırsla yere atıp dirseklerimi dizlerime koydum ardından başımı avuçlarımın içine koyup sıkıntıyla denize baktım.
"Yada inandı"diyen kalın ama hoş bir sesle Yağmurla başımızı kaldırıp karşımızda bize sırıtan bedene baktık.
"Esranın sevgilisi"
"Kızılcık şurubunun sevgilisi"
Yağmurla aynı anda konuştuğumuzda adam gülümsemesini arttırdı.
"Cenk demek daha kolay değil mi"dediğinde Yağmurla birbirimize bakıp gülümsedik sonra ayağa kalktık.
"Neredeydin sen birader ya"dediğinde Cenk gülümsemesini arttırdı.
"Denizdeydim sonra sizi farkedince yanınıza geldim"
"Hım anladımm"diyerek gözlerimi devirdim.
"Hadi nerede Esra gidelim bir an önce"dediğinde başımı sevinçle onaylayıp Yağmura işaret verdim.
Yağmur arkamızdan Emirleri ararken bende Cenkle birlikte içeceklerin olduğu bölüme doğru ilerledim.
"Kusura bakma birader senin bu manzarayı görmeni hiç istemezdim ama maalesef"
"Ne kusuru hanımefendi hatta teşekkür bile ederim eğer öyle bir şey varsa o kız öldü demektir"diyerek birden ciddileştiğinde içimde ufak korkular çıkarken o kızılcık şurubunun Duygu ile Boraya yaptıklarını hatırlayıp korku hislerimi kovup yerine dans eden gorilleri çağırdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BASKETBOL AŞKIM (TAMAMLANDI)
RomantikBasketbol aşkı onu kavurmuştu benide onun aşkı. Yiğit Albay Tek aşkım Selim Karahanlı ile Emir Uluç ise benim zehirli hazinem. İkisinede kapıldım ama Yiğit Albay ikisindende çok geç de olsa kurtardı. Ben kim miyim? Ben Melis Atalay Basketbola aşkıyl...