BA-12-

4.6K 209 16
                                    

Bölüm şarkısı:Duman-Melankoli
"Emir, Melise nasıl tecavüz etmeye kalkışır lan!?"

Gözlerimi anında yumup duyduğum sesin sadece ama sadece beynimin bir oyunu olduğunu inandırmaya çalışıyordum fakat kolumdan sertçe döndürülmemle oyun olmadığını ve cidden gerçek olduğunu kanıtladım.

"Melis bu ne demek? Emir sana nasıl tecavüz etmeye kalkışır?"diyen Selimle korkuyla yerimden sıçradım.

"Selim kardeşim sakin Melisi korkutuyorsun"diyerek Selimin kolundan tutan Yiğitte göz ucuyla bakıp geri gözlerimi Selimim mavi gözlerine yönelttim.

"Cevap ver bana Melis!!!"diyerek Selim iki kolumdan sertçe sarstığında gözlerimden yaşlar akmaya başladı.

"Selim!"diyerek Selimin kolunu çekip Selimi iten Yiğitte bakmadan yere oturup ağlamaya başladım.

Selim sinirle düştüğü yerden kalkıp bana baktı sonra Yiğitin omuzuna vurarak gitti.

Ağlamam daha da şiddetlenirken Yiğit yerden beni kaldırıp dışarı çıkardı.Hıçkırıklarım daha da çok artarken Yiğit beni bir banka oturtduktan sonra ilerdeki bakkala girdi.

Bir süre sonra elinde suyla yanıma gelip önümde diz çöktü sonra şişeyi bana uzattı.

Titreyen ellerimle suyu zar zor içtikten sonra şişeyi yanıma koydum.

"Daha iyi misin?"diyen Yiğitle başımı olumlu anlamda salladım.

"Y-yiğit Se-Selim E-emire b-bişi ya-yapmaz di-dimi?"dediğimde Yiğit sıkıntıyla nefesini dışarı verdi.

"Nefret ediyorum bu haya-hayattan"diyerek daha çok ağladığımda Yiğit bana sarıldı.

"Ştt her şey geçecek emin ol"dediğinde tanımadığım telefon sesi çalmaya başladı.

Yiğit beni bıraktıktan sonra telefonu eline alıp kulağına götürdü.

Bir süre telefonla komuştuktan sonra hafif bir gülümsemeyle bana döndüğünde kaşlarımı çattım.

"Melis"

"Ne oldu Yiğit?"

"Annen ile baban Amasyadan buraya gelmiş"dediğinde bir yandan ağlayıp bir yandan da gülümsüyordum.

"Peki nasıl hangi hastandeler?"

"......... hastanesinden  yarında ikindi namazında gömülecek"

"Tamam, Yiğit gidelim mi?"

"Peki"diyerek ayağa kalktık sonra bir taksiye atlayıp eve doğru yol aldık.
Selim

Topu sinirle yere atıp sektiriyordum.

Bir daha

Bir daha

Şerefsiz herif nasıl yapar bunu çıldıracağım.

Topu son kez potaya fırlattıktan sonra sinirle yerdeki pet şişeye tekme attım.

"Oooo Selim bey"diyen Emir şerefsizinin sesini duyunca sinirle arkamı dönüp yumruğumu suratına geçirdim.

"Nasıl bunu yaparsın lan!?"diye bağırarak üstüne abanıp suratını kanlancak kadar yumruk attım.

"Melisi seviyorum"diyerek güldüğünde sıktığım yumruğumu yere geçirdim.

Üstünden kalkıp sinirle sahanın içinde dolandım sonra yerde yatan Emire dönerek:

"Sen nasıl bu kadar şerefsiz olabilirsin nasıl ulan sen benim kardeşimdin"dedim.Yerden zar zor kalktıktan sonra yere kan tükürdü.

"Bende Melisi seviyorum"dediğinde sinirle üstüne yürüyerek yüzüne yumruğumu geçirdim.

BASKETBOL AŞKIM (TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin