BA-46-

2.5K 132 38
                                    

Bölüm şarkısı:Sezen Aksu-Hoşgeldin

"Artık gülsen diyoruz Melis ne dersin?"

"Bence de Melis ölüm yıl dönümün gibi durma"diyen Duyguyla,Yağmurla birlikte, kurduğu saçma cümleyle 'umutsuz vaka' gözüyle ona baktık.

O ise bu bakışımızı takmayıp parmağını maşa yapmış saçlarının arasında geçirip duruyordu.

En sonunda dayanamamış olacak ki parmağını durdurup bizi sıçratacak şekilde ciyakladı.

"Ay ne bakıyorsunuz öyle?!"

"Duygu yemin ederim yüzük yerine seni kestiririm"diyerek tehdidgar bir tonla konuştuğumda Duygu hafiften yerinden gerindi ardından yalandan ağlıyormuş gibi bana sarıldı.

"Ay canım arkadaşım 18 yaşında gelin mi oluyor!"

"OHA!!"diyerek Yağmurla aynı anda bağırdığımızda Duygu benden ayrılıp yerinden hafiften sıçradı.

"Ne be doğru"

"Ulan bak kaşınma zaten sinirlerim tepemde senden alırım hırsımı"diyerek Duyguya doğru bağırdığımda yavru kedi misali yerine sindi.

"Tamam Melis sende bu kadar agrasif olma"diyen Yağmurla derin bir nefes aldım ardından tuvalete doğru ilerledim.

"Nereye?"

"Cehennemin dibine"diyerek tuvaletin kapısını kapattım.

"Elbisene dikkat et"diyerek içerden tekrardan ses geldiğinden içimden bütün küfürleri bastım.

Hay elbisesine de,hay sözüne de,hay tuvaletinin de...

Zoraki zaten bu lanet pembe elbiseyi üzerime giydirmişlerdi birde bunun üzerine dikkat edecektim.

Yok ya!!

Aceleyle tuvaletteki işimi halledip aynadan 25 lik kızlara benzeyen tipime baktım.

"Şu tipime bak ulan kendimden iğrendim"diyerek aynayla bir süre bakıştıktan sonra tuvaletten çıkıp salona gittim.

Duygu ile Yağmur yemek masasının üzerine aldıkları votkaları ve şarapları diziyorlardı.

"Abartmayın lan"diyerek seslendiğimde ikiside beni duymamış gibi dizmeye devam ettiler.

'Aman benenah' diyerek içimden geçirerek masanın üzerindeki kumandayı alıp televizyonu açtım ardından karşısındaki koltuğa uzanıp keyifle televizyondaki diziyi izlemeye koyuldum.

"Melis ne yapıyorsun!"diyerek ellerini beline yerleştirmiş mahalle kadınları gibi konuşan Duyguyla hiç keyfimi bozmadan konuştum.

"Dizi izliyorum sen?"

"Ay birde utanmadan söylüyor!"

"Ulan dizi izlemenin neresinden utanıcam?"

"Allahım sen bana sabır ver"diyerek tavana doğru konuştuğunda onun bu haline kahkaha attarak bende tavana baktım.

"Amin"

"Ne halt edersen et Melis"diyerek pes eden Duyguyla mutlulukla koltukta daha çok yayıldım.

Bir süre sonra ikiside önümden dakika başı geçmeye başlayınca sinirlerip elimle Yağmurun bacağını tuttum.

"Yeter lan şu televizyonun önünden geçip durmayın"

Duygu mutfaktan çığlık atarken Yağmur ise önümde hafiften eğilip elimi tuttu.

"Bugün senin sözün var Melis"

BASKETBOL AŞKIM (TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin