Bölüm şarkısı:Redd-Falan Filan
"Yok bu sefer ciddi anlamda Boradan ayrılıyorum!"
"Bende senin bacaklarını ortadan ikiye ayırıyorum!"
"Bende Melise yardım ediyorum"diyen Yağmurla ellerimizi tokuşturarak sabahtan beridir uyuz uyuz koltuktan kollarını kavuşturmuş bir şekilde oturan Duyguya baktık.
Kız tutturmuş Bora beni aldatıyor Bora beni aldatıyor!!
Hayır yani önceki ayrılmalarında göbeğim çatlamıştı barıştırıcam diye, bir daha ayrılmalarına hayatta müsade edemem!!
"Kızlar beni anlamıyorsunuz Bora bu sefer ciddi anlamda beni aldatıyor"diyen Duyguyla koltukta ayağa kalkarak üzerine eğildim.
"Bana bak sarı kafa, benim tepemin tasını attırma yemin ederim o sarı kafanı kezzapa sokarım sarı olan saçların simsiyah olur!"
"Melis sen beni hiç anlamıyorsun"diyerek ağlama pozisyonuna girdiğinde bu sefer koltukların üzerinden zıplayarak yanına gittim ardından oturup bağdaş kurdum.
"Asıl sen beni anlamıyorsun Duygu! Kızım Bora seni çok seviyor nasıl aldatsın seni?"
"O halde niye telefonlarda fısır fısır konuşuyor, benle niye hiç ilgilenmiyor?"
"Daha dün bu çocuk seni yemeğe çıkarmamış mıydı Duygu"diyen Yağmurla Duygu yerinde dikleşti.
"Eskiden olsa restorant kapatırdı, dün resmen yaşlı çiftler gibi yemek yedik! Yok kesin aldatıyor beni!"
"Yağmur ambulansı arasana sen"dediğimde Yağmur gözlerini devirmişti Duygu ise merakla bana bakmıştı.
"Ambulans ne için?"
"Birazdan senin ağzını burnunu kıracağımda ne olur ne olmaz diye"dediğimde Duyguda gözlerini devirdi ardından yanındaki yastığı alarak yalandan ağlamaya başladı.
"Bora beni aldatıyor!!"
"Duygu!! Bak yemin ediyorum avuçlarım kaşınıyor!! Bak zorlama"diyerek birden bağırdığımda Duygu yerinden sıçrayıp bana korkan gözlerle baktı.
"Ama..Melis aldatıyor"dedi bu seferde fısıltı şeklinde.
"Duygu!!"
"Ay iyi tamam be! Ben gidiyorum, siz beni anlamıyorsunuz"diyerek ayağa kalktı ardından saçlarını savura savura evden çıktım.
"Çok mu sert çıktık Melis"diyen Yağmurla hafif kahkaha attım.
"Yok be, birazdan yine damlar"
"Emin misin?"
"Melisim.Hadi neyse sen bizimkileri çağır bende sıcak çikolata yapayım"diyerek oturduğum yerden kalkarak mutfağa gittim, Yağmurda peşimden gelmişti.
"Yiğitle Nehiride çağırayım mı?"dediğinde suyu kettle'a koyuyordum.
"Tabii çağır"
"Emin misin?"
"Evet Yağmur"diyip üst kattaki fincanları alıp tezgaha dizmeye başladım.
"Alo..hayatım nasılsın?..bende iyiyim canım Melisteyim..şey gelsenize Melislere işte sen Selim Bora Nehir Yiğit..tamam canım..bende seni seviyorum..görüşürüz"diyerek telefon konuşmasına son veren Yağmurla gülümseyerek ona baktım.
"Emirle nasılsınız bakalım yenge hanım"dediğimde Yağmur hafiften güldü.
"Nasıl olalım Melis, çok iyiyiz.Emir hayatımda belkide en değerli varlık, onu o kadar seviyorum ki"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BASKETBOL AŞKIM (TAMAMLANDI)
RomanceBasketbol aşkı onu kavurmuştu benide onun aşkı. Yiğit Albay Tek aşkım Selim Karahanlı ile Emir Uluç ise benim zehirli hazinem. İkisinede kapıldım ama Yiğit Albay ikisindende çok geç de olsa kurtardı. Ben kim miyim? Ben Melis Atalay Basketbola aşkıyl...