Ik ben Iris en dit is mijn eerste boek. dit boek gaat over Emma. Emma is een 15 jarig meisje met veel problemen. Welke problemen ze heeft vertel ik nog niet maar daar kom je snel achter....
De wekker gaat word ik wakker. Ik druk de wekker uit en sta op om me aan te kleden. Als ik beneden ben hoor ik mijn vader schreeuwen tegen mama. Ik heb een hekel aan mijn vader. Als ik naar de keuken loop en papa me ziet loopt hij drijgend naar me toe lopen,"Ik ben niet in de stemming." schreeuwd hij en er vliegt een hand in mijn gezicht. "AUW!!!" gil ik "waarom doe je dat. zijn antwoord is dat hij niet in de stemming is. Ik snap niet dat mijn moeder nog niet bij hem weg is gegaan. Als het aan mij lag..."MAM!!! PAS OP." Maar het is al te laat papa slaat haar in haar gezicht en ze valt op de grond, ik ren naar haar toe en pak haar in mijn armen. "Mama word wakker"zeg ik tegen mama, maar tegen papa schreeuw ik " IK HAAT JE WAAROM SLA JE MAMA IK GA JE AANGEVEN BIJ DE POLITIE EN WEL NU!!!!!! " ik ren naar boven en pak mijn mobiel en tik 112 in, maar mijn vader rent achter me aan en hij haalt me in. Dan duwt hij me mijn kamer in en begint me aan te raken, dit heeft hij nog nooit gedaan. Ik begin hem te slaan maar hij is sterker en dan......
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
als je meer wilt lezen geef dan een comment of vote ofzo bij 1 schrijf ik verder ( of natuurlijk als ik er zin in heb schrijf ik verder)
doei xxx
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
JE LEEST
HELP (complete)
Fanfictiondit boek gaat over emma die thuis veel problemen heeft als ze na een ongeluk in het ziekenhuis ligt ontmoet ze iemand. Als je wilt weten wie lees dan het verhaal :)