WAT DAAR ZIT ZAYN TE ZOENEN MET HET MEISJE DAT LOUIS IN ELKAAR SLOEG!!! Dan loop ik er naar toe en trek de twee uit elkaar. Als Zayn me ziet word hij boos maar het meisje kijkt me aan en zegt: "Daar hebben we dat trutje weer van Harry." En ze geeft me een klap in mijn gezicht. Ze sloeg behoorlijk hard ze sloeg me net zo hard als mijn vader me altijd sloeg. Harry rent naar me toe en knuffelt me "Kom schat we laten die verrader en die trut die Louis in elkaar sloeg lekker alleen." Hij geeft nog een woedende blik aan Zayn en wil weglopen als Zayn zijn arm pakt " heeft zij Louis in elkaar geslagen ?" Harry ik en dat meisje knikken, maar Zayn trekt een vies gezicht" Wat moet ik met een meid die mijn beste vriend in elkaar slaat en dan ook nog eens een klap geeft aan de vriendin van mijn vriend." Harry en ik willen weer weglopen en deze keer loopt Zayn mee hij zegt nog dat hij haar nooit meer wil zien en loopt mee. Maar ineens draait Zayn zich om en loopt terug. Hij geeft het meisje een klap in haar gezicht en zegt " Die was voor de klap die je aan die meid gaf." Toen hij zich omdraaide en terug liep zei hij ondertussen: " Vas happenin to the bitches." En Harry en ik schieten in de lach. Nu komt Zayn bij ons zitten op de derde rij, stoel 20, 21 en 22. We zien de film die alsmaar over liefde gaat, maar ik vind het zielig voor Zayn hij is net zijn vriendin verloren. Maar ik en Harry hebben niet heel veel van de film gezien. Zayn lijkt er nu geen probleem mee te hebben dat Harry en ik een stelletje zijn. Als de film is afgelopen, lopen we naar de mac donalds en halen daar, heel kinderachtig, acht happy_meals, want we hebben besloten een feestje te geven bij mij thuis en we hebben in de opauze iedereen gebelt. Ook Eleanor en de vriendin van Liam komen. We halen dus de happy_meals en gaan naar mijn huis waar mama alle bedden al in de woonkamer heeft gelegd. Ik geef haar een knuffel en bedank haar. Dan gaat de bel en staan de jongens en de twee meiden voor de deur. Liam zijn vriendin stelt zich voor als Daniëlle. Ze lijkt me best aardig en iedereen loopt door naar binnen en hang zijn/haar jas aan de kapstok en dan wijs ik ze de weg naar de woonkamer. Iedereen zoekt een bed uit en ik lig tussen Harry en Louis naast Louis ligt Eleanor en naar Eleanor ligt Zayn en naast Zayn ligt Niall en naast Niall ligt Liam en als laatste ligt naast Liam, Danielle. Eigelijk hadden Harry en ik maar een bed nodug want we liggen heel dicht bij elkaar. Dan bedenk ik me opeens dat ik volgende week jarig ben ik word alweer zeventien want mijn zestiende is overgeslagen. Wel jammer want nu het ik sweet_sixteen gemist maarja het is nou eenmaal zo. Ik zeg tegen de rest van de groep dat ik volgende week woensdag jarig ben en dat ze dan ook allemaal langs mogen komen voor een feestje. Ze willen allemaal komen, maar ineens springt Louis op en schreeuwt: " Kussengevecht!!" Hij komt naar mij en Harry toe rennen en slaat Harry op zijn hoofd. Hij springt op en slaat Louis terug. Dan pak ik ook mijn kussen en als ik Louis sla zeg ik : "Je blijft van mijn vriendje af." Dan komt ook Eleanor erbij " Ja en jij van de mijne." En ze slaat mij met haar kussen. Dankomt de rest er ook bij en gaan we om een uur of twee maar eens slapen. Ik kruip weer dicht tegen Harry aan en hij slaat zijn armen om mijn heupen. Zo vallen we even later in slaap.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Alstu hier weer een hoofdstukje. Ik kan vanaf zaterdag drie weken niet updaten :,( want ik ben op vakantie.
Xxx iris
JE LEEST
HELP (complete)
Fanfictiondit boek gaat over emma die thuis veel problemen heeft als ze na een ongeluk in het ziekenhuis ligt ontmoet ze iemand. Als je wilt weten wie lees dan het verhaal :)