verbouwen #2

179 6 0
                                    

mama is al bezig met de badkamer inrichten maar mijn kamer is al klaar dus ik hoef van mama voorlopig niet te helpen want ze doet eerst haar dingen en dan de mijne. Mama komt de kamer binnenlopen en zegt: '' Nou schat, vannavond het eerste nachtje in je nieuwe bed. Hoi Harry, wil jij dan ook blijven slapen om het bed goed te keuren.'' Harry knikt en belt zijn moeder dat hij vannacht niet thuis slaapt en dat vind ze goed. Ik vraag aan mama of Harry en ik nog iets kunne doen en ze zegt dat we de buurt maar moeten gaan verkennen en kennis maken met de nieuwen buren. Als we buiten zijn lopen naar het parkje aan de overkant van de straat en dan zie ik dat Harry schrikt hij rent naar het parkje en slaat het meisje, die de jongen die tegenover haar staat slaat, van hem af en wenkt dat ik moet komen. Ik ren er naar toe en ik vraag '' Harry wat gebeurt er.'' Hij zegt :'' Dit is mijn beste vriend, Louis. Louis dit is mijn vriendin Emma en wie is dat meisje die je aan het slaan was.'' waarop Louis antwoord '' Ik ken dat meisje niet maar ze zei iets over Eleanor en toen sloeg ze me heel hard en ik wilde net opstaan en toen bleef ze me terug op de grond slaan zodat ik niks kon doen en toen pakte ze een tak en ging ze me daar mee slaan. Maar hoi Emma je kent me waarschijnlijk al.'' Nee ik ken je niet sorry ik kende jullie hele band niet omdat ik van mijn vader geen muziek mocht luisteren dus ik had ook nooit de kans om jullie te zoeken.'' Louis keek me verbaasd en vragend aan en ik zeg :'' Ik leg het bij mij thuis uit ik woon sinds vandaag daar.'' Louis zegt dat het goed is en dan gaan we naar mijn huis en dan vertel ik het daar. Als we bij mijn huis aan komen gaan we naar binnen op zoek naar mijn moeder, ze is bezig in mijn badkamer en ik stel haar voor aan Louis en ik zie dat ze hem wel mag. We lopen naar mijn kamer en dan gaan we op mijn bed zitten, ik in het midden. Ik begin te vertellen :'' Mijn vader heeft me een paar jaar mishandeld en dat komt omdat mijn opa en oma een paar jaar geleden gestorven zijn door een ongeluk en Harry en ik denken dat een dokter in het ziekenhuis ze vermoord met een of ander medicijn en daardoor is Harry zijn oma ook dood en Harry heeft gezien dat hij het haar gaf, maar verder met het verhaal, mijn vader was volgens zijn werk te lang in de rouw dat ze hem hebben ontslagen en sinds dien mishandelde hij mij en mijn moeder en hij misbruikte hij mijn moeder blijkbaar ook nog en toen heeft hij geprobeerd me te vermoorden en zit hij in de gevangenis voor heeeeel lang.'' Ik ben inmiddels nog al aan het huilen en Harry en Louis knuffelen me en dat vrolijkt me al op. Ze zijn echt lief. Het is tijd om wat te eten en ik vraag of Louis ook mee eet en het mag. we eten vandaag pannekoeken omdat we twee eters hebben. Na het eten gaat Louis weer naar huis en Harry en ik gaan naar boven om een beetje over de dag te praten dat doen we bijna elke avond. Soms komt Harry dan hier heen en soms ik naar hem maar ook gewoon aan de telefoon en zo ben ik al heel veel geld kwijt geraakt aan de telefoonrekening. Als we weer naar beneden gaan zit mama op de bank en ze zwgd : '' Er is een leuke film op de tv en ze zapt naar een romantische film, maar dan loopt ze weg en gaat ze in de keuken chips halen en drinken maken en als ze dat op de tafel heeft gezet loopt ze weer weg en sluit ze de deur naar de keuken en doet die op slot. Nu zijn Harry en ik alleen. De film gaat over een meisje die op een strand op Ibiza een jongen ontmoet. Ze worden verliefd en dan komt voor dat meisje 'de eerste keer'. Harry geeft me een kus en zegt: '' Ik vind je heel leuk." Ik zeg hetzelfde terug en hij kust me en natuurlijk kus ik terug. Ik kan de hele situatie vergeten als ik hem kus en als we zo een tijdje hebben gekust vraagt hij : " Beloof je mij om altijd trouw te zijn, ik zal jou ook beloven altijd trouw te zijn. " en hij kust me weer en onder de kus door fluister ik " Ja. voor altijd. "

____________________________________________________________________

Hier eindelijk weer een stukje maar ik ga proberen vandaag en deze week weer zo veel mogelijk te updaten want ik ga zaterdag op vakantie. Xxx

HELP (complete)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu