heey peoples, de winnaar van de uitleg is...... zeg ik als het hoofdstukje klaar is.
--------
"Nou...Kijk..." hij krijgt tranen in zijn ogen. "Ik vind het zo naar, maar het moest van het management. Als ik het niet zou uitmaken moest ik uit one direction en dan zou ik 4 mensen verliezen in plaats van 1. " zegt hij half huilend. hij houd zichzelf nog groot. Ik neem hem denk even mee naar mijn huis." Niall wil je even mee naar mijn huis meekomen?" vraag ik. hij knikt kort en loopt achter me aan naar mijn huis. Ik pak snel wat eten en drinken uit de keuken en als ik bij Niall aankom ren ik snel terug om nog wat eten te halen. Tsja het is wel Niall. Ik neem de gahaalde zak ships mee naar boven en ga naast Niall op mijn bed zitten"En nu het hele verhaal?" vraag ik hem. Hij knikt even en begint dan "Ik werd gebeld dat ik naar het management moest komen, ik ben er heen gegaan. Ik kreeg een twee opties, die allebei even moeilijk waren. Ik moest Lina houden, dan zou ik uit 1D moeten of ik moest in 1D blijven. Uiteindelijk heb ik Lina laten va...va...vallehen." zegt hij snel en op het laatst moest hij echt op zijn lippen bijten om niet in huilen uit te barsten. "Niall..." ik ga even moedertje spelen," Je mag best huilen, ik zie dat je het er echt heel moeilijk mee hebt en dat is niet erg." zeg ik op mijn allerliefst en moederlijkst. Dit was de klap en de tranen beginnen te stromen. Ik trek hem in een knuffel en denk dat we zo een half uur hebben gezeten. Ineens gaat de deur open en staat Harry daar, in de deuropening. Hij kijkt me boos aan."Hazz wat is er?" vraag ik. "Als je dat nog niet weet?!" roept hij boos terug. Ik sta op en loop naar hem toe. "Ik kijk in zijn prachtige ogen en zie dat ze héél boos staan, "Leg uit dan..." hij loopt rood aan "Hoer!" zegt hij zacht en rent de kamer uit. Ik begin te huilen, want Harry is nog nooit zo boos door mij geweest, hij is zowieso nog nooit boos op mij geweest. Niall was al uitgehuild en heeft nu ook tranen in zijn ogen"De pers, dit is vast weer een of andere roddel."brengt hij moeizaam en heel boos uit. "Hoe bedoel je?" "Heb je de pers niet gezien bij nando's ? Zij zagen ons samen en dachten waarschijnlijk dat we samen waren, dat staat natuurlijk meteen op internet en is overal op tv." "Oh..." Ik voel me heel schuldig en wil Harry knuffelen, maar dat gaat nu niet. "Ik.. Hoe...Wat moet ik doen?" huil ik. Dit keer pakt Niall me in een knuffel en fluisterd in mijn oor dat alles goed komt en dat hij met Harry gaat praten. Ik kijk hem dankbaar aan. Hij geeft me nog een kus op mijn voorhoofd en krijgt dan de ships in de gaten, want hij begint als een gek te vreten. Ik zie dit als voorbeeld en 'vreet' maar gewoon met hem mee. We moeten snel een plan bedenken hoe we de pers terug kunnen pakken. En we moeten het ook aan Harry uitleggen...maar eerst de pers.
Ik bedenk met Niall een plan. We trekken een vermomming aan. Gek genoeg ben ik een jongen en Niall een meisje...
We lopen naar de mediafabriek ofzo en gaan daar naar binnen. We zeggen tegen de baliemedewerker dat we iets heel leuks hebben voor in de media, dus we willen de baas spreken. Even later komt er een man naar ons toe en hij steld zich voor "Hallo kinders, ik ben Hans Klaver, jullie hadden een leuk nieuwtje?" We knikken en lopen mee naar zijn kantoortje. Het is sjiek ingedeeld ; Alle muren zijn wit, en zijn bureau en stoelen en kasten zijn zwart. Het ziet er gezellig uit. We nemen plaats op de stoelen die bij het bureau staan. Hans loopt weg en even later komt hij terug mey starbucks bekers. " Ik denk dat jullie dit vast wel lekker vinden." zegt hij. Ik neem een slok...Hmmm, lekker, warme chocomelk. Hans gaat zitten en kijkt ons even aan, ondertussen oakt hij blind een pen en een notitieboek. "Zoo, wat was jullie verhaaltje?" zegt hij nogal eng.
pov Niall
Hans vraagt nogal eng wat ons 'verhaaltje' was. Ik kijk Emma heel even kort aan en als ze sein geeft dat ik het moet vertellen begin ik ons 'verhaaltje' te vertellen. "Nou, we liepen over straat. Toen opeens zagen we iets verdachts, want Niall en Emma; Kent u die?" de man knikt en ik ga verder, " Emma en Niall zaten te knuffelen in Nando's. We liepen er naartoe en toen zeiden ze dat er iets ergs was gebeurt, ze wilden alleen niet dat iedereen dit te weten kwam, ze hebben daarna nig wel wat gepraat over Harry en dat hij met Emma zou hebben. Ja dat wisten we natuurlijk al, maar wat ze toen zeiden..."
"Wat zeiden ze!!??" schreeuwde Hans zowat toen ik even een pauze nam. "Ze zeiden dit." Ik fluisterde het in zijn oor. Alles liep tot nu toe volgens plan...
Hans lachte luid en schreef het op. Hij zegt dat het morgen overal op het nieuws is, overal in de krant staat en in alle tijdschriften te vinden is. We groeten Hans en gaan weg. Als we buiten zijn schieten we allebei in de lach "WHAHAHA JOU STEM, JE LEEK NET EEN ECHT MEISJE!!" schreeuwde Emma van het lachen. Ik lachte ook heel hard en na tien minuten zijn we ongeveer uitgelachen. We lopen naar Harry's huis. Als we daar aankomen is het donker en alle gordijnen zitten dicht. Zo heb ik dit huis nog nooit gezien. "Ahoh.." zeg Ik " Dit is niet gezond..." voeg ik er aan toe. Ik bel aan en na een paar minuten gaat de deur open. Harry staat in de deuropening en hij ziet er niet uit: zijn haren zitten helemaal in de war en hij ziet eruit alsof hij ladderzat is. " Wat motten jullie." zegt hij bot.
pov Emma
" Wat motten jullie." zegt Harry bot. Ik heb zin om hem om zijn nek te vliegen, maar hij ziet er uit alsof hij ladderzat is en hij in de prullenbak heeft gelegen...en dat voor die paar uur die we hem niet gezien hebben... "Harry...het spijt me," er borrelen wat tranen naar boven " Geef me een kans om het uit te leggen." zeg/vraag ik. Harry knikt en gaat opzij zodat we naar binnen kunnen komen. We lopen binnen en het ziet er niet uit. Het is een en al troep. Ik snap echt niet hoe hij dit in ongeveer 3 uur gedaan heeft... Harry gaat op de bank liggen en zet de tv aan. Hij gaat naar opnames en zet een film aan. Of wacht...Dat is geen film...dat zijn niall en ik... "Vieze vuile *****" roept Niall hard. "Dit is hardstikke gefotoshopt, we gaven elkaar een knuffel." zijn stem slaat over bij knuffel van woede. Harry en ik zijn geschokt van zijn uitbarsting en Niall kijkt ook geschrokken. "sorry...." zegt hij zacht. Harry staat op en loopt naar me toe "Vertel jou verhaal." zegt hij. "Niall moest het van het management uit maken met Lina, hij kwam alleen bij mij uithuilen en ik gaf hem daarom een knuffel." ik zie op het beeldscherm ineens iets. Ik loop ernaar toe en wijs een traan op Nialls gezicht aan. "Kijk het bewijs." Harry kijkt van mij naar Niall en dan begint hij te huilen. Volgens mij is het aanstekelijk want Niall begint ook...Lekker dan, ik sta hier in huis met 2 jankende jongens... Het ziet er wel schattig uit maar ik moet ze allebei troosten. Ik trek ze allebei naar me toe en knuffel ze. Niall trekt zich terug en verlaat het huis. Ik kijk hem vragend na. Nouja het zal wel. Ik kijk Harry in zijn prachtige ogen. Hij kijkt ook in de mijne, ik voel het gewoon. Dan komt zijn hoofd dichterbij en drukt hij zacht zijn lippen op de mijne.
----------------
Helllooo the winner iiiissss
yourprincessssssss
gefeliciteeeeerd
haha oke maar dut was het weer voor vandaag
sorry dat het zoo lang duurde
uhg school
maargoed ik hoop dat t nog n beetje leuk is
en ik hoop dat ik snel een nieuw stukje kan posten
maar ik moet nu gaan
BYEEEEE
JE LEEST
HELP (complete)
Fanfictiondit boek gaat over emma die thuis veel problemen heeft als ze na een ongeluk in het ziekenhuis ligt ontmoet ze iemand. Als je wilt weten wie lees dan het verhaal :)