Als ik wakker word lig ik in een witte kamer, in een wit bed met witte lakens. Er komt een zuster binnen en ze zegt: ''Aaah, ze is wakker. '' Dan loopt ze weg maar even later komt ze terug met een dokter die tegen me begint te praten: '' Je hebt geluk meisje, als de bestuurder nog even harder tegen je aan was gereden was je dood geweest.'' ik vraag hem: '' welke bestuurder. " '''Je bent aangreden door iemand, maar we weten nog niet door wie de politie is aan het zoeken naar de dader.'' Ik denk na maar kan me niks herinneren. De dokter gaar verder met zijn verhaal: '' Je hebt een flinke hersenschudding en nog wat wondjes en blauwe plekken, maar wat me opviel aan de foto is dat je een keer je arm hebt gebroken. Ik heb dat nagezocht maar er staat daar niks voor in de database dus wil ik je vragen of er misschien sprake is van huiselijk geweld.'' Opeens vallen er tranen uit mijn ogen en de dokter kijkt me even raar aan maar dan zegt hij :'' Dat klinkt als een ja, dan bel ik nu de politie. '' Ik zie ineens in een flits wie er achter het stuur zat toen ik achterom keek bij het wegrennen. '' Het was papa.'' zeg ik hardop. De dokter draait zich met een ruk om en hij vraagt hoe ik dat weet dus ik vertel hem van de flits voor mijn ogen. hij zegt dat hij hem gaat aangeven en dan loopt hij de kamer uit. Nu ben ik weer alleen, maar niet voor lang er komt een jongen met krullen naar binnen gelopen en hij vraagt wat er met mij is gebeurd. ik zeg: '' Mijn vader heeft me expres aangereden.'' hij kijkt me even aan en loopt dan de kamer binnen. Hij steekt zijn hand uit en zegt : '' Hoi, ik ben Harry Styles.'' ik zeg ook mijn naam en ik denk dat ik ineens wat vlinders voelde vliegen in mijn buik want ik vond die Harry wel meteen leuk. Ik denk dat ik verliefd ben. Ik vraag waarom hij hier is en hij antwoord dat hij hier zijn oma komt bezoeken ze is ook aangereden maar dan door een tractor. Ik vind het zielig voor zijn oma maar ik ben wel blij dat ze hier ligt anders had ik Harry nooit ontmoet dan komt de dokter binnen en zegt dat hij goed nieuws heeft hij begint te vertellen: '' Je vader is al weer opgepakt en hij moet voor de rechter komen wegens poging tot moord en ander goed nieuws is is dat je morgen weer naar huis mag. '' hij ziet Harry staan en zegt dat ik Harry al heb ontmoet en dat het een goede knul is. Dan loopt hij de kamer uit en ik klets nog wat met Harry tot er een zuster binnenkomt en zegt dat Harry weg moet omdat ik rust nosig heb om weer naar huis te mogen ze zegt ook als Harry weg is dat mijn moeder me morgen komt halen met Lina en haar ouders. Als de zuster weg is ga ik proberen te slapen, maar ik kan de slaap niet vatten ik denk telkens aan mijn eigen vader die me probeerde te vermoorden. Als ik nog niet slaap denk ik aan Harry daar word ik wel blij van en ik val in een diepen slaap.
** MIJN DROOM **
ik ben in een landschap en ik ben met Harry. We rennen rond en dan val ik samen met Harry op het zachte gras en we rollen over elkaar heen. Als we opstaan probeerd Harry me te pakken maar ik ren weg en hij komt me achterna. Hij pakt me beet en draait me om. We kijken elkaar even aan maar dan komt zijn gezicht steeds dichterbij en we zoenen.
** DE VOLGENDE DAG **
Als ik de volgende dag wakker word gemaakt dag wakker word gemaakt door de zuster zegt ze: '' Ik heb een bezoeker voor je hij is vroeg opgestaan om je te zien.'' ik denk na maar ik kan me niet inzien wie dat is tot Harry de kamer binnen komt lopen. Er verschijnt een lach op mijn gezicht en ook op de zijne. De zuster loopt naar het raam om hem te openen en de gordijnen omhoog te doen en zegt dan dat ze een onbijtje gaat maken vervolgens loopt ze de kamer uit. Harry loopt naar mijn bed en gaar op de rand zitten. Ik vraag of hij naast me wil liggen en hij gaat liggen. Dan zegt hij dat zijn oma vanacht is gestorven en dat hij hier de hele nacht is gebleven. Er loopt een traan over zijn gezicht en ik veeg hem weg met mijn vinger. Harry pakt mijn hand en zegt dat ik lief ben en dat hij mijn hulp nodig heeft. Ik vraag waarvoor. Hij zegt : '' Toen ik bij mijn oma was ging ze heel raar doen maar voor de dokter er was deed ze nog heel normaal.'' ik vraag of het dezelfde was die ik heb en hij zegd dat het een adere was maar dat ik naar die dokter moet vragen voor wat informatie over mijn hersenschudding. Ik snap zijn plan en ik ga hem helpen. Harry gaat door :''Ik denk dat hij haar heeft vergiftigd of een spuit heeft gegeven zonder het te vragen of te overleggen .'' ik zeg: '' Harry ik weet denk ik wie je bedoeld, dit is weer een plan van dokter Wielingga.'' '' Dokter wie ?'' vraagt Harry en ik zeg nogmaals dokter Wielingga '' Die dokter geeft mensen, oude mensen, een spuitje waardoor ze dood gaan.'' ik moet huilen en zeg dat hij dat ook heeft gedaan bij mijn opa en oma en dat hij heeft gezegt dat ze door het ongeluk zijn gestorven. Harry luisterd maar half want hij wil een plan bedenken om hem te pakken, maar als hij ziet dat ik huil, slaat hij een arm om me heen en zegt " We komen er samen uit ik beloof het." dan komt de zuster met een dienblad met broodjes en drinken en ze vraagt of harry ook wat wil, hij knikt van ja en de zuster loopt de kamer weer uit om ook wat brood en drinken voor Harry te halen. even later komt terug met nog een dienblad voor harry en die geeft ze aan hem. We eten en drinken het rustig op. Dan gaat de deur open en komen mama, Lina en Lina haar ouders binnen Lina begint in eens te gillen'' AAAAH, DAT IS HARRY STYLES!!!!'' waarop Harry antwoord ''Ja en duss.'' En Lina zegt '' Ik ben je grootste fan.'' '' ik vraag wat er is en Harry legt het uit '' Ik ben een lid uit de populaire boyband One Direction en ik zoek vrienden die me niet zien als alleen een jongen die je kan gebruiken om popi te worden toen ik voor je stond dacht ik dat je me vast wel kende maar blijkbaar niet dus wilde ik als het kon vrienden worden, wil je dat? '' ik antwoord dolblij '' JAAH. Ow en dat is Lina mijn beste vriendin die dus blijkbaar wel helemaal gek van je is, maar ze zal je niet gebruiken, dat weet ik zeker, maar ze komen me ophalen en ik moet dus gaan, ik kom je hier morgen halen om je mee naar huis te nemen.'' Harry knikt en zegt dat hij morgen bij de bali op de bank zit om negen uur, hij geeft me een kus om mijn wang en dan loopt hij naar Lina om haar een hand te geven daarna zegt hij mama en Lina's ouders gedag en lloopt hij de kamer uit.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hier weer een hoofdstukje. please vote/comment. Bedankt voor het lezen Love you xx
JE LEEST
HELP (complete)
Fanfictiondit boek gaat over emma die thuis veel problemen heeft als ze na een ongeluk in het ziekenhuis ligt ontmoet ze iemand. Als je wilt weten wie lees dan het verhaal :)