het ongeluk?

228 15 0
                                    

Hey mensen weer een nieuw hoofdstuk. Ik hoop dat hij leuk is. Xxx

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Emma's pov

Als we gegeten hebben gaan Lina en ik naar boven om de bedden klaar te maken waar ik voorlopig op slaap. Als we boven zijn gaat beneden de telefoon ik hoor dat Hans de telefoon pakt en dat hij begint te praten. Even later hangt hij op. Hij doet de gangdeur dicht en praat met mama en Caroline. Lina en ik lopen zachtjes naar beneden om mee te luisteren, we staan net tegen de deur aan, als die open getrokken word. '' Zo dus hebben jullie alles al gehoord.'' Zegt Hans lachend. Lina en ik worden rood omdat we betrapt zijn, maar Lina zegt: '' Ehm, nee we stonden er net. '' Dan schiet ze in de lach en Hans en ook. Ik snap niet wat er zo grappig aan is. Als mijn vader erachter kwam werd ik weer geslagen en was ik weer helemaal bang. Hans kijkt me raar aan en vraagt wat er is. Ik antwoord: '' Als mijn vader hier achter kwam dan ging hij me heel hard slaan. '' Hans kijkt me geschrokken aan en zegt dan dat dat heel erg is en ik knik. Maar hij verzekert me ervan dat hij me nooit in mijn leven zal slaan en dat hij dat sowiezo bij niemand zal doen. Dan gaan we de kamer in waar mijn op de bank zit te glunderen. '' Ze hebben je vader wegens mishandeling opgepakt, hij sloeg een onschuldige vrouw in elkaar toen hij zag dat ze bij hem naar binnenkeek. '' Caroline voegt daarop aan dat hij tien dagen de cel in moet. Ik begin te juichen, want ik ben gewoon tien dagen van mijn vader verlost, genoeg tijd voor mama om haar spullen rustig te pakken en hier in te trekken en misschien ook wel om een scheiding aan te vragen.

** TIEN DAGEN LATER ** ( nog steeds Emma's pov )

( Vandaag komt mijn vader vrij uit de gevangenis en mama heeft al haar spullen gepakt en heeft ook de scheiding aan gevraagd.)

Ik loop naar Lina's huis. Ik ben alleen, want Lina is ziek geworden en kan niet naar school. Ik loop de straat achter de school in die ik altijd loop als ik alleen ben, want daar is het parkje en daar ga ik altijd even zitten om naar de eendjes te kijken. Als ik uit het parkje loop zie ik een auto op me af komen maar als ik naar links loop rijd hij ook naar links. Ik raak in paniek want de auto komt steeds dichterbij en de bestuurder gaat steeds harder rijden. De auto rijd hard tegen me aan en alles om me heen word zwart.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nog een hoofdstuk. Hij was een beetje kort maar er komt iets spannends aan en dat wil ik bewaren voor het volgende hoofdstuk. Ik ga weer vragen of je wilt voten of een comment achter wilt laten. Love you all. xxx iris

HELP (complete)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu