Wat doe je...?

173 5 0
                                    

Als ik droom heb ik dezelfde droom als toen ik in het ziekenhuis lag. Harry en ik rennen rond maar als Harry me wil kussen veranderd hij ineens in Louis en ik dus hem weg. Ik duw hem blijkbaar ook in het echt weg want ik word wakker van een knal. Harry kijkt me nepboos aan en zegt : "Je wil me dus niet in je bed hebben. " En we moeten lachen. Harry klimt weer in mijn bed en hij slaat zijn armen om mijn heupen. Ik geef hem nog een kusje op zijn neus en we vallen even later knuffelend in slaap. Als ik de volgende morgen wakker word slaapt Harry nog. Ik geef hem een kusje op zijn neus en stap voorzichtig uit bed om hem niet wakker te maken. Ik loop naar beneden en mama zit al aan tafel met een boterham de krant te lezen. '' Hoi mam.'' "Hey Emma, lekker geslapen, ik ga zo verder met de verbouwing dus wil je Harry zo wakker maken. Ik loop naar boven maar als ik de kamer binnen kom is Harry mijn mobiel aan het inkijken. Hij ziet me niet staan dus ik kan een beetje horen wat hij zegd. Dan doet hij de telefoon aan zijn oor en belt hij iemand op, ik kan niet horen wie hij belt maar ik denk dat het een vriend is. Als ik beter luister hoor ik een meisjesstem en Harry begint heel lief tegen haar te praten. Hij zegt allemaal dingen als : " Ow ik vind jouw ook leuk." En " Aawh wat ben je toch lief." Ik kan er niet meer tegen en kuch een keer dan draait Harry zich om en zegt: "Emma, het is niet wat het lijkt." Ik loop de deur uit rn sluit me op in de badkamer. Harry komt achter me aan en klopt op de deur "Laat het me uitleggen please." Maar ik schreeuw dat hij weg moet. Hij negeerd me en klopt nog eens op de deur. " Dan vertel ik het wel hier." Ik wil het niet horen maar toch luister ik naar Harry. Hij verteld: " Schat, je weet toch dat ik een keer ben bedreigd toen ik met jouw ben gezien?" Ik roep nee terug. Hij gaat door: " Oke dan leg ik het uit."

Harry pov

Dan gaat de deur open en komt Emma er met rode ogen van het huilen uit gelopen. Ze wil me knuffelen en ik neem de knuffel aan. Dan vraagt ze " waarom belde je dan met mijn mobiel een meisje en praatte je zo tegen haar." " Ik heb dus een ex_vriendin en die werd gek toen ze doorhad dat ik een nieuwe vriendin had, jij dus, ze heeft me geprobeerd te vermoorden en ze heeft gedreigd dat als ik haar niet zo behandelde, als dat ik vroeger deed, ze me zou vermoorden."

Emma pov

Ik zie nu ineens dat Harry ook huilt en ik trek hem in een knuffel. Hij kust me en ik kus hem terug. " Sorry, Harry het spijt me zo dat ik zo tegen je ben uitgevallen ik wist het niet." Ik huil inmiddels ook en we lopen samen naar mijn kamer en gaan op mijn bed zitten. Even latet komt mama ineens de kamer in lopen en ziet ze ons met onze betraanfe ogen knuffelen. " Is er iets gebeurt tussen jullie." We kijken op en Harry zegt: " Ja, een misverstand tussen mij en Em." Ze knikt en zegt dan dat dat maar tussen ons moet blijven en vervolgens loopt ze de kamer uot en laat ze ons even alleen. We knuffelen nog een hele tijd als mama roept dat we nu echt moeten gaan eten omdat we anders verhongeren. We lachen om de toon die ze daarbij gebruikt. Harry en ik zijn door die ruzie van net weer helemaal verliefd en we lopen hand in hand naar beneden waar mama de broodjes op een groot bord heeft gelegd. Als ze ons zi ziet weet ze dat het weer helemaal goed is tussen ons en zelfs beter want er verschijnt een grote glimlach op haar gezicht " Gelukkig, volgens mij is alles weer goed." Alweer lachen Harry en ik om die toon die ze net ook gebruikte. Dan gaan we aan tafel zitten en pakken we allebei twee broodjes. We eten die stil op en nar het eten net als we de borden weg willen brengen gaat de bel. Mama zegt dat wij maar open moeten doen en ze loopt weg met de borden. Als we de deur open maken staat Louis voor de deur en hij zegt : " Is er soms iets? Zit mijn haar slecht...? Wat is er nou?" Harry en ik schieten ook om zijn toon in de lach en vertellen het verhaal. Dan loopt hij langs ons heen en kijkt ons raar aan "Maar jullie zijn zo blij?" Harry en ik knikken en maken ons verhaal af dat we weet helemaal verliefd zijn en alles alleen maar beter gaat. Dan vragen we hem waarom hij hier is. Hij antwoord :" Het is Eleanor..." "Wat is er met Eleanor." Vraagt Harry bezorgd " Je wret toch nog wel dat wijf van gister, die heeft Eleanor ook pijn gedaan en ze ligt in het ziekenhuis, maar jullie telefoon werd niet opgenomen dus ik ben naar jullie toe gekomen, de rest is al in het ziekenhuis, komen jullie mee."

Louis pov

Ik heb Harry en Emma meegetrokken naar het ziekenhuis. Eleanor zit rechtop in bed en vraagt "Wie is dat meisje?" "Emma, Eleanor, Eleanor, Emma." Emma geeft Eleanor een

Emma pov

hand en dan zijn er nog meer jongens in de kamer die ik niet ken: een jongen met bruin haar stelt zich voor als Liam, een jongen met blond haar als Niall en een jongen met zwart haar als Zayn. Ik denk dat ik ze allemaal wel aardig ga vinden. Als we even later allemaal hebben gezegt wie en hoe we zijn vind ik de vrienden van Harry al helemaal geweldig. Alleen Zayn doet raar ik denk dat hij me niet mag

Zayn pov

Ik vind dat vriendinnetje van Harry maar niks ik vertrouw haar voor geen meter en ze voelt zich al helemaal thuis enzo. Bah. Ik laat ook wel merken dat ik haar niet mag maar ze heeft het al door denk ik. Ik vraag of Harry even meeloopt naar de gang en hij vraagt wat er is ik zeg: " Ik vertrouw je vriendinnetje niet. " Hij lacht en zegt: " Zayn je moet je niet zo aanstellen. Je moet haar eerst beter leren kennen voordat je gaat oordelen." We lopen weer terug de kamer in.

Harry pov

Wat heeft Zayn toch. Hij doet heel raar tegen Emma en ik sleur hem nog een keer mee naar de gang " Wil je please even normaal doen tegen Emma ze kent je pas net en ze mag je nu al niet je maakt een slechte indruk." Zayn loopt ineens weg en als ik hem bij zijn arm pak schreeuwt hij : " Rot op man ik bepaal zelf wie ik mag en wie niet." Dan trekt hij zich los en loopt boos weg. Als ik weer in de kamer kom zegt iedereen dat hij zijn dag niet heeft en dat ik hem maar moet laten. Ik doe dat dan ook maar want ik wil noet mijn vriend verliezen. weer thuis aangekomen eten we nog even een broodje want het is inmiddels al een uur. Dan lopen we naar boven en zoeken we Emma's moeder. Ze is bezig in een van de badkamers in het huis. We vragen of we kunnen helpen omdat we anders niks te doen hebben en we mogen in de privebadkamer van Emma de muren verven en dan is het huis klaar op wat kleine klusjes na. We lopen naar de badkamer en pakken de verf die in een kastje staat. Het is net als de verf in de slaapkamer zacht roze en blauw. We beginnen met verven en als we twee uur later klaar zijn gaan we naar Emma's moeder en zeggen dat we klaar zijn. Ze zegt dat we niets meer hoeven te doen en dat ze het zelf verder kan dus we moeten maar een film kijken ofzo. Als we een film op tv hebben gevonden die bezig is met de reclame komt er een reclame van een andere film die rose's heet. Het is ook een romantische film en die kwam gister uit in de bioscoop en we besluiten daar kaartjes voor te bestellen voor vanavond. We Kijken de film op tv af en dan is het tijd om avond te eten. Ik mag nog een nachtje blijven en mijn moeder heeft gezegd dat ik mag blijven zolang ik wil dus ik ben naar huis gegaan om wat kleren te pakken en Emma was zo lief een stuk van haar kast aan mij te geven. We eten vandaag spagetti. We moeten om half acht in de flmzaal zijn dus we hebben nog anderhalf uur om ons klaar te maken voor vanavond. Emma had nog een mooie jurk liggen en besluit die aan te doen ik doe een spijkerbroek aan met een blauw shirt. Dat vind Emma goed kunnen voor een avondje als dit.

Emma pov

OMG ik ga met Harry naar een super romantische film!! Ik heb er zo'n zin in. Ik heb mijn nieuwe jurkje aan en Harry een spijkerbroek met een blauw shirt dat vond ik goed genoeg voor een film. Als ik mijn make up nog even gedaan heb en mijn haar heb gedaan roept Harry dat we moeten gaan hij staat onder aan de trap en ik loop naar beneden. Hij houd als een echte heer de deur van zijn auto voor me open en helpt me naar binnen. Als we in de zaal zitten zien we weer dat meisje, maar ze is niet alleen. Nee dat kan niet.

HELP (complete)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu