hey lezers, ik heb weer een nieuw hoofdstuk geschreven please vote of comment dan weet ik of het leuk is en als je een idee heb voor erin dan kan ik dat misschien toepassen in mijn verhaal.
-----------------------------------------------
Emma's pov
Lina belt mijn moeder of ze haar en mijn spullen wilt pakken en of ze dan naar Lina's huis wil komen. Ze reageerd op de een of andere mannier niet heel blij, ik denk dat mama bang is dat als papa er achter komt datt hij alleen maar bozer wordt en noch meer gaat slaan en vieze dingen doen , want ze heeft net aan Lina verteld dat ze ook verkracht word door papa maar dan al een paar jaar. Lina is nu zelf ook aan het huilen omdat ze het zo erg vind dat dit is gebeurd en ik er niks van kon zeggen, maar ze zegt met tranen in haar ogen'' Het komt allemaal goed, ik beloof het.'' Ik ben zo blij dat ik haar heb want anders zat ik nu thuis en gebeurde het misschien weer, nog een keer en dat wil ik echt niet, ik word al misselijk bij de gedachte dat het weer gebeurd. Maar nu ben ik veilig bij Lina en dan kan er niks gebeuren. En ik hoop stiekem dat mijn vader doodgereden wordt, want de wereld is veel beter af zonder hem.
Lina's pov
Ik vind het zo naar voor Emma dat haar vader dit doet en dat ze het aan niemand durfde te vertellen. Ik ben blij dat ze mij wel heeft vertrouwd met het verhaal en ik pak de telefoon om mijn moeder te bellen als Emma ineens voor me staat. '' Ik wil dat je moeder en je va...va..vader ook alles weten.'' stottert ze. Dan zeg ik dat ik ze net wilde bellen, maar net als ik het nummer in wil tikken gaat de telefoon en Emma kijkt mee of ze het nummer kent en dan roept ze: '' Dat is het nummer van mijn vader neem niet op, alsjeblieft.'' maar ik luister niet en neem de telefoon op, want ik wil weten wat hij van plan is. '' Met Lina.'' ''Hoi, met Marco, is Emma bij jou,'' Ik schrik hij begint over Emma en ik zeg gauw dat ze er niet is en dat ze er wel was, maar wat ik niet door had is dat hij ineens voor de deur en hij ziet Emma staan en hij zegt aan de telefoon : '' Onee? ik zie haar anders wel staan hoor.'' en ineens zegt hij dreigend: ''Lina,ik wil niet dat je tegen me liegt. '' '' Maar meneer dat is Emma niet dat is een beeld van Emma die ben ik aan het maken voor haar verjaardag en hij is gisteren bezorgd. '' zeg ik zo onschuldig mogelijk en Emma heeft begrepen dat ze absoluut niet mag bewegen. Emma's vader trapt erin en hij zegt: '' Als ik er achter kom dat je hebt gelogen kom ik je opzoeken. '' piep... piep...piep... Hij heeft opgehangen.
JE LEEST
HELP (complete)
Fanfictiondit boek gaat over emma die thuis veel problemen heeft als ze na een ongeluk in het ziekenhuis ligt ontmoet ze iemand. Als je wilt weten wie lees dan het verhaal :)