Merhaba. Yeni bir bölümle geldik. Umarım beğenirsiniz.
Multimedya: Görkem
Iyi okumalar ☺
************
"Sevgi Teyze lütfen anneme söyleme" ona yalvarırcasına bakıyordum. "Yok kızım tabiki söylemeyeceğim illa ki bir sevgilin olacaktı ama aynı evde kalmak... İşte bunu annene söylemek gerekir." gözlerimi Sevgi Teyze' nin gözleriyle birleştirdim. Bana şefkatle bakıyordu. "Tamam." deyip bakışlarımı Uranüs' e çevirdim. Oda bana bakıp güven verircesine gülümsedi ve onaylar manada başını salladı. "Bak yavrum ben kardeşimin yanına Trabzon'a gideceğim. İsterseniz sizde gelin yarın birlikte gideriz. Cumartesi, pazar ve pazartesi orada kalırız. Bir günlüğüne okula gitmeseniz ne olur ki sanki? Hem bana da arkadaş olursunuz." Uranüs'e bakıp ne diyeceğini bekledim. "Zaten ben de gidecektim beraber gideriz." dedi. 'Yaşasın!' ayağa kalkıp Uranüs'e kalkalım bakışı yaptım -ki bu bakış nasıl oluyor hiç bir fikrim yok- Uranüs'te ayaklanınca Sevgi Teyzenin elinin üstünü öpüp alnıma koydum. "Biz seni yarın almaya geliriz." dedim ve koşarak dışarı çıktım. Arabaya bindim ve Uranüs' te arabaya binince ona 'piç smile' yapıp "Yalnız sen sıçtın babam ağzını burnunu kıracak." dediğim şey üzerine Uranüs bana yarı şaşkın yarı korkmuş bakışlarla bakarak "Harbi mi lan!!!" dedi. Gülmeye başladım "Hayır gerizekalı onlar bana pek karışmaz." Biraz yüzüm düşmüştü. "Ne oldu kuzu?" ben susarak Uranüs' e bakarken yüzümün düşme sebebini anlamış olacak ki tekrar konuştu. "Merak etme ben varım ben seni önemsiyorum" deyip saçıma bir öpücük kondurdu. Az da olsa rahatlamıştım. Eve gidene kadar ikimiz de konuşmadık, eve girdiğimiz gibi ben üstümü değiştirmeye gittim. Uranüs'te ben tam tişörtümü çıkaracakken girdi ve tuttuğum tişörtün eteklerini bıraktım. "Gerizekalı çıksana yaa." bana piç smile yapıp "Ne oldu utanıyor musun? Bence artık alışsan iyi edersin daha çok yanımda üstünü değiştireceksin... Yani yakında." deyip bana doğru gelmeye başladı. Ben de "Tacizci git lan!!" diye bağırıp koşmaya başladım. Oturma odasına gidip Görkem'in arkasına saklandım. "Noldu am*nakoyim." Görkem'in azına vurup "Terbiyeli konuş gerizekalı ve bu arada Uranüs beni taciz ediyor." Görkem gülmeye başladı. Uranüs'ün ayak seslerini duydum gittikçe yaklaşıyordu. Görkem'in arkasında beni görmezdi İnşAllah kafamı biraz dışarı çıkarttığımda Uranüs salona girmişti ve bingo! Uranüs beni görmemişti! Allah' ım sana şükürler... "Arkamda." Görkem Allah senin belanı versin. Görkem'in kafasına vurup koşmaya başladım. Uranüs' te peşimdeydi. Giyinme odasına girdim. Şansıma tüküreyim kapıyı kitlemeyi unutmuştum. Tam kitleyecekken Uranüs bir anda odaya girdi ve beni gördüğü gibi duvara yapıştırdı. Bir koluyla beni tutuyordu. Bende "Tacizci git lan!' Göğüsleriyle baskı uyguluyordu. Elini ağzımdan çekti ve dudaklarını dudaklarımın üstüne kapattı. Daha ne kadar yapışabilirdik bilmiyorum ama daha da yapışmıştık. Tek bir vücut olmuş gibiydik artık. Uranüs öpüşünü sertleştirdi ve bende ona karşılık verdim. Karşılık verişim ile belimde duran elini kalçama kadar indirdi. Bu durumdan biraz rahatsız olmuştum. 'Ding Dong' kurtarıcımın sesi ile ayrıldık. "İlk defa bu kadar ileri gitmiştik kıracağım şu kapıyı." Uranüs'ün dediğine gülerken aşağı indim. Görkem kapıyı açmıştı. Ve elinde de Kutsal Yemeğimiz vardı. PİZZA!!!
*************
"Ay doydum yahu. Hadi ben yatmaya gidiyorum size iyi geceler." deyip Görkem'in yanağından öptüm. Uranüs "Ben de geliyorum." deyip elimi tuttu. Odamıza gittik. Pijamalarımı giymek için giyinme odasına girdim. Tabii kapıyı kitlemeyi unutmadım. Ayıcıklı pijamalarımı giyindim ve salaş bir topuz yaptım. Çoraplarımı giyinip odadan çıktım. Uranüs uyumuştu. Yarın büyük bir gündü. Otobüs için biletlerimizi almıştık. Bavulumu hazırlamamıştım. Trabzon'da annemlerin evinde vardı. Uyumak için yatağa uzandım. Yatağa başımı koydum ve yerleşmeye çalıştım. En sonunda yorulup yatakta oturur pozisyona geçtim. Uranüs elini belime getirdi ve beni kendine çekti. Sırtım göğsüne değiyordu. "Sen uyumadın mı?" **Sorunun Saçmalığına güldüm.** Mırıltılı bir ses çıkardı. Bende koluna sarılıp uyumaya başladım.
*************
Kemençenin mükemmel sesiyle uyandım. Gördüğüm manzara karşısında gülme krizine girdim. Uranüs'ün elinde kemençe hem oynayıp hemde şarkı söylüyordu.
"Uyan güzel kizumm.
Oyna yine benumle
Oyna yine benumle
Gel çalalum birlikte
Gel çalalum birlikteO gözlerini açta
Gör benum yakuşukluluğumu
Gör yakuşukluluğumu
O güzel yüzunle
Işıldadı Dünya'da
Işıldadı Dünya'daHA UŞAKLAR HA!"
Gülmekten gözlerimden yaşlar geliyordu. Görkem'de duymuş olacak ki odaya girip. Elimi tuttu ve ayağa kaldırdı. Diğer eliylede Uranüs'ün elini tutu ve horon tepmeye başladık. Eee bize her yer Trabzon.
"Yeter yoruldum." Deyip kendimi yatağa bıraktım. "Hadi kahvaltı edelimde sizi otogara bırakıyım. Bu arada ben gelemeyeceğim." Görkem'in sözünü onaylayıp aşağı indik. Kahvaltımızı yaptıktan sonra giyinme odasına girdik. Uranüs cart diye üzerindekileri çıkardı. Utanmıştım arkama dönüp kendime gömlek ve pantolon seçmeye başladım. Kot gömleği yüksek bel pantolonumun içine soktum. Uranüs yan odaya gitmişti tabii. Turkuaz Converselerimi giydim. Çıktığım da Uranüs te kot kapri giymişti. Üstünede benim gibi gömlek giymişti. Bana yüzünü çevirip "Çok yakışmış hayatım, birde çok uyumluyuz" deyip beni kucağına aldı tepinmeyi gerek yoktu. Beraber aşağı indik. Görkem bizi gördüğünde "Hadi gidin, daha çift göremem midem kaldıramaz." deyip bizi ittirdi. Uranüs arabaya kadar beni taşıdı. Uzaktan Görkem'e öpücük attım. Bana el sallayıp içeri girdi. Önce huzur evine uğradık. Sevgi Teyze yi alıp otogara gittik. Srvgi teyze otobüste önlerde bir yere oturdu. Bizde en arkaya geçtik. Şansımıza otobüsün yarısı boştu. Yerimize oturduk ve araç hareket etmeye başladı. Otobüs yolculuklarını pek sevmezdim. Midem kaldırmazdı.
"Uranüs dizine yatabilir miyim?" Hemen kucağını açıp dizini uzattı. Kafamı karın boşluğuna koydum. Yüzüm karnına bakıyordu. Başımı okşadı, önce burnumu sonra alnımı öptü. Beline sıkı sıkı sarıldım. Gözlerim ağırlığa dayanamayıp kapandı...Gözlerimi açtığım da halen daha Uranüs'ün dizinin üstünde uyuyordum. "Günaydın laz güzeli." gülümsedim. "Günaydın saat kaç?" "04.29" gözlerimi kocaman açarak Uranüs'ün yüzüne baktım. "Nee! Kaç saattir uyuyorum ben yaa?" Diye sordum . Uranüs gülerek "Yaklaşık 12 saat." Dedi. Uranüs'ün dizinden kalkıp oturur pozisyona geçtim. Uranüs bana imalı imalı baktı ve " Artık yerin ne kadar rahatsa bir türlü uyanamadın." Dedi. Bende alaycıl bir tonda "Yaa evet çok rahattı ama sende alışkın gibiydin hiç rahatsız olmadın. Artık kaç kızı dizinde yatırdıysan." Son cümlede Uranüs'e imalı bir bakış atmıştım. "Dünya şimdi sen 'Evet çok rahattı' dedikten sonra ben seni opecektim ve sende bana karşılık verecektin. Niye konuyu değiştiriyorsun ki? Hem sen bu mükemmel dizlerde yatan ikinci kızsın merak etme." Kaşlarımı havaya kaldırdım ve 'Birincisi kimdi' bakışları attım. Boyle bir bakış var mıydı bilmiyorum ama Uranüs beni anlamışa benziyordu. "Bu mükemmel dizlerde yatan ilk kişi kuzenimdi seni kıskanç." Deyip yanaklarımı sıktı. Gülümsedim ve tam cevap verecekken dudaklarını dudaklarıma bastırdı...
**********
Sizce Trabzon da neler olacak? :D
Beğenmeyi ve yorum yapmayı unutmayın...
Tuba&Zeynep
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gezegen Aşkı
HumorParmaklarımla göğsüne daireler çizdim, adımızı yaptım. Bir de popo çizdim. Kısa bir mırıltı çıkardı. Özür dileyip ellerimi çektim. "Ellerini çekme." sesiyle irkildim. "Sen uyumamış mıydın fırsatçı." gözlerini kıstı. "Uyuyordum ama sen gelince kokun...