Wow

13.1K 376 69
                                    

Nie wiem co się dzieję. Przesunęłam lekko nogę w prawą stroną i zadrżałam. Harry to zauważył i wziął ręke, po czym zsunął wszystkie książki ze stołu i przycisnął mnie do krzesła.
- Sky - powiedział ochrypłym głosem - przepraszam cię ale nie mogę się opanować, przestań przygryzać tą wargę bo wezmę cię tu i teraz - uśmiechnął się a ja zauważyłam pożądanie w jego oczach.
Nie mogłam wydać z siebie ani jednego słowa..
W końcu zbliżył swoje usta do moich i lekko je musnął.
Nie oddałam pocałunku byłam zbyt bardzo zszokowana.

Podniósł książki i otworzył na stronie na której skończyliśmy robić zadania.
Po tym co się wydarzyło nie byłam wstanie skupić się na jakichkolwiek pierwiastkach!

Znów usiadł na przeciwko mnie i wpatrywał się w moje oczy. Co to miało znaczyć Styles? Jestem zdezorientowana i strasznie głupia, że pozwoliłam się pocałować! Gdyby ktoś się dowiedział już dawno wyrzuciliby mnie z tej szkoły z resztą pana Stylesa również. Szkoda, że do mnie jeszcze w szkole nie podejdzie na lekcji i nie zacznie mnie całować!
Byłam poważnie wkurzona i jak najszybciej chciałam opuścić dom pana... nieważne. A on jeszcze bezczelnie się uśmiecha i udaje, że nic się nie wydarzyło.

Gdy skończyliśmy zaczęłam ubierać buty i kierować się do wyjścia ale nie .... boże dlaczego mi to robisz...

- Sky zaczekaj, -zatrzymał się na tych słowach i nawet nie zdążyłam się zastanowić a Harry rzucił się na mnie i zaczął zachłannie całować. Jego ręka błądziła po moim udzie i biodrach. JEGO USTA były takie dobre, czułam przyjemne uczucie w brzuchu, nie wiedziałam, że aż tak na mnie działa. Oderwałam się i rzuciłam zwykłym:
- Do widzenia !
-Do zobaczenia skarbie -odpowiedział
SKARBIE- tak Sky, właśnie tak na ciebie powiedział, albo wogóle już zwariowałaś do reszty i to wszystko były po prostu halucynacje!

Ten człowiek jest chory pewnie tylko czekał, żeby mnie przelecieć, dlaczego ja muszę trafiać na takich ludzi! Wiem, że jest przystojny, i normalna dziewczyna rzuciła by mu się w ramiona , ale ja taka nie jestem, ja nie sypiam z byle kim ja wogóle jeszcze z nikim nie spałam. Co on sobie wyobraża??? Pewnie nie jedną, swoją piękną buźką już wywiódł na manowce!

Biegłam do domu, wpadałam na ludzi na chodniku, chyba za bardzo bałam się nawet o tym pomyśleć ... o tym wszystkim.

Następny rozdział z perspektywy Harrego ! :-) Buziaki kochani xxM

Hot Teacher  H.S.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz