Capitolul 2

324 17 0
                                    

A doua zi, au inceput sporturile cu obstacole. Am fost puși pe echipe.
Dupa ceva timp am urmat eu cu Alice. Noi două eram o echipa. Am dat tot din mine la fel ca și Alice ca să putem sa luam locul 1. Dar la finalul cursei, picioarele m-au lăsat și am leșinat. Alice a reușit să rămână cu picioarele pe pământ.
Tot ce imi amintesc este că m-am trezit în dormitor, cineva m-a adus acolo și chiar Alice prietena și colegă de camera au facut-o.

-Cred că ți-ai revenit.


-Mda, sunt mai bine acum.

- Ai grijă să nu leșini iar!

-Keep calm, nu mi se întâmplă nimic.

-Unde vrei să pleci?

-Să mă plimb puțin, de ce?

-Ămm...nimic du-te.

De fapt nici eu nu știam unde vreau să merg, singurul lucru care îl voiam în moemntul acela era să mă plimb puțin.

Am ieșit din tabără și m-am îndreptat spre pădurea de alături.
Era cam deasă și încurcată...mă rog..cât de greu poatea fii să ieși din ea?

Ține-am aleea fară să mă abat de la drum, până când...am dat de un loc ca un paradis. Era o cascadă și un lac, era un loc superb și magic. Așa simțe-am. Era o magie care mă făcea sa vreau să îl explorez.

Am făcut o baie în lac, dar...era ceva ciudat la lacul acesta era cald față de altele.
Mi-am făcut curaj și am trecut prin cascada imensă. După aceasta se afla un tunel secret, era cam straniu, dar...mi-am făcut din nou curaj și am trecut prin el. Acesta m-a dus la o pesteră subterană, ca o mină. Ceva de genul ăsta.
Pe pereții din peștera erau desene, semne, ce nu pute-am să le descifrez.
În capăt era un alt tunel. Am intrat și în acesta, care era cam lung. Am mers până în capăt, unde era o scară. Așa că am urcat pe ea. În tavan era o trapă, pe care am deschis-o și am ajuns în camera mea...?

Deci în parchietul din dormitorul meu și a lui Alice se afla o trapă care ducea un tunel către paradisul pe care l-am găsit, asta e fantastic! Trebuie să ascund trapa ca nimeni să nu își dea seama. Așa că am pus un covor peste ea.

O Fata simpla sau un varcolacUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum