Astazi este ajunul Craciunului. Oare ce cadouri voi primi azi?
M-am ridicat din pat si m-am dus la baie spalandu-ma pe fata si pe dinti. Eram cu peria de dinti in gura si suna telefonul, era Natalie oare ce vrea si asta. Am raspuns:
-Hey! Alexis?
-Da?
-Poti veni pana la min...e o urgenta!
-Ok, dar nu mai tipa.Am fugit pana la ea acasa, parea a fi ceva serios.
Cand am batut la usa imi deschide usa cu o fata ca de batuta.
-Ce s-a intamplat?.!
-Plang din cauza ca nu stiu ce rochie sa imi iau la intalnirea cu iubi meu.
-Am si alte lucruri de facut decat sa iti aleg rochia ta!
-Dar..!
-Paaa!Am plecat inapoi acasa...cand am ajuns l-am vazut pe Marco cu o cutie mica si una mai mare, dar impachietate ca un cadou.
-Hey, ce ai acolo?
-E pentru tine.Am urcat in camera mea si am deschis prima cutie. Era un catel mic, bishon maltes..era adorabil.
Era fetita si i-am pus numele Shany. Am deschis si cealalta cutie cea mare si parea a fi o cusca....cu un iepuras de Angora in ea. Vai cat de dulce era!
Si era fetita asa ca am botezat-o Sweety. Am gasit un loc unde sa ii pun cusca si am mers la Marco sa ii multumesc pentru cadoul de Craciun.
-Cioc-cioc!
-Intra!
-Imi place cadoul tau.
-Ma bucur, le-ai pus nume?
-Da.
-Cum ?
-Shany catelusa si Sweety iepurasul.
-Drugute nume, vezi ca iti luceste lantul.
-Da vi cu mine?
-Nu, am putina treaba.
-Ok.Cand am ajuns l-am vazut pe Danilel si pe Ashley ca venau la mine cu lacrimi.
-Hey, hey ce s-a intamplat?!
-Cristal.
-Ce este cu el?
-Cristonza...i-a otravit iarba!
-Hai sa il ajutam.Am mers la el si l-am mangaiat...
-Cristal ce este?
-Ce spune?
-Trebuie sa mergem si sa luam o potiune de la ea si sa i-o dam sa bea.
-Dar, ce potiune?
-Scrie pe ea" refacere sanatoasa" si e alba.Am fugit pana am ajuns. Era o lumaina in casa.. Am incercat sa ne furisam. Am intrat in casa ,dar nu era nimeni.
-Haideti, cautati si cealalta potiune care ne trebuie sa vrajim diamantul.
-Cum arata?
-Rosie si scrie ceva de genu : "putere".
-Am gasit-o.
-Eu am gasit-o pe cealalta.
-Bine, hai repede sa plecam.Cand am iesit o armata intreaga era la usa..Atunci l-am vazut pe Cristal ca venea sa ne ajute . Am fugit la el si ne-am pus pe spatele lui si ne-am luat zborul. Inca era bolnav dar incerca sa ne ajute. In final am scapat de ei si cand am aterizat la noi, i-am dat potiunea sa o bea, si-a revenit si ne-a multumit. I-am dat cealalta potiune lor si am plecat in lumea mea.
Cand am ajuns in lumea mea am mers la mine in camera uitandu-ma la TV.
Seara am coborat cu totii afara sarbatorind Craciunul ca la noi, cu muzica si mancare sanatoasa. Am stat pana noapte cand am urlat eu si cu Marco la luna.
_________________________________________Capitolul asta a fost cam scurt dar nu mai am idei.
CITEȘTI
O Fata simpla sau un varcolac
WerewolfATENTIE! CARTEA E POSIBIL SA AIBA GRESELI GRAMATICALE, DAR IN TIMP VOR FI CORECTATE!