Capitolu 3

323 16 2
                                    

Alice intră în cameră si mă întreabă:
-Alexis? 

-Da, ce?

-Unde ai fost ieri?

Nu puteam să îi spun cu toate că era cea mai bună prietenă, nu tot timpul se întâmplă ca un prieten să țină un asemenea secret. Așa că am inventat.

-Am fost să mă plimb puțin.

-Puțin? La ora 22:00 te-am găsit în camera, până atunci nu a fost nici urma de tine, toți ne-am îngrijorat.

-Scuze! Am avut nevoie de aer din natură... 

Nu prea cred că a înghițit gluma, dar a meritat să încerc.

-Pregătește-te, că avem ora de dans. 

-Imediat.

Mi-am luat treningul albastru închis și pantaloni negri, iar Alice avea un trening complet galben, îmi venea să îi spun că arată ca o rată, dar m-am abținut.

Cineva batea la usă...

-Daaaa...vin acum!

Era Marco, care voia să mă aștepte.  Între timp, Alice s-a dus să i-a ceva de băut!

-Hey! Bună Marco.


-Salut, ești gata?

-Da!

Am uitat să îl drscriu pe Marco: El este un băiat înalt, brunet ,cu freza lăsată în partea dreaptă, să zicem că mă cam atrage... 

-Hai să mergem. 

A spus  Marco.

Când am ajuns sala de dans acolo era  si Samanda cea mai populara din tabara, ea a fost si in ani trecuti si asa a devenit populara cahhhh! O dezgust, din prina zi ma enervat. Samanda se indrepta spre mine si Marco simteam ca pune ceva la cale eram sigura. Da ma avut dreptate, nu venea la mine ci la Marco se pare ca se dadea la el ca sa imi faca mie in ciuda...de aia o dezgust, ii place sa faca in ciuda la oameni.

-Hey, Marcooo! Ce faci? Vrei sa dansam la perechi, impreuna...doar noi? Ce zici?.


- Nu, pot imi pare rau.


- De ce? Sa nu imi spui ca vei dansa cu "blonda" asta.

-Ba, da cu ea si nu o fa blonda..!

Samanda, a plecat imbufnata si, si-a luat si aerele cu ea, eu am privit catre Marco si i-am zambit, apoi am inceput sa ii vorbesc.

-Mersi, ca...


-Ca ti-am luat apararea?

-Da...


-Nu ai pentru ce.


-Chiar vrei sa dansezi cu mine?


-Da, de ce nu.

I-am zambit fericita.

Cand profu de dans a intrat in sala ne-am ajezat toti la locuri si am inceput.
A durat cam o ora si in final am ajuns la dansul pe perechi, nu pot sa cred ca v-a dansa cu mine.
La final eram sa cad dar m-a prins, mi-am cerut scuze ca am gresit si a zambit putin.

La ora 14:00 am plecat la cabana pentu o ora pauza. La 15:00  urma sa mergem la ora de spaniola si engleza cele mai plictisitoare ore....chhh.
Eram cu Alice in camera si cineva batea la usa, era Marco....❤❤❤.

-Buna Alice...Alexis este in camera?


-Da, de ce?


-A....


-Buna, Marco! Alice nu te supara ne lasi putin?


-Sigurrrr...cum sa nuuu... .
Zicea de parca ma tachina.
-Alex vrei sa mergi cu mine la o plimbare? O intalnire?


-Aăăăăăă...nu stiu ce sa zic...nu sunt pregatita adica...


-Nu-i nimic te astept diseara la 20:00 in curte pe banca.


-Ok, la 20:00.


-Bine, pa pe diseara!


-Bye!

Dupa ce, Marco a plecat din camera, Alice a aparut.
-Mai... mai... mai... .
De odata imi dau seama ca Alice a ascultat ce am vorbit eu cu Marco.
-Da, ce este?


-Cineva are intalnireeee...


-Ce?!...pffff... .
- E nu.... v-am auzit.


-Bine, bine mai prins.


-Deci...in ce te imbraci?


-Nu stiu inca.


-Ar trebui....

-Da, stiu, dar inca nu stiu ce sa pun pe mine.

-Mergem la oraselul de langa noi este un mall acolo.

Am plecat cu Alice la mall si ca sa vezi a platit totul ea. Dupa ce  am terminat cumparaturile am plecat la cabana... . Cum am ajuns in camera mea, m-am si aruncat in pat cu fata in jos.


-Oooooo nuuuuuu!


-Ce s-a intamplat?


-Coafura eram 100% sigura ca am uitat ceva haide!


-Nu. O sa imi las parul lung pe spate si gata.


-Bine cum spui tu, doar e intalnirea ta nu a mea!


-Termina....

Am plecat si la ora de spaniola. Eram sa adorm la ea. Bine ca nu am facut-o altfel profa ma azvarlea pe geam.
A trecut si ora aia, macar finalu era diferit, ne-a pus o melodie in spaniola "Bailando".
Si nici macar pranzu nu l-am luat si apare profa de engleza nu inteleg de ce se numeste "tabara de vara" si facem ore? E ceva de  nedescris.
Macar ora de engleza a fost mai scurta a fost buna profa si a facut doar jumatate de ora cu noi.

Am plecat la cabana in camera mea. Pe scari am dat de Marco, care m-a intrebat: 
-O sa vi, da?


-Sigur.
Am luat-ola fuga pe scari. Ma-m uitat la ceas era ora 17:30 am sa trag un pui de somn...mi-am pus alarma sa sune la 18:30 ca sa mananc si sa fac un dus.
..................18:30 ⌚⌚⌚.
Offff, deja este 18:30 ce repede trece timpul.

-Neata...ai dormit bine?
Ii aud voce Alicei ....
-Da, ai facut baie?

-Da, tu nu faci?

-Ba da, dar prima oara sa mananc  ceva.

Am luat un sandwish cu sunca si salata si dupa un iaurt de fructe.
A durat ceva pana am terminat cam aproximativ 20 de minute.
O vai e deja 18:50 sa ma grabesc sa fac dus.
La 19:30 eram gata cu dusu si uscatul pe par.
Mi-am luat dresul negru, rochia putin rozalie cu, cureaua aurie si mi-am lasat parul pe spate.
Am coborat in curte, Marco era acolo... .

-Hey, buna!
Se uita la mine de parca a coborat un "inger" din cer.
-Buna...arati minunat.


-Mersi si tu.


-Vrei sa sti unde mergem?


-Da, desigur.


-Bine, hai.

Ma dus intr-un loc grozav...era locul de dupa padure, nu imi venea sa cred, acelasi loc l-am gasit si eu ieri.
-Iti place?


-Da...


-In seara asta e luna plina de aia te-am adus aici...


-Super.


-Vrei sa fie locul nostru asta?


-Desigur.

Marco s-a apropiat de mine incet eu am ramas intr-un mic suspans si apoi m-a cuprins cu un sarut, a fos grozav parca era un vis devenit realitate.

La ora 22:00 luna a aparut si am simtit amandoi ceva ciudat...cand ne-am transformat in doi lupi eu eram unu alb si el unu negru am colindat toata padurea si am uitat ca suntem oameni.
La 00:00 am plecat la cabana amandoi.
Am intrat in camera si cum m-am pus pe pat am si adormit bustean.
"Pe maine"mi-am zis in minte.

O Fata simpla sau un varcolacUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum