Ma gandeam la toiag. Oare in cat timp am sa il gasesc?...cum se foloseste?...de ce eu trebuie sa il gasesc? In timp ce eu imi pune-am aceste intrrebari apare Marco la mine in camera.
-Hey!
-Buna.Am spus cu o voce trista.
-Ce este? Scumpo?
-Citeste asta...vezi toiagul asta? Eu trebuie sa il gasesc, dar nu este in lumea asta.
-Dar in care?
-Cristalia.
-Unde se afla?
-In carte, de fiecare data cand colierul meu v-a straluci eu trebuie sa imi spun numele si un portal ma duce acolo.
-Pot veni si eu?
-Nu stiu. Putem incerca.Se facu ora 16:00 si am coborat la bucatarie imi era foame, mi-am pus sa mananc: omleta cu cascaval si sunca. Dupa ce am mancat am luat cartea si am plecat cu Marco in padure ca sa mergem in Cristalia.
Eu mi-am pronuntat numele. apoi Marco si ambi. Am reusit sa ajungem in Cristalia.Eu aratam exact ca data trecuta dar Marco era schimbat, arata ceva de genul :par putin mai lung si era imbracat in pantaloni galbeni si o bluza neagra.
De data asta am aparut pe pajiste , Daniel si Ashley erau tot acolo.
-Te-ai intors!
-Buna.
-El cine este?
-Marco prietenul meu.
-Veniti cu noi.Ne-au dus la un satulet unde locuiau ei. Acolo am intrat intr-un conac mare. Cand am intrat acolo se aflau parintii copiilor Mr. Tino si Mrs. Arabela.
-Buna ziua, cautam o pestera plina de cristale.
-Da mi-au povestit Dani si Ash, va vom da harta asta va fi greu sa gasiti, ca veti fi atacati de malefica Cristonza regina a jumate din lumea asta si pestera o vrea ea exact ca si partea asta si voi nu puteti sta mai mult de o ora.-Da, multumesc pentru harta acum, noi trebuie sa ne întoarcem acasa.
Am ajuns inapoi in lumea noaastra.
- E deja ora 17:00, ce vrei sa facem?
-Nu stiu inca, ce zici sa iesim sa ne plimbam?
-Ok.
-Sti cat va dura sa gasim acel doiag? Care v-a trebui sa il fac eu din dintr-un bat foarte mare, iar cristalul trebuie luat din pestera.
-Nu, cat?
-Cam....30 de zile.Am fost la haita vecina ca sa ne distram. Se da o petrecere si suntem si noi invitati.
Am stat pana la 00:00 si apoi am adormit in bratele lui Marco.
CITEȘTI
O Fata simpla sau un varcolac
WerewolfATENTIE! CARTEA E POSIBIL SA AIBA GRESELI GRAMATICALE, DAR IN TIMP VOR FI CORECTATE!