Capitolul 46

30 3 0
                                    

M-am trezit devreme sa plec la scoala cand de odata o scurta rafala de vand era afara. Eram sigura ca unicornul aerului trebuia sa apara zilele aste. Ne-am adunat cu toti la statia de autobuz si il asteptam... . Am urcat cu totii in autobuz.
Cand am ajuns, Samanda era in fata scolii si ne astepta. Ce mai vroia si asta?

-Neta puiule! 

I-a spus lui Marco.

-Cum indraznesti sa te d-ai la iubitul meu. 

Si atunci am sarit pe ea muscando de mana.
-Ajutorrrrr! Luati-o de pe mineeeee!

Atunci au venit prietenele ei si au ajutat-o.
-Sa mai te dai tu la el si o sa vezi.

Am intrat cu totii in scoala si fiecare la clasele lui. Aveam muzica deci o sa fie bine prima ora.
Dupa ora de muzica a venit si ora de romana, am stat si la ora asta.
In pauza ne-am adunat cu totii si am hotarat sa fugim de la scoala.
Am mers peste tot pana si la mall. Cand brusc lantul meu stralucea, trebuia sa plec.
Am deschis portalul si am plecat.
-Ashley !

-Hei, ce faci?

-Bine.

-Deci? Ce avem azi de gasit?

-Am luat cartea cu mine si vad ca avem nevoie de apa clocotita si sclipiciul albastru, dar ala il luam maine.

-Stiu eu unde este apa clocotita.

Am mers cu ea pana la o mlastina cu ghieizere de acolo ne trebuia apa.
Ceva s-a miscat brusc in spatele nostru nu era armat vrajitoarei ci ceva necunoscut. Atunci am strigat: 

-Cine esti si ce vrei?! 

Si a iesit un fel de creatura ciudata cu coarne de berbe, picioare de capra si cap de om...nu stiu ce era... .

-Tu ce esti?

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

-Tu ce esti?

- Ma numesc Zerda si sunt un pan...va putem ajuta daca vreti?

-Va putem?

- Da...suntem o gramada. De ce aveti nevoie?

-De apa clocotita, pentru potiunea de chiemare a elementelor naturii.

- Cred ca am ce va trebuie.

-Mersi.

-Avet ceva in schimb.

-Aăă . ....... .

-Cum ar fi sticla aia.

-In asta punem apa clocotita.

- Nu iti mai trebuie...pentru ca apa ta te asteapta la locul ei...in sediul vostru.

-De unde sti?!

- Panii stiu totul.

Atunci a disparut la fel si sticla din mana mea.

Ne-am intors inapoi la sediu unde sunt puse lucrurile noastre si panul a avut dreptate, apa era acolo...Am deschis portalul si am plecat in lumea mea.

Era ora 14:30 orele s-au terminat.
Cand am ajuns m-am dus in camera mea si m-am uitat la costumul meu. Abea astept sa il port.
_________________________________________


O Fata simpla sau un varcolacUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum