Ceasul a sunat la 6:40, pana si pe Marco l-a trezi. A venit la mine in camera sa ma ridice din pat pentru ca eram o lenesa si imi era greu sa ma ridic din pat.
-Scumpo! Haide ridica-te-Mi-e lene vreau sa dorm.
-10 minute si apoi te trezesti.
-Aha.Pana la urma m-am trezit, greu, dar m-am trezit. M-am ridicat din pat si m-am indreptat catre dulap. L-am deschis si mi-am luat hainela noi pe mine. M-am dus la parter sa beau o ciocolata calda. Dupa ce mi-am baut ciocolata eu si Marco am mers catre motor pentru a-l lua sa mergem la scoala.
Am ajuns devreme. La 7:30. Asa ca am stat pe hol si ascultam muzica.
Cand profa a intrat in clasa, am intarat si eu dupa ea. Ora de dimineata este fizica si dupa avem sport, nu o sa stau la ora de sport pentru ca eu nu fac sport, pur si simplu nu imi place sportul. Profa de fizica ne-a dus la laborator. Fizica este amestecata cu, chimia.
Ne-a pus sa amestecam potiuni ca sa obtinem habar n-am ce.... .
Am pus abastru in galben si apoi am mai pus si in final am aruncat laboratorul in aer. Am fost pedepsita de catre directoare sa curat ce am facut.... .
In timp ce curatam in loc sa fug de la sport am simtit mirosul lui Jerry. Venea la mine sa ma ajute si apoi l-am simtit Marco, care tot la mine venea si tot sa ma ajute. Nu o sa sa iasa bine deloc.-Buna, am venit sa te ajut.
-Buna dar....deja Marco ma v-a ajuta.
-Dar, pot si eu.Si atunci s-a bagat Marco.
-Eu o ajut...pe mine ma vrea.
-Nu e adevarat pe mineSi asa a inceput cearta pana la bataie cand Jerry ii rupsese mana lui Marco.
-Marco, esti bine?
-Mi-a rupt mana...si ma doare.
-Tu nu mai ai ce vorbi cu mine!I-am zis lui Jerry.
-Deni dar....
-Nici un dar...daca vrei sa faci ceva curata laboratorul asa cum ai vrut.L-am luat pe Marco si am mers cu el la infirmerie. A trebuit sa ii puna mana in ghips si sa o tina pana pe 34 pentru ca nu este prea rau. Este sucita si osu e fracturat.
Nu am mai stat la nici o ora am plecat amandoi acasa. Cand am ajuns i-am vazut pe parintii mei si pe Alpha suparati.
-Ce este?
-De ce ai venit asa devreme?
-Dupa cum vezi Marco si-a rupt mana si directoarea l-a trimis acasa si am venit si eu cu el.
- O sa iti iei lectile.
-Da.Atunci Alpha s-a bagat.
-Cine ti-a rupt mana?
-Jerry,din haita Corinei.
-De ce?
-Pai ne-am batut pentru Deni (Alexis).
-De ce?Atunci m-am bagat eu raspunzandu-i la intrebare.
-Ca voiau ambii sa iasa cu mine in seara asta.Atunci i-am lasat sa discute amândoi in continoare.
-Si nu stie ca esti tu cu ea?
-Ba da, dar nu accepta asta si vrea sa ne desparta.
- O sa rezolv eu asta.Am urcat sus in camera lui si ne-am pus in pat sa dormim putin. Bineinteles ca nu puteam sa le spun parintilor ca am aruncat laboratorul in aer.
CITEȘTI
O Fata simpla sau un varcolac
Hombres LoboATENTIE! CARTEA E POSIBIL SA AIBA GRESELI GRAMATICALE, DAR IN TIMP VOR FI CORECTATE!