Capitolu 5

132 9 0
                                    

Cand m-am trezit era ora 14:00 si tot singura eram. Ma intreb-am unde sunt ceilalti. Am plecat spre camera lui Marco...acolo era colegul lui de camera Raul...l-am intrebat unde au plecat cu toti dar nu stia asa ca m-am dua in camera ... Peste o ora am ora de creativitate... . Am inceput sa meditez pentru a gasi o haita, poate eu si Marco ne putem alatura.
Am gasit una care este in Elvetia...asa ca o sa continui sa caut meditând.
Dupa 2 minute am gasit una chiar pe langa Bucuresti intr-o padure. Cand ajung acasa o sa ma duc sa ma prezint.
In timp ce ma pregateam de orade creativitate suna telefonul. Era Marco.

-Hey, ce faci?

-Sunt ingrijorata si trista!

El: de ce?

-Pai m-ati lasat singura!

-Scuze...dar azi nu e ziua ta?

- Ba, da de ce?

-Pai noi am plecat sa iti facem o surpriza.

- A da...scuze.

- Lasa la 16:30 ne intalnim la lac.

- SIgur...bye.

-Bye.

Se pare ca m-am suparat degeaba pe ei. Dupa ce am vorbit cu el,, am plecat la ora de creativitate.
Profa ne-a pus sa facem casuta pentru pasari si eu am facut-o cea mai frumoasa a zis si mi-a dat un 10+. Cand s-a terminat ora am plecat in camera . Se facu ora patru in jumat de ora trebuie sa ajung. Am ajuns la timp dar nu era nimeni am strigat o data si toti au iesit strigand "La multi ani"! Am petrecut pana la 23:00 si apoi ne-am intors la cabana. A fost super am implinit 18 ani si prietenii m-au facut sa ma simt bine.

Maine oare ce va fi?!

O Fata simpla sau un varcolacUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum